Здравейте колеги искам да попитам
има ли AHF двигател на голф 4 1.9TDI 1998 година който заводско не е със демферен маховик защото днес закарах колата да сменят съединителя и майстора ми каза а и аз видях че е със обикновен



AHF с демферен маховик или не
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: AHF с демферен маховик или не
Според ЕТКА заводски си с демпфер. ОЕМ номера на твоя маховик е: 038 105 264J. Възможно е предишният собственик да го е подменил с плътен (за да се наложи тази смяна колата е сигурно на поне 300 000км, според това, което съм чел толкоз изкарват заводските маховици ако не се чипосва колата)
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: AHF с демферен маховик или не
stefan4o написа:Според ЕТКА заводски си с демпфер. ОЕМ номера на твоя маховик е: 038 105 264J. Възможно е предишният собственик да го е подменил с плътен (за да се наложи тази смяна колата е сигурно на поне 300 000км, според това, което съм чел толкоз изкарват заводските маховици ако не се чипосва колата)
За тия 300к километра не съм много съгласен,може би ако го разделиш на две ще получиш верния отговор.
п.п
Иначе маховика ти 100% е сменян.
Те още от тройките с AFN почват да ги слагат пък хамо ли на 4-ките.
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: AHF с демферен маховик или не
Що? Пасатора на баща ми влезе в бокса за смяна на маховик по километраж на около 190 000км, реалните километри на колата според мен са поне плюс още 100 000... така че горе-долу сметката излиза. 

-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Вто 15 сеп 2009 10:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: AHF с демферен маховик или не
Еми слагам пак обикновен пък каквото ще да става закс добри ли са
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: AHF с демферен маховик или не
cccp_sds7 написа:Еми слагам пак обикновен пък каквото ще да става закс добри ли са
Сложи пълен комплект от Голф 3 ABF тея къде са 150 коня.
Става едно към едно вече е пробвано и става супер.
-
- Мнения: 212
- Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
- Автомобил: OCT1
- Двигател: AHF
- Местоположение: ПЛОВДИВ - - -
Re: AHF с демферен маховик или не
само да попитам,като си с обикновен маховик дали педала на съединителя не ти е по-твърд и да дали имаш леки вибрации при тръгване напред или назад
Имам един приятел със шкода Октавия 1 и се чуди какво да прави
Мерси
Имам един приятел със шкода Октавия 1 и се чуди какво да прави
Мерси

-
- Мнения: 100
- Регистриран на: Вто 15 сеп 2009 10:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: AHF с демферен маховик или не
minimalizum написа:само да попитам,като си с обикновен маховик дали педала на съединителя не ти е по-твърд и да дали имаш леки вибрации при тръгване напред или назад
Имам един приятел със шкода Октавия 1 и се чуди какво да прави
Мерси
Педала след като смених съединителя комплект не само че не е твърд но и стана много по мек стария се натискаше с много по голямо усилие вибрации при потегляне няма нито тресе двигателя да слага смело
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта