


Чухте ли че февруари 2011 първите бълг. коли са на пазара?
- Ицку®
- Мнения: 1112
- Регистриран на: Пет 02 ное 2007 22:52
- Автомобил: 2xTouran TDI
- Двигател: CAYC 2014 и CFHF 2015
- Местоположение: Поморие
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
До колкото разбрах в Бургас ще се продават в представителството на Тойота.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
Разгледайте подробно колите от Ловеч
Litex Motors стартира официалната си интернет-страница, представяща автомобилите с марка Great Wall, които ще се произвеждат у нас. Компанията вече пусна в продажба трите модела - минито Voleex, кросоувъра Hover и пикапа Steed, но те все още са китайско производство.
Поточните линии на завода край Ловеч вече са готови и предстои пускането на пробни серии, които няма да се продават. Масовото родно производство ще започне преди края на годината, а първите бройки ще постъпят в дилърските центрове от началото на 2012-а.
На официалната интернет страница на Great Wall за България – http://www.greatwall.bg – потребителите могат да разгледат подробни презентационни видео филми на автомобилите, които предлага българската компания.
Интересни са и цените на трите модела, които Litex Motors обяви. Малолитражката Voleex с топ оборудване струва 15 990 лева с ДДС. Цената на кросоувъра Hover започва от 28 699 лева с ДДС, а пикапът Steed струва 24 499 лева с ДДС. Всички автомобили се предлагат с пет години пълна гаранция.
Важно е да се спомене, че при Hover и Steed има възможност за ползване на данъчен кредит, а се очаква и субкомпактният Voleex да се сдобие със сертификат N1, благодарение на който цената му също може да се намали с 20% и да стане 12 792 лева.
Клипчетата са интересни, дано скоро почнем да ги засичаме по пътищата...

- StS
- Мнения: 2400
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
1.5 VVTi Това не е ли двигател на Тойота !?
- sempay_stz
- Мнения: 184
- Регистриран на: Съб 28 мар 2009 20:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
моментално стават масови таксита
- kriso_g
- Мнения: 1636
- Регистриран на: Вто 09 юни 2009 13:03
- Автомобил: MK4 1.8T
- Двигател: AUM
- Местоположение: Рудозем
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
няма и месец и ел. инсталацията на завода ще бъде готова
дано спазят обещанието си и последните месеци на годината започнат пробите


дано спазят обещанието си и последните месеци на годината започнат пробите

- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
А дали са евтини тези китайски коли според вас, защото според мен не са никак даже, разгледай те реномираните марки какво предлагат като цени в този класови диапазон и пак помислете дали са толкова евтини колкото си мислите, за разлика от 2/3хил лева си купувате истинска кола от този клас, като опел, фолксваген, шевролет, рено, пежо, итн!!!!!
Новият опел корса струва 19хил.лв
Новото поло флай струва 19хил.лв
Шерволет спарк струва 18,500хил.лв
Шевролет орландо джип 31,684хил.лв
Новият опел корса струва 19хил.лв
Новото поло флай струва 19хил.лв
Шерволет спарк струва 18,500хил.лв
Шевролет орландо джип 31,684хил.лв
- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
Не са евтини, но ми харесват. Искрено се надявам да сключат споразумения с някои фирми и таксиджиите да ги подкарат, за един добър тест и после да имаме мнения по същество.
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
евтини са си, за двигателя и екстрите с които са наблъскани са си евтини, аналогично поло флай ще ти стъпи почти двойно (това за 19к е с най-малкия 1.2 60 коня двигател, и сигурно няма и половината от екстрите на китайчето). Също така китаеца пише, че позволява да си дръпнеш ДДС-то, дават 5 години пълна гаранция, цените на обслужването нема да са като на Сакар ... а и най-важното е че са си нашо производство.
- doaiena
- Мнения: 1500
- Регистриран на: Чет 05 фев 2009 17:51
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: София, Зоната на здрача
- Контакти:
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
VWGT написа:евтини са си, за двигателя и екстрите с които са наблъскани са си евтини, аналогично поло флай ще ти стъпи почти двойно (това за 19к е с най-малкия 1.2 60 коня двигател, и сигурно няма и половината от екстрите на китайчето). Също така китаеца пише, че позволява да си дръпнеш ДДС-то, дават 5 години пълна гаранция, цените на обслужването нема да са като на Сакар ... а и най-важното е че са си нашо производство.
Това сравнение което направи заслужава и подобаващ отговор и въпрос, какво ще избереш евтино китайско сиди със мп3 и флашка или сони без флашка за същата цена!!!!!
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
Ако ще ми е само за да свири-китайче
А ако ще очаквам качество,то няма да е сони, а Алпин или Пайнер.
Това са коли,които се целят в боджетния клас.За 5 години приятели,при пълна гаранция,дреме ми на к*ра къде се прави и каква е марката.С толкова фабрични екстри (определено ще са по-добри от афтър маркет същите) са си достатъчно привлекателни.Камера за задно виждане,кожен салон,аудио на добро ниво и пр. и пр. са атрактивни достатъчно.
Относно сравнението исках да кажа,че ако ще си вземам кола да си я лъскам с парцала и след 5 години да я продам на 30 000 км. ще си взема А8 или Б7.А ГУ ще го взема за да го карам.
Аз съм много навит за Стийд и при добро стечение на паричния поток,мога да се обзаведа.Много по-добър от Хилукс,Навара и Л200 (съотношение цена-качество-екстри) а и определено ще е по-проходим,изхождайки от максимата,че най-проходимата кола е прежалената

Това са коли,които се целят в боджетния клас.За 5 години приятели,при пълна гаранция,дреме ми на к*ра къде се прави и каква е марката.С толкова фабрични екстри (определено ще са по-добри от афтър маркет същите) са си достатъчно привлекателни.Камера за задно виждане,кожен салон,аудио на добро ниво и пр. и пр. са атрактивни достатъчно.
Относно сравнението исках да кажа,че ако ще си вземам кола да си я лъскам с парцала и след 5 години да я продам на 30 000 км. ще си взема А8 или Б7.А ГУ ще го взема за да го карам.
Аз съм много навит за Стийд и при добро стечение на паричния поток,мога да се обзаведа.Много по-добър от Хилукс,Навара и Л200 (съотношение цена-качество-екстри) а и определено ще е по-проходим,изхождайки от максимата,че най-проходимата кола е прежалената

- nurv
- Мнения: 1664
- Регистриран на: Пон 04 фев 2008 10:13
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: ALF
- Местоположение: София, Младост 3
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
doaiena написа:Това сравнение което направи заслужава и подобаващ отговор и въпрос, какво ще избереш евтино китайско сиди със мп3 и флашка или сони без флашка за същата цена!!!!!
И първото и второто от твоят пример ще са правени в Китай. Досещаш ли се каква е разликата? Да ти помогна? На едното има качествен контрол, на другото не. При темата за автомобилите е същото.
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
doaiena написа:А дали са евтини тези китайски коли според вас, защото според мен не са никак даже, разгледай те реномираните марки какво предлагат като цени в този класови диапазон и пак помислете дали са толкова евтини колкото си мислите, за разлика от 2/3хил лева си купувате истинска кола от този клас, като опел, фолксваген, шевролет, рено, пежо, итн!!!!!
Новият опел корса струва 19хил.лв
Новото поло флай струва 19хил.лв
Шерволет спарк струва 18,500хил.лв
Шевролет орландо джип 31,684хил.лв
Явно не си се качвал в базово Поло или Спарк. За момента обявеното е кола с екстри каквито Логаните по принцип нямат на цената на Сандеро.
Дали и колко е читава колата - това е неизвестното.
Последна промяна от restless на Пон 10 окт 2011 14:35, променено общо 1 път.
- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
http://forums.gwm-bg.com/topic/154-%D0% ... %D0%BE-vo/
Това ще е модела,който уж трябва 2013 да започнеда се произвежда.За сега се произвежда в Китай,като искат да изчистят детските болести за европейския потребителски тест,както и еуро нкап.Това само по себе си предполага сериозно отношение на марката към това,което произвежда и основание да си мислим,че това щампата "китайски" продукт,отдавна е остаряла като понятие и няма нищо общо с реалността.
Това ще е модела,който уж трябва 2013 да започнеда се произвежда.За сега се произвежда в Китай,като искат да изчистят детските болести за европейския потребителски тест,както и еуро нкап.Това само по себе си предполага сериозно отношение на марката към това,което произвежда и основание да си мислим,че това щампата "китайски" продукт,отдавна е остаряла като понятие и няма нищо общо с реалността.
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
