mk.4 понижена компресия.

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
S-stail
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

mk.4 понижена компресия.

Мнениеот S-stail » Сря 06 сеп 2006 9:58


Колата е с двг. 1.6 102 коня 2001г.
Беше си идеална докато не я закара собственика
и във фв сервиз.Та там му правиха разни диагностики и т.н.
Месец след това се промени работата в тихите убороти/бумтене като при двутактови двг./.
Днес ми се убади собственика и каза,че 3ти цилиндър е с
наполовина по ниска компресия.

Мерили са я на същото място където му правиха диагностиката
преди и ми е чудно дали се упитват да го дерат/той не е присъствал на меренето/ или верно има
я клапан,я сегменти заминали?
Колата е на 40к км може ли за толкова бързо време да стане
тоя проблем?




Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: mk.4 понижена компресия.

Мнениеот Sunny » Сря 06 сеп 2006 10:17


S-stail написа:...я клапан,я сегменти заминали?

Ако са заминали сегменти ще е по-ниска компресията във всички цилиндри, а не само в един.
Има го варианта и за счупено бутало между сегментите - питай патило :banghead:
Лошото е, че докато не се отвори мотора не може да се каже нищо.
Мерете и на друго място, въпреки че не вярвам с такова нещо да ви гаврят. После отваряйте и се молете :bishop

Това с 40к км няма да го коментирам - знаеш че са толкова само ако сам си си я изкарал от магазина.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: MyLens и 63 госта