Така колеги , наскоро си закупих VW POLO 16 V всичко си беше наред докато не започна да става студено сутрин паля колата и просот няма празен ход ( това е в най- добрия случай ) или тръгвам и как освободя от скорост и пусна педала на газта пак гасне . Та имам две идеи от какво може да е но искам да се посъвтвам и с вас . Едната е от стъпково мотроче , а другата да е от датчика за температурата на ДВГ .
П.П като загрее и виско си е точно
Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
- Blizzarder-VW
- Мнения: 196
- Регистриран на: Пон 22 сеп 2008 10:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Колега, честно казано, много по-вероятно е да ти е от ламбда сондата. Ако сутрин като запалиш колата не е на 1200 оборота,че даже и повече първите 30-4о сек., значи със сигурност ти е заминала ламбдата. Ако си я сменял е някой датчик, но за мен е тя на 99%.А Щом наскоро си я купил, значи и съпковото моторче(дросела) не ти е наред. Задължително прочети темата за почистване на дросел и си го почисти, зашото тепърва ще се виждаш в проблеми с тоя мотор, ако не ти работи дросела.
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Това за ламба сондата не съм се сетил и при първа възможност ще я проверя . Другото което ми прави впечатление така като колата стигне нормалните градуси , е че понякога държи 1100 оборота !?
П.П Абе трябва да я закарам на диагностика ама много се изръсих ! ТЕЯ ПАРИ
П.П Абе трябва да я закарам на диагностика ама много се изръсих ! ТЕЯ ПАРИ

Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Почистване на дроселовата клапа,тя ако е възможно не я сваляй от колектора.
Защото трябва да се смени задължително и гуменият пръстен под нея при отваряне.
Почистване на тумбачетата в които се движи лопатката/или там както си го наречеш.-клапата.
Когато е затворена, видимо изглежда така, но си просмуква леко въздух.
смени температурният датчик и кажи как е 17лв струва.
Ламбда сонда ако дава грешка, виж дали не и е прекъснат подгрева- но ме съмнява.
И пак, прегледай вакумни маркучи за спукано или нацепено, по възможност подмени.
Защото трябва да се смени задължително и гуменият пръстен под нея при отваряне.
Почистване на тумбачетата в които се движи лопатката/или там както си го наречеш.-клапата.
Когато е затворена, видимо изглежда така, но си просмуква леко въздух.
смени температурният датчик и кажи как е 17лв струва.
Ламбда сонда ако дава грешка, виж дали не и е прекъснат подгрева- но ме съмнява.
И пак, прегледай вакумни маркучи за спукано или нацепено, по възможност подмени.
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Значи маркучите бяха подменени вчера при смяна на ангренаж и пистовия ремак . Имаше няколко маркуча напукани , в най-лошо състиябуе жеше този за налягането на бензина ако не се лъжа! Утре ще се занимавам с нея и ще прегледма горе посочените вероятности!
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Колата ти е пипана с недоглеждане .
Препоръчвам ти оглед зацепване на ангренаж наново и закачане на всички маркученца по вакума.
Оглед на всички вакуумни маркучи, за спукано и под обшивките и евентуално объркано трасе.
Центровка и на делкото, ако има такова.- загрят двигател.
Температурен датчик смяна.
Дросел клапа почистване на отвора и лопатката.
Почистване на мап сензора с короселин и продухване ако имаш.
Преглед бобина или кабел свещ на четвърти и първи.
Преглед разходомер продухване ако имаш такъв. във въздушният филтар
Препоръчвам ти оглед зацепване на ангренаж наново и закачане на всички маркученца по вакума.
Оглед на всички вакуумни маркучи, за спукано и под обшивките и евентуално объркано трасе.
Центровка и на делкото, ако има такова.- загрят двигател.
Температурен датчик смяна.
Дросел клапа почистване на отвора и лопатката.
Почистване на мап сензора с короселин и продухване ако имаш.
Преглед бобина или кабел свещ на четвърти и първи.
Преглед разходомер продухване ако имаш такъв. във въздушният филтар
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Блягодаря колеги . След като направя казните ми до тук неща ,ще кажа какъв е бил резултата 

- radotom
- Модератор

- Мнения: 19731
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
А Ламбдата за сега не я пипай
Не казвам, че не е проблемна, но това може да се установи по-нататък.
При всички случаи за сутрешното гаснене тя не играе - преди да загрее до 350*С (за което трябва над 1/2 мин със сигурност!) - тя не играе в смесообразуването.
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Така днес почистих дросела и оборотите скочиха до небето, както и да е опражих ги , жилото на газта беше доста опънато. Обаче като си поиграх с жилото да ги направя около 900-1000 оборота започна от време на време да падат рязко и да гасне което ме наведе на мисалта , че може и да са свещо поради факта ,че отзад на гърнето припъдва . Един съсед ми каза ,че проблема със сутрешното палене е 95% от датчика на двигателя за студено палене и трябва да се разровя из магазините да проверя колко парици е .
П.П Имам и пасат и лада 2101 толкова се радвам , че нямат толкова жици и затова си ги обичам много саго претрупали тва поло просто
П.П Имам и пасат и лада 2101 толкова се радвам , че нямат толкова жици и затова си ги обичам много саго претрупали тва поло просто

- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Значи колега ако е ламбдата на VAG я показва! Според мен си за почистване на дросел, нищо не ти пречи сам да го почистиш и да видиш как ще ти е колата след това! (имай в предвид, че после му трябва време да се адаптира!!! Около 100тина км ако не се бъркам.) Само можеш да се надяваш да не е от моторчето за празен ход защото до колкото знам е заедно с дросела и не можеш да го почистиш самостоятелно и автоматично отиваш за нов дросел (не ти го пожелавам (дросела нов е към 500лв)) Надявам се да съм ти бил полезен, доста съм се здухвал с твоя проблем защото имам същото поло и сменявах дросела преди 2 год доста солен ми излезе ...
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Ами аз дросела го почистих ,само че се вдигнаха се оборотите много и се оказа ,че жилото е опънато . Оправих жилото но сега губи обороти и гасне
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Така колеги тая кола нещо се ебава с мен ! Прочистих дросела и за всеки случай я закарах на диагностика да го настроят както трябва . Смених датчика който е 42 лева + 2 лева О-пръстен та грубо казано 45 ( датчика е и някви стотинки от Ауто + ) и качвам се аз тази мразовита сутрин и кво пак нанаисси феродо . Гасне докато не загрее до 90 градуса и обороти играят след това колата е добре ( що годе но по добре от преди ) ! 

- stefan4o
- Мнения: 19337
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
А преди да смениш датчика някой замери ли го дали показва нормални стойности или стреляш напосоки и сменяваш докато не се оправи?
Щото по описанието ти, ми се струва, че дотук си 45 лева назад 
Щото по описанието ти, ми се струва, че дотук си 45 лева назад -
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Къде се намира стъпковото моторче на тая каруца ? Че искам да го сваля ама не го виждам.
Не ми говори нищоi.e.i написа:Входящия въздух,колко градуса показва?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта