5 и 8 кг
иначе официално се води 3кг+90 градуса за биелните
и 3кг+ 2х90 градуса за основните
след всяко стягане на лагер, проверявай как се върти вала
и намажи лагерите с масло непосредствено преди самото стягане
гледай всичко да е добре почистено и да не влизат боклуци, прахоляци...



Пасат Б4 смяна колянов вал-препоръки и съвети!
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Madrid España
Re: Пасат Б4 смяна колянов вал-препоръки и съвети!
Благодаря много колега.Днес ще го монтирам и смятам до довечера да запалим мотора да видим какво сме сторили. 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат Б4 смяна колянов вал-препоръки и съвети!
днес и аз ще качвам мотор. и аз довечера смятам да паля, да видим каква съм я свършил 
дано всичко да е безпроблемно и при двама ни

дано всичко да е безпроблемно и при двама ни

-
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 13 апр 2011 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Madrid España
Re: Пасат Б4 смяна колянов вал-препоръки и съвети!
Вала е монтиран успешно,със неговитв лагери,маховик и съединител.Запали от раз и засега всичко изглежда наред
Няма никакви вибрации по ремъците.Има две неща които ме притесняват-когато затягах биелните лагери ги натегнах със 5 кг и вала не искаше да се завърти така че ги отпуснах на 3,5кг и второто е болта на запчатката на коляновият вал,поради липса на дълго рамо се затегна на 90 nm плюс 45гр. a не 90гр.както трябва.Незнам дали е проблем голям.Болта беше намазан с лепило за резби.Благодарности на всички 


Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта