Въпроси относно пасат B5...

Главният форум, касаещ всичко свързано с автомобилите Volkswagen
Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Въпроси относно пасат B5...

Мнениеот itni » Пет 01 сеп 2006 9:35


Има няколко неща, които не са ми ясни, затова ще помоля колегите с по-реален поглед върху нещата да помагат :lol:
Въпрос номер едно: Кой от трите двигателя е най добър - 1.8 20V, 1.8 20V turbo или 2.3 VR5? Като под най-добър разбирам съотношението между разход, мощност, до колко е подходящ за това купе, здравина и т.н. До колкото успях да изровя разни данни са горе-долу еднакви като разход на гориво, но все пак кажете си и вие мнението кое според вас е най-добро :lol: Защото на мен и трите мотора ще ми се сторят все едно се качвам в двеста коня, че пасатко нали е спънат :lol:

Въпрос номер две: Този е по-скоро само за информация, че нищо не се знае все още - Кой от трите двигателя е най-подходящ за инсталацията на газов инжекцион?

Благодаря предварително! :lol:

Последна промяна от itni на Пет 01 сеп 2006 12:25, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
versace
Мнения: 735
Регистриран на: Чет 08 дек 2005 19:57
Автомобил: Ex Touareg present Mercedes ML
Двигател: 320 CDI 224 Hp
Местоположение: Варна

Мнениеот versace » Пет 01 сеп 2006 10:47


2.3 VR5

Ако аз избирах от тези двигатели ще взема този


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Мнениеот niks76 » Пет 01 сеп 2006 22:41


и аз съм за 2.3 петака работи с по ниски обороти и е по не 4уплив;не 4е и другите се трошат много ама големия е по непретенциозен на вси4ко


Потребителски аватар
VW_FEN
Мнения: 1859
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот VW_FEN » Пет 01 сеп 2006 23:00


СърТ ще каже как движи голфа с 1.8Т ;) Иначе 2.3 вади много готин звук, направо ми гали ушите ;)


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Вто 05 сеп 2006 17:04


1.8 T е най-добрият вариант според мене, по ред причини. Аз съм много доволен от моя.


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Сря 06 сеп 2006 8:37


20vTurbo написа:1.8 T е най-добрият вариант според мене, по ред причини. Аз съм много доволен от моя.


Да си кажа честно и аз съм се спрял на него, но все пак искам да огледам и другите възможности. Ще те помоля да назовеш по-конкретно причините, за които говориш. Благодаря предварително!


Потребителски аватар
DragoGT
1/8 перничанин
1/8 перничанин
Мнения: 10772
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 18:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот DragoGT » Сря 06 сеп 2006 8:39


имам приятел точно с такъв пасат с 2.3

вземи си 1.8Т :)


Потребителски аватар
vodoo
Мнения: 47
Регистриран на: Нед 19 мар 2006 23:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vodoo » Сря 06 сеп 2006 20:32


на 2.3 поддръжката е много скъпа, а за газифициране е скъпо и трудно регулируемо. единствения недостатък на 1,8 Т (ако изключим разхода :D ) е турбото, малко е като размер, след 150 - 180 000 сдава багажа.


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Сря 06 сеп 2006 20:53


itni, веднага се сещам, че ако слагаш газов инжекцион на VR това е още една дюза.
Преди доста време имаше сравнителен тест между VR5 (150 кс) и 1.8Т (150 кс). Но и двата монтирани на Голф, а не на Пасат.
Категорично спечели турбо двигателя - по-нисък разход (около 2 л. разлика), по-добра динамика (еластичността му с турбото няма никаква база за сравнение).
Накрая теста завърши, че ако трябва VR да е по-динамичен от турбото, трябва да е VR6, но той е 204 кс (тогава още нямаше VR5 170 кс).
Сега по темата ти.
За трите вариянта, най - лесен (евтин и евентуално газ) за поддръжка е атмосверния 1.8. Върви доста по-малко от Турбо варианта, а разликата уж е само 25 кс. :lol:
Моето мнение е 1.8Т
П.П. колко пробег правиш средно на месец?


