Голф 4 AHF трудно пали

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Mitara6ki » Сря 19 окт 2011 12:28


Здравейте колеги. Колата я имам от около 3 месеца и досега не е показвала симптоми на трудно палене. От както паднаха температурите сутрин почна да се мъчи. С всяка сутрин все по-трудно почна да пали и накрая закарах акумулатора да го заредят, казаха ми, че ще издържи тази зима след като го заредиха, но няма и два дена и почна да пали по старому, а иначе - давам контакт, чакам 3-4 секунди да изгасне подгрева, врътвам ключа и чак на 2-3 завъртане и то мъчително все едно всеки момент ще се предаде акумулатора пали и то като запали има 1-2 секунди тресене на непостоянни обороти. Тези дни ще я закарам да видят дали не зарежда алтернатора, но исках да Ви питам и вас дали имате идея от какво друго може да е, да почна да ги изключвам едно по едно, че не ми се мисли като паднат под нулата температурите какво ще правя :shock Всички консумативи по колата са си сменени включително горивния филтър. Колата попринцип си палеше от четвърт. Благодаря предварително на отзовалите се. :)




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот morfei1 » Сря 19 окт 2011 12:30


Преди да въртиш, си замери акумулатора как е с мултицет. Ако е под 12 волта, явно няма да изкара тази зима.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот nasko1978 » Сря 19 окт 2011 12:36


nasko1978 написа:
Един приятел каза наскоро,че един стартер "Когато и да го свалиш,за профилактика,все е късно". :beer
Замери си зареждането и акумулатора дали държи ток! :да:


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Mitara6ki » Сря 19 окт 2011 12:39


Аз попринцип се бях залетял да го свалям профилактично, но свършиха финансите, но сега май ще се наложи. :) Колко излиза горе-долу рециклиране?
Относно мултицета, малко глупав въпрос, но не ми се е налагало да го използвам. Ето такъв имаме в нас
http://www.modsbg.com/site/Instrumenti/ ... ka%206.jpg ,на кое трябва да врътна ключа на мултицета, за да покаже точно? :)


VALENTINO87
Мнения: 1742
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот VALENTINO87 » Сря 19 окт 2011 12:41


И при мен имаше нещо такова и се оказа стартера-сменихме четките и сега си пали веднага


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2185
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот nasko1978 » Сря 19 окт 2011 14:32


Слагаш на DC 20V :да:


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Sashko_Trg » Сря 19 окт 2011 17:57


Колега чакай малко бе ... ти за подрегвни срещи не си ли чувал ???? Я върви в някой сервиз или сам махаш шината която подава ток към свещите и взимаш един кабел, слагащ едната страна на кабела на + на акумулатора и една по-една започваш да ги гледаш, свещите които не подават искри значи са заминали, ако вече и 4-те са наред значи от акумулатора. Аз така изкарах 2 зими, викам какво става тук накрая отидох сложих 4 нови свещи и всичко заспа. Ама все пак тази година смених и акумулатора, защото моя беше много стар, а сега остава да видя дали няма изгорели свещи и съм готов за зимата.

П.П Има и още нещо, хубаво е когато чакаш да ти изгасне индикатора по-добре чуй и да цъка релето на свещите и тогава със сигурност са подгрели, ако не го чуваш лошо, ама си виж свещите !!!


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Mitara6ki » Сря 19 окт 2011 22:23


И тях щях да ги погледна в последствие, но благодаря, че ми обясни как да си го направя сам :) още утре ще ги "преслушам".


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8371
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Stivi » Чет 20 окт 2011 8:08


Sashko_Trg написа:Колега чакай малко бе ... ти за подрегвни срещи не си ли чувал ????


Той казва че акумулатора му върти "все едно че всеки момент ще умре" ,при това положение и 6 здрави свещи да има пак ще пали трудно :wink: Първо тест на акуто и тогава всичко останало !


Потребителски аватар
intatto
Мнения: 115
Регистриран на: Пет 16 мар 2007 21:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот intatto » Чет 20 окт 2011 10:10


Със същият двигател съм при мен е същото полужението на студен двигател в диапазон на външната температура от 7-14 градуса.Греят ли свещите пали от раз.Стартера е рециклиран свещите работят акумолатора е на 2 месеца.Сега ще ви кажа нещо много странно,но факт и ако иска колегата да пробва да видим при него дали ще се получи.Пак казвам между 7-14 градуса когато не греят свещите.Завъртам ключа за около половин секунда връщам и после пали от раз :roll:


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 20 окт 2011 11:29


Stivi написа:
Sashko_Trg написа:Колега чакай малко бе ... ти за подрегвни срещи не си ли чувал ????


Той казва че акумулатора му върти "все едно че всеки момент ще умре" ,при това положение и 6 здрави свещи да има пак ще пали трудно :wink: Първо тест на акуто и тогава всичко останало !


И аз карах 2 зими с преебан акумълатор, ама като смених свещите се оправи горе долу, така че не е лошо да ги погледне.


Потребителски аватар
Mitara6ki
Мнения: 76
Регистриран на: Пет 02 окт 2009 17:02
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: AHF 1999

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот Mitara6ki » Чет 20 окт 2011 16:06


Колеги днес закарах направо колата при моя човек с акумулаторите и ето изводите: алтернатора зарежда държи 14 волта при запалена, акумулатора го закачиха на някакъв уред за напрежение, май вишка го нарекоха не си спомням и показа 9,6 волта като го натовариха и ми казаха, че попринцип ако падне под 8,5волта на този уред да го пиша заминал следователно моят е ок и също така отчетоха, че при палене пада на 8,8 волта и ми казаха, че най-вероятно си е от стартера. Утре ще я закарам да го свалят и да оправят каквото има да се оправя, а свещите ще ги прегледам и тях утре, че сега не ми се занимава :)Ще пиша утре като се изясни дали е от стартера. Лек ден на всички :)


VALENTINO87
Мнения: 1742
Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
Автомобил: Passat b7
Двигател: CFGB
Местоположение: София

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот VALENTINO87 » Чет 20 окт 2011 19:39


аз ти казах колега.. Нови четки +четкодържател бош ги взех за 32 лв. Успех


Потребителски аватар
ZvEr4O_MaN
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
Двигател: CBAB
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот ZvEr4O_MaN » Чет 20 окт 2011 19:48


И аз имам подобни симптоми с колата.
Ще очаквам развитието при теб какво ще е.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Голф 4 AHF трудно пали

Мнениеот achodemo » Чет 20 окт 2011 22:44


ZvEr4O_MaN написа:И аз имам подобни симптоми с колата.
Ще очаквам развитието при теб какво ще е.


Аз да вляза в ролята на врачка , развитието ще бъде - Нов Акумулатор до около нова година като стане -15 !!

Щом акумулатора кляка под 10V е пътник yoda



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта