Понеже колата доста поизпушваше го бях махнал за известно време.Мой познат с добри способности в електрониката,ми сглоби външен мап сензор,който може да се настройва,благодарение на който турбината вече надува до 1,05бара,преди повече от 0,6/0,7 не можеше(Мап-а беше забил).
Усети се разлика,но не и стигаше горивото и аз се сетих за бокса.Принципно той е с бутон за включване,но го вързахме постоянно.Нямам думи да опиша разликата при Голф3 1Z,колата стана много пъргава и еластична,пушека изчезна,като естествено след 3500 оборота започва да пуши,като преди въобще не изпушваше


Колата преди ми гореше лятото 5,5-6 лятото,а зимата с 0,5 литра повече,но 3 литра отгоре е много.
Моля,който е слагал бокс или е запознат с принципа да ми пише,как може да коригираме положението,да го махам и да събирам пари за чип ли?
Колко вдига разхода чипа,при нормално шофиране?
Бокса постоянно ли вкарва голямо количество гориво?
п.с.По същото време смених маслото и филтрите,но този път взех горивен филтър на UFO???Да не би и това да оказва разлика?
Благодаря предварително на всички.