doaiena написа:VWGT написа:евтини са си, за двигателя и екстрите с които са наблъскани са си евтини, аналогично поло флай ще ти стъпи почти двойно (това за 19к е с най-малкия 1.2 60 коня двигател, и сигурно няма и половината от екстрите на китайчето). Също така китаеца пише, че позволява да си дръпнеш ДДС-то, дават 5 години пълна гаранция, цените на обслужването нема да са като на Сакар ... а и най-важното е че са си нашо производство.
Това сравнение което направи заслужава и подобаващ отговор и въпрос, какво ще избереш евтино китайско сиди със мп3 и флашка или сони без флашка за същата цена!!!!!
Първо, цените не са им еднакви с тази разлика от 18% (така и не разбрах, на полото можеш ли да си прибереш ДДС-то, щото това прави разлика от 35% в цената). Като добавиш и осблужването - разликата ще расте само в една посока.
Това при положение, че колите излезнат сравнително качествени, за което обаче няма инфо и за сега не влиза в сметките.
Та в тоя ред на мисли сигурно бих си купил китайската навигация, която има много повече екстри и е на по-ниска цена от RNS 510 примерно (за която на пук на цената и до скоро за БГ нямаше никакъв адекватен сървиз)
- barzatarabota
- Мнения: 41
- Регистриран на: Вто 14 юни 2011 13:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Blagoewgrad
Re: Чухте ли че февруари 2011 първите бъл. коли са на пазара?
Гледах ги на изложението в София и сега като гледам клипчетата пак си мисля същото. Мега евтина тапицерия, пластмаса и сглобка. За С10 дето е 16000 повече от 12 000 не бива да му искат. Ако искат да се конкурира с някой реален автомобил. Може би след години ще го пуснат на промоция за 12 000.
Ето на тяхното рекламно клипче на 3-тата минута как се клати задната седалка. В градския транспорт са по-добри седалките.
А ховера е само 4 000 по-евтин от Опел Антара. А разликата в качеството огромна.
Копчетата са като едно време имаше едни уолкмени дето работеха по 1 седмица.
Според мен има някаква далавера. Я някой китайски политик изписва милиарди за завод в България, пък не строи нищо свястно. Я гонят това мейд ин ЕУ. А и това Made in Ловеч, като за сега само се внасят, не е ли измама на потребителя още от сега.
Идват скъпо тия автомобили, защото ако седалката в свестен автомобил е 1000 лв. тук сигурно е 50 с ДДС.
И аз мисля, че някой ден китайците ще завладеят света, но не и с тези автомобили на тези цени.
Направиха и най-бързото метро и успяха вече да направят катастрофи, заради неработещи системи.
Не бих карал автомобила им, като знам къде са правени спирачките
Ето на тяхното рекламно клипче на 3-тата минута как се клати задната седалка. В градския транспорт са по-добри седалките.
А ховера е само 4 000 по-евтин от Опел Антара. А разликата в качеството огромна.
Копчетата са като едно време имаше едни уолкмени дето работеха по 1 седмица.
Според мен има някаква далавера. Я някой китайски политик изписва милиарди за завод в България, пък не строи нищо свястно. Я гонят това мейд ин ЕУ. А и това Made in Ловеч, като за сега само се внасят, не е ли измама на потребителя още от сега.
Идват скъпо тия автомобили, защото ако седалката в свестен автомобил е 1000 лв. тук сигурно е 50 с ДДС.
И аз мисля, че някой ден китайците ще завладеят света, но не и с тези автомобили на тези цени.
Направиха и най-бързото метро и успяха вече да направят катастрофи, заради неработещи системи.
Не бих карал автомобила им, като знам къде са правени спирачките

Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: goppa и 54 госта