
Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
- zografski
- Мнения: 2590
- Регистриран на: Сря 25 мар 2009 18:10
- Автомобил: Golf IV V6 4Motion
- Двигател: AUE 2001
- Местоположение: Sofia
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Ако не се лъжа е заедно с дросела и не можеш да го почистиш. Ако искаш си земи нов дросел, но по метода на изключване това трябва да ти е последното
) че е към 5 стотака и няма да ти ареша 

-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
ААААХААААА . Другата седмица ще го карам да му закачат системите и да му се направи цялостна диагностика , че с две думи си е.. май....


-
p3p1to
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
колега и аз го имах горе долу същия проблем но при мен не гаснеше поне
един ден викам си аз чакаи да видя какво става с тоя дв и гледам аз че маркучетата за вакума хич ги няма
сложих ги и стана мн по добре ( в смисъл тресеше все едно бачка на 2-3 цилиндара) та мисълта ми е да ги видиш тези маркучета ако са спукани ги смени виж си и маркуча които излиза от генерацията и влиза във въздуховода дали не е махната защото може да дърпа студен въздух и да ти бърка компа 
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Колега смених и маркучи по вакума даже на места бяха преправяни по някъж много странен начин ( някой готин маистор я е правил тая кола ) . Ако има нещо новости по проблема ще кажа ! 

Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Колеги и аз да питам кой точно е температурния датчик от двата, този откъм двигателя с 4 крачета или до него който е с 2 крачета, че и на мен сутрин или през деня ако е студена и я запаля ми работи на ниски обороти и като река да я изфорсирам падат почти до нула, тресе и тогава се изфорсирва или даже угасва. Като поработи 1-2 минути се поопрайва?
-
p3p1to
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
ами успех ти желая с колицата
но ако това го прави когато е само студена ( но когато е топла не го прави ) това значи че не ти е от дросела или ступковото моторче
защото те си работят
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Абе колеги е са ходих да взимам жената от работа колато си беше студена , и кво ми направи в печатление : Паля угасна , пак паля и се зачуди дали да угасне и угасна пак , пак паля и задържа на 700 оборота . Което ме навежда на мислата , че днес нали сменявах и маркучи на вакума и към копютара също има такъв , и го сложих и просто тоя скапан компютар още не се е осъзнал кво става . Утре сутрин ще вида как седят нещата и ще пиша .
До колега riis въпросния датчик е този с 4-те крачете
П.П ако го сменяш на топъл двигател внимавай да не се ощавиш аз замалко да го направя
До колега riis въпросния датчик е този с 4-те крачете
П.П ако го сменяш на топъл двигател внимавай да не се ощавиш аз замалко да го направя

Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Незнам датчика ли да го нарека или по скоро клапана за студено палене, дали си го сменил но я пробвай да махнеш клемата за една нощ да ресетнем компа че може да не разпознава някой устройство.
погледни и системата за връщане на бензиновите пари как е май и там имаше някъв електронен вентил.
Работата си отива на гадаене, омуване и много чесане по главата.- не са обичайните неща.
Остават 2 неща, този клапан за студено палене, клапан за допълнителен въздух и ресет комп.- без обучение.
погледни и системата за връщане на бензиновите пари как е май и там имаше някъв електронен вентил.
Работата си отива на гадаене, омуване и много чесане по главата.- не са обичайните неща.
Остават 2 неща, този клапан за студено палене, клапан за допълнителен въздух и ресет комп.- без обучение.
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Утре понеже съм наработа няма да мога да довърша започнатото , но ще се опитам да направа всичко по силите ми и най-вече до това което знам защото , че запърви път с зблъсквам с такива проблеми и прочие
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Здравейте колеги моя проблем е почти същия, вече 2 месеца се чуя от какво е вначалото го правеше по рядко но но вече е системно и учудващо и го прави само при студен двигател. Миналата нощ запали от първия пат на –6 градуса и ми държеше на 800 оборота. 8 часа по късно на +12 завъртя поне 5 пъти докато запали и държеше пак 800 оборота когато натисна гъста глъхне и не може да се изфорсира двигателя докато не загрее. Ако не изчакам да загрее 5-10 мин. и тръгна ще огасне при натискането на съединителя и смяната на скорост 1-2 пати в рамките на 5-10 мин. Всички мъркучета за вакум и др. са здрави филтри свещи кабели също. Казаха ми че може да е автоматичния смукач. Някои ако е имал такъв проблем нека да сподели във понеделник сам на майстор ако разбера от какво е ще пиша
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Имате ли наблюдение върху марки, цени и качество на температурния датчик защото явно е от него и трябва да го сменям?
-
Mr.Lemon
- Мнения: 114
- Регистриран на: Нед 16 окт 2011 7:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofiq
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
45 лева в ауто + ! Маи при различните мотори има един индикационен цвят внимаваи с него !
-
p3p1to
- Мнения: 213
- Регистриран на: Пон 22 ное 2010 18:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ботевград
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
колега какво направи с проблема ти
оправи ли се 
Re: VW Polo 1.4 16V : Гасне сутрин при студен двигател!!
Ами погледнах на едно друго поло със абсолютно същяи двигател и датчика му беше със син пръстен а вътре изглежда плосък, а моя беше със жълт пръстен и вътре е с кръгла форма, кой е правилния? двигателя ми е APQ 1999
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта