
2Е++...атмосферка(stage 3)
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
така е,в тея неша винаги може да се очакват изненади... колко трябва да са тея хлабини м/у зъбите,от къде мога да намеря данни.Докато не оправя тоя проблем с маслото никви километри,като задържи налягането тогава каране,а като мине малко пробег задължително ще му дръпна по една пета да видя какво става и ще има контролни замервания...все пак е ежедневка и понякога си бръмча по 600-700км на ден 

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Баце купи си нова помпа за 2Е не са скъпи изобщо... на моя мотор 1.8 съм с такава помпа,мотора е сгъстен на 11.3-4 вече има 3 писти и никакви проблеми не съм имал с маслото. Помпата я купих нова. Твоята е много вероятно да е износена... Слагай само хубаво масло,защото евтините са рециклирани и рязко пада високозитета и вдигат темп.при натоварване.Отделно взимаш механичен манометър и мериш в различни режими налягане температура и т.н. така най-лесно ще хванеш в чий телевизор е проблема.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3009
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
за това става въпрос. по принцип е за вр6, но мисля че ще важи и за 2е


- MITKOGOLF
- Мнения: 462
- Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
- Автомобил: VW GOLF 3
- Двигател: ABF-TURBO
- Местоположение: Пловдив
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Колега това е от мен за маслената помпа,успех с проекта







- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Днес събрах няколко помпи на вид едни и същи,също и номерата на тях са еднакви но с доста разлики вътре в тях.1.8 и 2.0 се различават по зъбните колелета,на 1.8 КР са на 30мм,а на ABF са 36 имат разлика и в профила на отворите откадето постъпва маслото под зъбчатките и над тях където излиза.Оказа се че помпа от 1.9 TDI действително е с най-добри параметри... зъбчатки на 36мм и с най-големите отвори отдолу където постъпва маслото,отвора на плочката и отгоре където излиза до привода на помпата.От около 5-6 такива си пробрах 1 която имаше най-малко луфтове навсякъде,разглобих я и дадох да ми я прешлайфат долната плочка че имаше износване там където въртят зъбните колелета.Избих на пресата опорната ос на едното колело на помпата(не това с привода дето върти от паразитния)и я набих пак като я завъртях на 180' макар че нямаше никакви следи от износване.Намазах всичко с масло и като я събрах и завъртях просто до сега такава помпа небях хващал.Никакви луфтове,върти се със лекота,няма затягане или задиране,никакви звуци освем от маслото между зъбните колелета.Въртях я доста време в масло на около 2500об. и после я отворих да видя и всичко беше абсолютно точно,никакви проблеми.Утре ще замеря хлабините м/у зъбите и мисля да я слагам.
- rusiq_24
- Мнения: 1660
- Регистриран на: Чет 30 мар 2006 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Мисля че с 10В60 проблема ще изчезне,поне при мен се получи (на друга кола не ще имах нужда от повишаване) при смяна от 10в40 на 10в60 повишаване на налягането с 0,3-0,4бар при загрял мотор което е напълно достатъчно да не ти пресвятка лампата и да ти държи по високо налягане във високите обороти 

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...от няколко дена все не остава време да пиша,с рециклираната така да се каже помпа от ТDI и синтетиката 10W60 проблеми няма,маслото се окроти,лампата не присветва и всичко е точно...ама да са ев'а у главата с тия свалянки само на датчика за ниското налягане си прецаках едното краче дето зима за уреда вътре та правих едни импровизации едвам го нагласих.Мисля да си взема нов ама като разбрах че такъв VDO до 10bara бил малко над 200лв и ми се прииска още повече да са ев'а у главата проста.Та някои ако има инфо за нещо заместител от какво мога да ползвам... от аудитата незнам дали ще стане,а и те са до 5bara май
.Иначе мотора работи много добре за сега,навъртя вече 4 часа с синтетиката.Оставят ми още малко работи по броните и купето и при добро време до края на седмицата редим всичко и подкарвам за разработка на ход вече...стига му брамчавица на място
.
Поздрави


Поздрави

-
- Low rider
- Мнения: 5568
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Аз на моята съм с 10 баров уред и датчик от ауди и ако не друго поне знам, че има налягане 

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
много пъти само тоя уред е успявал да ме накара да върна газта
... само маслото и водата да не влизат в червено иначе сичко друго почти постоянно преобладават в тоя сектор(оборотомера и бензиномера
)
...абе ще ми се да си ми показва вярно все пак уреда е контролен и е от значение,не е сложен за декор,то за контрол и само червената лампа е достатачна... но понякога като светне вече е късно
...имам един черен руски механичен от трактор УМЗ дето си меря чат пат и с него,ако не намеря датчик ще го слагам него


...абе ще ми се да си ми показва вярно все пак уреда е контролен и е от значение,не е сложен за декор,то за контрол и само червената лампа е достатачна... но понякога като светне вече е късно

...имам един черен руски механичен от трактор УМЗ дето си меря чат пат и с него,ако не намеря датчик ще го слагам него

- Stenly
- Мнения: 1967
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Търси някое порше 924 те с до 10 бар уреди вдо... някои единички има също ...
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...такъв датчик до 10бара няма намиране
,а м/у другото снощи на по бира с един приятел поспорихме малко по въпроса за основните лагери.Та ситуацията е следната...още при първото ми отваряне на мотора миналата година като му сменях лагерите ми направи впечатление следното нещо.Коляновия вал беше само с горните аксиални шайби,а двойката резани черупки беше на 4та пета,а не на средната 3та както моя човек тварди че трябва да е.До тогава и след това проблеми с мотора не съм имал а е видял доста зор и маслото си беше наред,а моя чвек тварди че проблема мие бил от това че трябвало да е на 3та пета...
...ето снимка на старите ми лагери така както съм ги свалил.

...ето снимка на старите ми лагери така както съм ги свалил.
- Antracid
- Мнения: 61
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2010 19:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
приател миналата година преебах моито 2е от лагерите на паразитниа вал сега е бетон 16,5 компресиа има дузи и електроника от г60 като ти из4етах темата бая си изпатил ако имаш вапроси свиркаи 

-
- Мнения: 47
- Регистриран на: Пон 01 ное 2010 9:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: димитровград
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Sharky GTI написа:...такъв датчик до 10бара няма намиране,а м/у другото снощи на по бира с един приятел поспорихме малко по въпроса за основните лагери.Та ситуацията е следната...още при първото ми отваряне на мотора миналата година като му сменях лагерите ми направи впечатление следното нещо.Коляновия вал беше само с горните аксиални шайби,а двойката резани черупки беше на 4та пета,а не на средната 3та както моя човек тварди че трябва да е.До тогава и след това проблеми с мотора не съм имал а е видял доста зор и маслото си беше наред,а моя чвек тварди че проблема мие бил от това че трябвало да е на 3та пета...
...ето снимка на старите ми лагери така както съм ги свалил.
Преди 2-3 седмици свалях коляновия вал от това 2Е което продавах на части и лагерите бяха по абсолютно същия начин наредени! На 4-ти цилиндър бяха двойката рязани черупки! А мотора не беше ремонтиран, поне откакто е в Бг! И докато вървеше на колата проблеми никакви не е имал, само че момчето се закрасти за 16V и го свалихме и го пуснахме на части!
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
...
знам аз се неможе немците да са збъркали... въпреки че още се чудя зашо го бяха събрали само с 2 аксиални,по една от ляво и една от дясно 
... а някой с идея защо са 6 черупки с канал и 4 гладки а не 5:5 и защо двоиката черупки с канали се слагат на 4та основна шийка...


... а някой с идея защо са 6 черупки с канал и 4 гладки а не 5:5 и защо двоиката черупки с канали се слагат на 4та основна шийка...
- popeye
- Мнения: 1252
- Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
- Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
- Двигател: AMX 193hp 2771cc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2Е++...атмосферка(stage 3)
Sharky GTI написа:... а някой с идея защо са 6 черупки с канал и 4 гладки а не 5:5 и защо двоиката черупки с канали се слагат на 4та основна шийка...
сигурно щото е най-близо до помпата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта