
Икономична градска кола
-
black`
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Икономична градска кола
Yaris не толкова зле за по няколко километра на ден. Набарах един японец нов такъв. 1.0 бензин. Като изключим това, че извънградско с над 90-100 вдига разхода прогресивно. На 140, 150 харчи 12, 13 бензин. Което е страшно много за такъв двигател.
Иначе градско каране като "баба" ми дава 4,5-5 по компютър. Което е нищо в сравнение с VW и разни други дизели. Пежаци, ситроени и фиатове. Никой дизел не може да докара такъв разход. Ако ще да се сцепи. Пък не е като да не съм ги карал повечето. Пак нови със найлоните още от магазина. Единия ситроен преди време даже гаснеше като пуснеш климатика. А беше голям двигател 2.0 HDI почти нов на 20000 км. От тогава не ползвам климатици в дизели.
Що искаш точно малък дизел не знам. Пък и с климатик. Гледай да не гасне само и да му избегат половината коне като го включиш тоя климатик...


- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Икономична градска кола
black` написа:... Иначе градско каране като "баба" ми дава 4,5-5 по компютър. Което е нищо в сравнение с VW и разни други дизели. Пежаци, ситроени и фиатове. Никой дизел не може да докара такъв разход. Ако ще да се сцепи....
Това не е вярно - моята дава такъв разход, на шефката ситроена C3 пак с 1.4 тди дава също 4.5-5 градско.Да не говорим за 1.2 тди на VAG който дава още по-малък разход

-
black`
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Икономична градска кола
Така е грешката е моя. Писал съм за големите дизели от 1.4 нагоре. Щото гледам тука такива спрягате. От 1.6 и нагоре дето му препоръчвате не могат да дадът такъв малък разход градско това имах предвид. А и по-малки не съм карал за съжаление.
Проблемите с климатика пак си остават на HDI-то обаче. Доста е неприятно. Иначе без климатик е добре. Може пък вече да са я оправили тая недомислица. 
Другото е поддръжката която, въпреки че я плащаха от службата, ми се стори доста скъпа за такива нови коли. И останах с лоши впечатления от дизелите като цяло. Никак не ми се сториха надеждни двигатели. Демпферни шайби и други подобни простотии, които при бензина отсъстват. А подмяната никак не беше евтина.
Разбирам надеждна кола като я вземеш да караш поне 100000 и да сменяш само масла. Без други допълнителни ремонти. А то още на 30-40000 тропаниците на тия шайби почват и разни други приятни изненади при дизелите.
Чудно защо толкова им надуват и цените на тия нафтови трошки. Сигурно щото уж харчат по-малко. Ама не баш като си платиш и частите излиза друго. 
Другото е поддръжката която, въпреки че я плащаха от службата, ми се стори доста скъпа за такива нови коли. И останах с лоши впечатления от дизелите като цяло. Никак не ми се сториха надеждни двигатели. Демпферни шайби и други подобни простотии, които при бензина отсъстват. А подмяната никак не беше евтина.

Разбирам надеждна кола като я вземеш да караш поне 100000 и да сменяш само масла. Без други допълнителни ремонти. А то още на 30-40000 тропаниците на тия шайби почват и разни други приятни изненади при дизелите.
Чудно защо толкова им надуват и цените на тия нафтови трошки. Сигурно щото уж харчат по-малко. Ама не баш като си платиш и частите излиза друго. - Stivi
- Мнения: 8378
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Икономична градска кола
black` написа:Разбирам надеждна кола като я вземеш да караш поне 100000 и да сменяш само масла. Без други допълнителни ремонти. А то още на 30-40000 тропаниците на тия шайби почват и разни други приятни изненади при дизелите.Чудно защо толкова им надуват и цените на тия нафтови трошки. Сигурно щото уж харчат по-малко. Ама не баш като си платиш и частите излиза друго.
Ами ела да те повозя на тойотата /1.4 D-4D/ на 85 000км е и засега точно само масло се сменя /и накладки ама това е консуматив/ нищо не и тропа а пускането на климатика се отразява само в мааалко по-голямата турбо дупка а не като на едно BMW 320D 2007г на който двигателя почва да вибрира на тласъци точно като на моя Г4 дето не си знае километрите
Всичко това обаче не важи толкова за 2.0 дизела на същата кола който е доста по-проблемен и с по-висок разход ,така че някой дизели си изплащат доста бързо разликата в цената 
-
black`
- Мнения: 3377
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Global
Re: Икономична градска кола
Защо ли не попаднах и аз на такива ами всичките ми служебни дизели бяха трошки. И то още от завода. Първото каране с найлоните още, на повечето дизели, обикновено го правех аз. Най-много след втория или третия шофьор, съм се качвал след това на други дизели пак и се почва веднага с проблемите, още на 30-40000, на 70000. А не съм цербер да ги цедим както обикновено се прави на служебни. Как да караш дизел втори път. Може и да има читави де. 
-
VesMil
- Мнения: 393
- Регистриран на: Чет 22 ное 2007 21:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Икономична градска кола
Колега щом търсиш ефтино и градско на мен скоро ми препоръчаха това, колкото и странно да изглежда.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Заводски Метан.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Заводски Метан.
- StS
- Мнения: 2405
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Икономична градска кола
VesMil написа:Колега щом търсиш ефтино и градско на мен скоро ми препоръчаха това, колкото и странно да изглежда.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Заводски Метан.
нз .... а, ти се шегуваш нали?- Velko
- Мнения: 1453
- Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Икономична градска кола
защо бе какво му е на фиата? 
- vwfena
- Мнения: 1827
- Регистриран на: Пон 04 апр 2005 0:14
- Автомобил: VW passat
- Двигател: PB 1991
- Местоположение: Елин Пелин
- Контакти:
Re: Икономична градска кола
VesMil написа:Колега щом търсиш ефтино и градско на мен скоро ми препоръчаха това, колкото и странно да изглежда.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... f1=details
Заводски Метан.
Човек ти сериозно ли...мен това ще ме е срам да го извадя от гаража. Пък и колегата мисля, че беше написал че иска да е дизел.
- GARTNER
- Мнения: 1980
- Регистриран на: Пет 21 сеп 2007 17:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Cофия/Оряхово
- Контакти:
Re: Икономична градска кола
Dead man написа:За Астра H кой двигател е по-препоръчителен 1.7 или 1.9 ?
И двата са 101 коня,но втория е с 6 скорости...
1.9 как е като разход ?
Обслужването на двата мотора колко горе-долу ще е ?
Саше преди месец взехме такава Астра 1.9 CDTI GTC 150коня 2005г колата е уникална като вървене обслужване 700лв цената на която я взехме 12000лв.Разхода е приемлив при зверско каране на магистралата 6,5 Обади ми се и ще ти дам повече инфо.Изпадне ли ти не се чуди

