дам, даже имаше и следи на самото лагерче от вътрешната чстрана, там където се е трило с капачката на пружината. Според мен не е нормално, лагерчето трябва да е свободно.
сега ми се обадиха, на днескашния тест драйв.... проблеми е нямало
Да поживеем и да видим. Има логика да е от там проблема, дано да е това решението. Притеснява ме че е прекалено чест проблема за да е от забравен елемент
Доколкото знам, тази шайба е част от окачването, когато колата е поръчана от завода с изискването за по-високо и по-устойчиво на лош път окачване.... може и да се бъркам, на 6-та стр., в приложената от колегата "МОРФЕЙ" схема от етка, мисля че е с номер 21В, над елелемента оцветен в червено/въпросната чашка/! Странното е, че това нещо го знам от тоз форум, тука е обсъждана тая шайба, може и да не съм доразбрал но..... Обяснението за деформацията на чашката и лагера на аморт. мисля, че ще се окаже решението на проблема, карал съм Г3, и там проблема беше от лагера.... това ще да е момци... Ааааа, мога ли да поискам линк към темата за "НОВИЯ МОДЕЛ НА ПЛАНКИТЕ НА СТАБ. ЩАНГА" Карам Ауди А3, което е = на Г4, така че......
въпросната шайба не върви комплект с нови амортисьори. Поръчва се допълнително - само оригинална, бройката е около 8лв. При демонтаж, можеби повечето пропускат да я сложат, така както и аз, 3 поредни пъти.... докато накая не се сетих и не погледнах схемата, понеже просто вече не остана варианти за смяна на части, а пукането ясно се чуваше от към - бомбето лагерчето .
Все още няма пукане, май се пада 3ти ден след монтажа. Изминал съм около 50-70км. Предния път пукането се появи след 40тия километър, може би и по-рано, но да не съм го усетил.
И аз имах един такъв проблем. Когато завивам пука и когато качвам по бордюрите. Проблема се оправи с смяна на предни тампони на амортисиьорите, шарнир, двата скайлънт блока на носачите, и една втулка на единия от носачите. Сичко си дойде на мястото като се направи и стенд.