На нас също ни светна лампата с двигателчето, не за филтъра, но си мислеше, че има проблем с диференциалния датчик за налягане на филтъра.
hooligan_sk, не мога да твърдя със сигурност дали се получи след ъпдейта, но след това ми направи впечатление реакацията на педала на газта на първа. Когато достигне 1800 оборота иска да даваш доста повече газ, за да премине границата от 2000, не че не върви колата, можеш просто да дадеш повече газ, но така по-трудно можеш да я "изрежеш" на първа, при което се генерират доста сажди...и се товари маховика. На другите предавки не се усеща това. Така че може би наистина го има това скопяване, но се усеща само на първа.



Golf 5 и грешка p2002 - DPF
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
cucurko написа:На нас също ни светна лампата с двигателчето, не за филтъра, но си мислеше, че има проблем с диференциалния датчик за налягане на филтъра.
hooligan_sk, не мога да твърдя със сигурност дали се получи след ъпдейта, но след това ми направи впечатление реакацията на педала на газта на първа. Когато достигне 1800 оборота иска да даваш доста повече газ, за да премине границата от 2000, не че не върви колата, можеш просто да дадеш повече газ, но така по-трудно можеш да я "изрежеш" на първа, при което се генерират доста сажди...и се товари маховика. На другите предавки не се усеща това. Така че може би наистина го има това скопяване, но се усеща само на първа.
Да, подобен ефект описваха и други колеги. В крайна сметка това е кърпене на недомислено решение и за мен си пада мечешка услуга. Ако има гаранции изчакайте да изтекат и го махайте този ДПФ, премахват ги добре и без странични ефекти вече... а той само ще става по-зле с времето

Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
Колеги, на абсолютно същата кола, абсолютно същия проблем! G5 Tdi, въпросните 3 лампи светят...
След адски много проучвания и ровене в нета намерих една течност, която се сипва в резервоара на 30-40 000км и решава проблема! Пробвах го и лампите вече не светят!
След адски много проучвания и ровене в нета намерих една течност, която се сипва в резервоара на 30-40 000км и решава проблема! Пробвах го и лампите вече не светят!
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
В крайна сметка посетих фирмения сервиз на Фолцваген.
Оказа се повреден датчика за "диференциална разлика". Платих 190лв за:
- почистване филтър за твърди частици
- нов датчик
- тест електроника
и сега всичко е повече от добре, след 1000 км тест
Много съм доволен че не послушах хората които ми препоръчаха да махна DPF-a. Това бих го направил ако колата ми е над 300 хиляди км. На 42000 км да направиш нещо такова си е пълна ненормалщина за мен!!!
Оказа се повреден датчика за "диференциална разлика". Платих 190лв за:
- почистване филтър за твърди частици
- нов датчик
- тест електроника
и сега всичко е повече от добре, след 1000 км тест

Много съм доволен че не послушах хората които ми препоръчаха да махна DPF-a. Това бих го направил ако колата ми е над 300 хиляди км. На 42000 км да направиш нещо такова си е пълна ненормалщина за мен!!!
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
spear написа:В крайна сметка посетих фирмения сервиз на Фолцваген.
Оказа се повреден датчика за "диференциална разлика". Платих 190лв за:
- почистване филтър за твърди частици
- нов датчик
- тест електроника
и сега всичко е повече от добре, след 1000 км тест
Много съм доволен че не послушах хората които ми препоръчаха да махна DPF-a. Това бих го направил ако колата ми е над 300 хиляди км. На 42000 км да направиш нещо такова си е пълна ненормалщина за мен!!!
Ей това с червеното ми е много интересно как са го направили



- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7855
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
spear написа:В крайна сметка посетих фирмения сервиз на Фолцваген.
Оказа се повреден датчика за "диференциална разлика". Платих 190лв за:
- почистване филтър за твърди частици
- нов датчик
- тест електроника
и сега всичко е повече от добре, след 1000 км тест
Много съм доволен че не послушах хората които ми препоръчаха да махна DPF-a. Това бих го направил ако колата ми е над 300 хиляди км. На 42000 км да направиш нещо такова си е пълна ненормалщина за мен!!!
DPF прави проблеми от нов независимо дали е Тойота или ФВ. Това зависи главно от начина на употреба на колата. Когато е запушен до определен % подлежи на почистване. Ако след 10 000км пак ти изпищи, ще си направиш услуга ако го махнеш. Успех.

- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
Stivi написа:spear написа:В крайна сметка посетих фирмения сервиз на Фолцваген.
- почистване филтър за твърди частици
как са го направили![]()
активира се през ваг ком и се прави на място, без да е необходимо да се кара автомобила и без да се разглобява.
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
Техника седна с едно като iPad вързано към колата през блутут и след малко каза че частиците са 35 грама от 135 позволени. След това каза че ще ги свали до 7 грама, активира нещо през дисплея, вдигна 1500 оборота и за около 5 минути ги свали на 7 грама.
Всъщност оказа се че аз проблем с DPF-a не съм имал. Изчистил съм го с карането на 3000 обората за 20 минути. Проблема е бил с тоя датчик и този проблем е масов. Подменят ги не със същия датчик ами някакъв с други цифри. Прочетете всички "съвети" в тази тема и ще се убедите че никой не позна
.
На фактурата ми срещу "почистване на филтър твърди частици" стои цифрата 21.50 лв, затова че ако след 10000 км пак ми светне DPF лампата със сигурност ще отида където трябва, вече знам! На лични поне 5 човека ми предложиха да ми изрежат всичко отдолу и да ми сменяли софтуера за цифри от по 500 лв и нагоре. Разбирам желанието на повечето тук да изкарат някой лев, но не е това правилния начин
!
Сензора според фактурата струва 97.70 + ддс. Като гледам в ebay цената за нов е същата че и нагоре: http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-Di ... 1e671f2c2c
Всъщност оказа се че аз проблем с DPF-a не съм имал. Изчистил съм го с карането на 3000 обората за 20 минути. Проблема е бил с тоя датчик и този проблем е масов. Подменят ги не със същия датчик ами някакъв с други цифри. Прочетете всички "съвети" в тази тема и ще се убедите че никой не позна

На фактурата ми срещу "почистване на филтър твърди частици" стои цифрата 21.50 лв, затова че ако след 10000 км пак ми светне DPF лампата със сигурност ще отида където трябва, вече знам! На лични поне 5 човека ми предложиха да ми изрежат всичко отдолу и да ми сменяли софтуера за цифри от по 500 лв и нагоре. Разбирам желанието на повечето тук да изкарат някой лев, но не е това правилния начин

Stivi написа:... Общо взето за смяна на датчик сигурно струващ 19лв "на едро" са прибрали едни 190лв ама то как иначе да плащат заплати...
Сензора според фактурата струва 97.70 + ддс. Като гледам в ebay цената за нов е същата че и нагоре: http://www.ebay.de/itm/Original-Audi-Di ... 1e671f2c2c
Последна промяна от spear на Сря 19 окт 2011 16:01, променено общо 1 път.
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
Ако не ти е проблем всеки път като ти светне лампата за ДПФ-а да се разхождаш извънградско да я понастъпваш, нямаш никакви проблеми значи. За много хора обаче това е досадно и решението е премахването му.
- Deo
- Мнения: 124
- Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
Хич не ми ги хвали тия от официалния сервиз. И мен ме закачиха веднъж с тая джаджа, защото колата ми тресеше във високите скорости при ускорение. Онзи пич от сервиза с джаджата отчете, че имам недостиг на гориво в 3ти цилиндър и изводите които направи бяха кой от кой по-скъп и малоумен (дори за неразбирачи като мен). Това се оказа и единственото му точно нещо което каза.
Първо каза главата (това му беше фаворит), после вика маслена помпа (интересно ми е какво има общо маслената помпа с недостига на горивото), центровка на не знам си каква верига и т.н.
На края се оказаха някакви гумички за 2лв. около въпросния цилиндър. Добре че не си правех колата там, защото щях да съм олекнал с 2000лв. от влизането.
Първо каза главата (това му беше фаворит), после вика маслена помпа (интересно ми е какво има общо маслената помпа с недостига на горивото), центровка на не знам си каква верига и т.н.
На края се оказаха някакви гумички за 2лв. около въпросния цилиндър. Добре че не си правех колата там, защото щях да съм олекнал с 2000лв. от влизането.
Re: Golf 5 и грешка p2002 - DPF
Както виждаш аз не ги хваля. Имах проблем, тук във форума ми предложиха да го отстранят за 500лв а там ми излезе 190лв. Исках просто всички да знаят че е глупаво да си отрежеш ръката заради счупен пръст 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 42 госта