yurisv написа:Ами за Крушуна... Ще дойда стига да има какво да покажа, че за сега моя е само work in progress... Защо не полираш нещо под капака? Примерно капака на клапаните? Аз съм замислил моя тая зима да го полирам, стига да ми се отдаде възможност

За полирането си е идея, но на този етап нямам възможността да разколача нещата за да бъдат полирани, но има време. То или трябва няколко неща да се "тръкнат" - 'щото ако е само едно ще седи като...абе няма да се връзва на останалото. Иначе знаеш, когато има развитие по твоя Пасат ми пускай снимки и без значение на какъв етап ще е, а примерно за Крушуна, ще се радвам да се посъберем повечко колеги на поляната(със семейните каляски

) - все пак нали това е важното, да се видим и запознаем повече "облъчени".
Та друго, с което да се похваля е, че най-накрая намерих единия модел джанти Sebring, които толкова много исках. Не са нещо уникално, но аз си ги харесвам много. 195/50/R15 са гумите, не са нещо уау, и май за другия сезон ще бъдат подменени с нови. Извинете ме за качеството на снимките, но за съжаление нямаше по-добре осветена улица или поне работеща гумаджийница

. Благодарен съм на колегата
iliankocov, който ми помогна за смяната на старите с новите, защото трябваше да бъде извършена през нощите

и предните ми ББС-и ни узориха малко с излизането - както винаги при мен нещата се случват в последния момент. То не остана много за летни гуми де...но все пак.




Скоро и тези ще бъдат приведени в по-угледно и цветно състояние




Sebring-а не е виждал автомивка поне от една година, скоро тази грешка ще бъде поправена, също и баланса ще бъде махнат и поставен от вътрешната страна за да е по-естетично и задължително трябва да се махне поне 500 грама полепнало феродо по предните джанти, нови мигачи и други тинтири-минтири
