

знам ,че когато се спре въздуха към мотора и гасне все пак трябва въздух и гориво - каквото и да е то...
но. но дали ще стане само от клапана , все пак колата "лапа" въздух не само от там...
Весели празници на всички

Marto_VN написа:hooligan_sk написа:SSS666 написа:ако се случи това с горенето на маслото буташ на предавка натискаш спирачките и тя гасне , няма друго спасение , ако е автомат вече незнам
Работи ли това в такива случай, пробвано ли е? някаква опасност да избие нещо по двигател/съединител ?
На мен ми се стува че работи, но...
ще останеш я без скоростна кутия , я без съединител...
и като цяло няма смисъл да го правиш щото ремонта ,ще ти излезе на същите парици горе долу , а може и да не сработи дето се вика номера... А ако превърти и Зъб, тогава шоуто ще е пълно ...
така,че няма нужда да се чака според мен ,ами направо да се сменя или поправя турбото ,за да не стават такива случки..
brumbo2 написа:Brezel е обяснил много нагледно какво може да стане и как може да се предотврати!![]()
http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391
hooligan_sk написа:Значи какво излиза, че неможеш да огасих мотора без повреди и общо взето се помялват буталата така ли?
the_tupan написа:http://www.vbox7.com/play:58ba7c2e -това е клип, качен от колега в дизеловия форум. Само информативно този луфт нормален ли е, че водим един спор тука?
ilianmmm1 написа::cry: Пивет колеги и ас имам подобен проблам само че турбото не ми забива![]()
само пуши и ми гори масло а и има малко луфт