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Икономична градска кола
Финалът на търсенето беше Хюндай Соната.
viewtopic.php?f=59&t=317763&hilit=145
След близо половин година доста каране,се разбраха някой неща :
ДОбре съм направил че не си взех малка кола.
На газ е МНОГО ПО-ЕВТИНО от колкото на дизел.
Бензиновата кола е в пъти по-евтина за поддръжка от дизеловата.
Много от частите на малка кола са в пъти по-скъпи от тези на голямата.
Гумите на голямата са доста по-скъпи,но по-лесно се намират читави втора ръка.
Частите за Корейските автомобили почти нямат ментета и са винаги топ качество.
Добре че си взех колата,която не се забелязва от крадците... Пука ми къде я паркирам...
Мога още доста неща да добавя...
Ако някой си мисли че малка кола значи малък разход и малко пари по нея-мога да го оборя с факти и цени.
Ако някой има питания кое колко и защо-готов съм да отговарям на драго сърце.
viewtopic.php?f=59&t=317763&hilit=145
След близо половин година доста каране,се разбраха някой неща :
ДОбре съм направил че не си взех малка кола.
На газ е МНОГО ПО-ЕВТИНО от колкото на дизел.
Бензиновата кола е в пъти по-евтина за поддръжка от дизеловата.
Много от частите на малка кола са в пъти по-скъпи от тези на голямата.
Гумите на голямата са доста по-скъпи,но по-лесно се намират читави втора ръка.
Частите за Корейските автомобили почти нямат ментета и са винаги топ качество.
Добре че си взех колата,която не се забелязва от крадците... Пука ми къде я паркирам...
Мога още доста неща да добавя...

Ако някой си мисли че малка кола значи малък разход и малко пари по нея-мога да го оборя с факти и цени.
Ако някой има питания кое колко и защо-готов съм да отговарям на драго сърце.

- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Икономична градска кола
А това, че/ще возиш семейството ти в потенциална бомба ? Особено зимата газта е МНОГО ПО-ЕВТИНА определено .. 
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Икономична градска кола
Dead man написа:Ф
Много от частите на малка кола са в пъти по-скъпи от тези на голямата.
Гумите на голямата са доста по-скъпи,но по-лесно се намират читави втора ръка.
Колега, само червените неща ще ти цитирам!
Не се заяждам ама никак даже, да си знаеш!
Просто твоето виждане е такова, защото никога, предполагам не си карал кола с евтина подръжка!
Ако за тебе 2-ра ръка гуми са качествени, просто не ми се говори, колко много рискуваш със живота си!
Жив и здрав, и много безавариини километри, много ми е ясно, че всеки си хвали неговото.
До сега няма човек, който да е сменил колата, си да не я хвали ама 100 пъти повече от необходимото!

- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Икономична градска кола
Много от частите на малка кола са в пъти по-скъпи от тези на голямата.
Гумите на голямата са доста по-скъпи,но по-лесно се намират читави втора ръка.
Веднага ти отговарям :
Имал съм две Пежа 106,има и сега Лада 2105.
По евтино от Ладата няма..Може,ако имах колело...
За читави гуми втора ръка имам предвид следното :
Гуми с Дот макс 9 месеца,грайфер поне 7 мм и да са маркови...
Сега карам с Ѝокохама v902 ДОТ 5111 и 8 мм грайфер. Купени за 500 лева втора ръка.
Размерът им е 215 60 16. рядко срещан и много скъп,ако гумата е нова.
Размерът на Пежото беше 175 на 60 на 14-само 5 производителя я правеха в цял свят.
И се намираше само нова.
Една гума беше около 140-150 лева.
И какво излиза : за Голямата кола давам по 125 лева за 16ка,а за малката по 140 лева за 14ка.
Това за мен е
А и не малка разлика в цената.Това имах предвит.
Карам по МНОГО на ден и като цяло на година. Затова мога да дам мнение кое колко пари и колко е здраво...

-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Икономична градска кола
Колата си е супер,не слушай тия с киселото грозде!
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy, nikname, zdravkop64 и 72 госта