Потребителски аватар
itni
Мнения: 261
Регистриран на: Пет 24 юни 2005 15:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот itni » Чет 07 сеп 2006 7:53


brabus написа:itni, веднага се сещам, че ако слагаш газов инжекцион на VR това е още една дюза.
Преди доста време имаше сравнителен тест между VR5 (150 кс) и 1.8Т (150 кс). Но и двата монтирани на Голф, а не на Пасат.
Категорично спечели турбо двигателя - по-нисък разход (около 2 л. разлика), по-добра динамика (еластичността му с турбото няма никаква база за сравнение).
Накрая теста завърши, че ако трябва VR да е по-динамичен от турбото, трябва да е VR6, но той е 204 кс (тогава още нямаше VR5 170 кс).
Сега по темата ти.
За трите вариянта, най - лесен (евтин и евентуално газ) за поддръжка е атмосверния 1.8. Върви доста по-малко от Турбо варианта, а разликата уж е само 25 кс. :lol:
Моето мнение е 1.8Т
П.П. колко пробег правиш средно на месец?


Ами да не казвам силна дума, ама около 1000-1500 км си ги навъртам като нищо(и аз незнам как успявам) :)
А, Брабусе, я кажи с газов инжекцион дали ще е добре? Че в някой форум нещо се оплакваха, че на Голф ГТИ 1.8 турбо му сложили газов инжекцион, пък не се сработило или нещо такова и било зле положението.
Според мен би трябвало да няма проблем, още повече че уредбата ще се слага в сервиз, където си разбират от работата... :roll:


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот brabus » Чет 07 сеп 2006 19:03


Ами какво да ти кажа като не знам. Идеята е не да си чеша клавиатурата.
Аз съм против газта. По-скоро съм против "спортен" двигател да го мъчиш на газ. Коне и икономия не вървят ръка за ръка.


Atanas14
Мнения: 749
Регистриран на: Пон 03 апр 2006 9:49
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Atanas14 » Чет 07 сеп 2006 20:50


а според мен до тук в темата никой не изказа нормално мнение подкепено с някакви факти и наблюдения.

според мен, а и не само. 1.8Т двигателя е в пъти по-добър от 2.3. същата мощност, същия въртящ момент, по-голям ресурс, по-евтина подръжка, и не на последно място повече фън.


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Чет 07 сеп 2006 23:32


itni написа: Ще те помоля да назовеш по-конкретно причините, за които говориш. Благодаря предварително!


Този двигател има огромен потенциал и е много здрав. С малка инвестиция става много по-мощен и не е нужно да плащаш акциз като за 2.8 V6 например. Самите характеристики на пътя на мене лично много ми допадат защото има голям въртящ момент на ниски обороти. Тоест изпреварваш спокойно в много случаи без да сменяш на по ниска предавка. Поддръжката му също не е бог знае колко сложна или скъпа. Според мене ако имаш възможност покарай една такава кола макар и за малко за да почувстваш динамиката на двигателя.


Потребителски аватар
20V_Turbo
Мнения: 18
Регистриран на: Нед 23 апр 2006 23:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: USA за сега

Мнениеот 20V_Turbo » Пет 08 сеп 2006 15:50


Динамиката напулно отсъства при този двигател сложен на това купе :wink:


Потребителски аватар
20vTurbo
Мнения: 1034
Регистриран на: Вто 29 мар 2005 23:12
Автомобил: Jetta GLI Mk6 TSI + Octavia VRS
Двигател: 2012 20 TSI CCTA 2003 18 AUQ
Местоположение: София или Някъде в скалистите планини
Контакти:

Мнениеот 20vTurbo » Пет 08 сеп 2006 18:24


20V_Turbo написа:Динамиката напулно отсъства при този двигател сложен на това купе :wink:


Това си е твое мнение .... :roll: Моят Пасат прави 0-100 км/ч за 6.9 сек.

ПС. Много ти е оригинален ника ....



Върни се в “Основен Volkswagen Форум”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта