AHF с демферен маховик или не

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
cccp_sds7
Мнения: 100
Регистриран на: Вто 15 сеп 2009 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

AHF с демферен маховик или не

Мнениеот cccp_sds7 » Чет 13 окт 2011 19:00


Здравейте колеги искам да попитам
има ли AHF двигател на голф 4 1.9TDI 1998 година който заводско не е със демферен маховик защото днес закарах колата да сменят съединителя и майстора ми каза а и аз видях че е със обикновен




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: AHF с демферен маховик или не

Мнениеот stefan4o » Чет 13 окт 2011 19:08


Според ЕТКА заводски си с демпфер. ОЕМ номера на твоя маховик е: 038 105 264J. Възможно е предишният собственик да го е подменил с плътен (за да се наложи тази смяна колата е сигурно на поне 300 000км, според това, което съм чел толкоз изкарват заводските маховици ако не се чипосва колата)


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: AHF с демферен маховик или не

Мнениеот Supawiza » Чет 13 окт 2011 19:24


stefan4o написа:Според ЕТКА заводски си с демпфер. ОЕМ номера на твоя маховик е: 038 105 264J. Възможно е предишният собственик да го е подменил с плътен (за да се наложи тази смяна колата е сигурно на поне 300 000км, според това, което съм чел толкоз изкарват заводските маховици ако не се чипосва колата)


За тия 300к километра не съм много съгласен,може би ако го разделиш на две ще получиш верния отговор.
п.п
Иначе маховика ти 100% е сменян.
Те още от тройките с AFN почват да ги слагат пък хамо ли на 4-ките.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: AHF с демферен маховик или не

Мнениеот stefan4o » Чет 13 окт 2011 19:31


Що? Пасатора на баща ми влезе в бокса за смяна на маховик по километраж на около 190 000км, реалните километри на колата според мен са поне плюс още 100 000... така че горе-долу сметката излиза. :Mr Green Fun


cccp_sds7
Мнения: 100
Регистриран на: Вто 15 сеп 2009 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: AHF с демферен маховик или не

Мнениеот cccp_sds7 » Чет 13 окт 2011 19:58


Еми слагам пак обикновен пък каквото ще да става закс добри ли са


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: AHF с демферен маховик или не

Мнениеот Supawiza » Чет 13 окт 2011 20:02


cccp_sds7 написа:Еми слагам пак обикновен пък каквото ще да става закс добри ли са


Сложи пълен комплект от Голф 3 ABF тея къде са 150 коня.
Става едно към едно вече е пробвано и става супер.


minimalizum
Мнения: 212
Регистриран на: Сря 05 авг 2009 23:31
Автомобил: OCT1
Двигател: AHF
Местоположение: ПЛОВДИВ - - -

Re: AHF с демферен маховик или не

Мнениеот minimalizum » Чет 13 окт 2011 20:46


само да попитам,като си с обикновен маховик дали педала на съединителя не ти е по-твърд и да дали имаш леки вибрации при тръгване напред или назад
Имам един приятел със шкода Октавия 1 и се чуди какво да прави
Мерси :beer


cccp_sds7
Мнения: 100
Регистриран на: Вто 15 сеп 2009 10:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: yambol

Re: AHF с демферен маховик или не

Мнениеот cccp_sds7 » Пон 17 окт 2011 19:44


minimalizum написа:само да попитам,като си с обикновен маховик дали педала на съединителя не ти е по-твърд и да дали имаш леки вибрации при тръгване напред или назад
Имам един приятел със шкода Октавия 1 и се чуди какво да прави
Мерси :beer

Педала след като смених съединителя комплект не само че не е твърд но и стана много по мек стария се натискаше с много по голямо усилие вибрации при потегляне няма нито тресе двигателя да слага смело



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта