....чета... чета... и по едно времем ми писна и реших да си кажа и мойто мнение!!!(може и да повторя някой, но не съм чел всичко)
Vento-гледам ти си на големия подръжник на бензините , и искам да те питам някога имал ли си кола дизел , за да можеш да направиш сравнение?
Аз съм имал г2 1.3 55к.с. сега имам г3 1.9тди 90 к.с.(преди да си купя дизел по мнение на такива хора като тебе мразих дизела , исках новата кола да ми бъде съотношение 80-20 за бензинова).Когато отидох в германия да си купувам кола нещата станаха 50:50 по няколко причини които засега неискам да споменавам.Неможах да намеря хубава бензинова кола Г3(1.6 16в 101 к.с) и затова си взех TDI-то.
След 13 000 км все още немога да намеря 1 причина за която да съжалявам че съм взел дизел!!!!
Един колега беше писал че имало много вибрации в купето - да има на около 800-900 оборота , ама аз съм си взел кола да карам а не да стоя в нея и да ми вибрира , така 4е за вибрациите и шума(поне до 3000 оборота= 140км/ч) забравете!!!!
А да спомена и още нещо със стария Голф пътя от Плевен до Варна ми излизаше на 30 лева (бензин от ОМВ) , сега с ТДИ-то( нафтовата печка
за някой) ... не няма да ви кажа защото ще тръгнете да си продавате бензиновите кочинки и ще настане голямо търсене на дизел xaxaxaxa.
15 лева бе 15 лева ти с бензинката за 15 лева не може да направиш и едно крък4е в квартала(е ако е на Газ да бере дошица колата...).
Айде стига толкоз 4е взех нещо да се заяждам.
Кой е по-надежден?
- vw_golf_2_Memphis
- Мнения: 3836
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
...
Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Пет 21 яну 2011 20:01, променено общо 1 път.
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
flash написа:Vento-гледам ти си на големия подръжник на бензините , и искам да те питам някога имал ли си кола дизел , за да можеш да направиш сравнение?
......
15 лева бе 15 лева ти с бензинката за 15 лева не може да направиш и едно крък4е в квартала(е ако е на Газ да бере дошица колата...).
Айде стига толкоз 4е взех нещо да се заяждам.
Епа не, ние таквози животнУ не сме виждали даже, камоли да караме! Критикуваме си ей така... да става лаф! Карал съм дълго време Sierra 2,3D (страхотен двигател - ПЕЖО); Transit 2,5D; доста дълго Golf 2 1,6D и Ford Escort 1,6D, Transporter T4 1,9D (също страхотен двигател). Караваната на баща ми (FIAT Ducato) също е дизел - 2,5D 75 коня. Ежедневно съм с колегата didodi (Vento 1,9TD 75PS). Братовчед ми има А8 2,5TDi... Най-добрият ми приятел - BMW 524TD (за пореден път в бокса заради спукана глава - вече не ги броя...). Последно преди Нова година си продадох Skoda-та - Octavia 1,9TDi 110PS SLX '98 с всички екстри за модела... Просто не ми допадна заради дизеловия двигател, иначе добра кола! После щях да си купя същата, но 1,8i 20V, но не беше в добро състояние!
Толкова - скромен опит с дизелите...


- VW_FEN
- Мнения: 1859
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 11:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Айде и аз да се изкажа...
)) Само един път ми е гаснала през локва и това беше. Нищо не сме сменяли, само консумативи - ремък и филтър и накладки и други такива. Абе бензина си е бензин, кой каквото ще да си говори. Имало въртящ момено, ми хубаво бе, бутам на трета и нямам проблеми с въртящ момент, след това пак си карам икономично на 5-та. Вървяла на първа по баира без газ... ми да вземат да им махат педала за газта фабрично вече... мен пък ме кефи да натискам там нещо си
Е, верно икономични са, да. Но нашето пасатче онзи ден направо ме изненада - беше се развалило таблото и три месеца я карахме на километраж... ами тя не горяла 10 на 100 по мой пресмятания ами излезе, че гори някъде към 8 на 100 и то градско!!! (1.8 Mi) сега като оправихме таблото, имаше някъде към 60 литра
:
Просто да не повярва човек. ама то може би щото няма сняг, кат падне снега друго става положението. Та пак по темата - като гледам колко са скъпи и като цена и за поддръжка... и това не е само за новите - братовчед ми има опел аскона дизел(не му знам кубатурата) и що ремонти отнесе... един приятел се оплаква от шкодата си - 1.9TDI 2000 година... абе доста народ още, ама все хора, които не пишат във форумите. И така, давам едно рамо на Vento и 4 гласа за бензин. Сменям бензина за дизел само ако е турбо и от 2010-та година и харчи 2-3 литра на 100 при мощност от 250 конски сили, не искаммного, нали
Между другото сега се сетих, че новата генерация на VW - FSI 1.8 харчи някъде към 6-7 на 100 смесено (поне такъв репортаж гледах в "Автохит" по нова телеблизия... съмнявам се да говорят измислици)
Хайде леко и безаварийно шофиране!






Между другото сега се сетих, че новата генерация на VW - FSI 1.8 харчи някъде към 6-7 на 100 смесено (поне такъв репортаж гледах в "Автохит" по нова телеблизия... съмнявам се да говорят измислици)
Хайде леко и безаварийно шофиране!
- eViL
- Мнения: 95
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 21:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Бургас
- Контакти:
VW_FEN написа:Между другото сега се сетих, че новата генерация на VW - FSI 1.8 харчи някъде към 6-7 на 100 смесено (поне такъв репортаж гледах в "Автохит" по нова телеблизия... съмнявам се да говорят измислици)
Хайде леко и безаварийно шофиране!
http://catalog.auto.ru/volkswagen/golf/7149.htm - Golf 1,6 FSi
Объем топливного бака 55
Время разгона (0-100 с) 10.8
Максимальная скорость 192
Расход топлива на шоссе л./100км. 5.3
Расход топлива в городе л./100км. 8.5
Расход топлива Смешанный цикл 6.4
Мощность,л.с 115/6000
Крутящий момент(н*м) 155/4000
Топливо АИ-98
http://catalog.auto.ru/volkswagen/golf/7153.htm - Golf 2.0 TDi
Мощность,л.с 140/4000
Крутящий момент(н*м) 320/1750
Топливо дизельное топливо
Объем топливного бака 55
Время разгона (0-100 с) 9.3
Максимальная скорость 203
Расход топлива на шоссе л./100км. 4.5
Расход топлива в городе л./100км. 7.1
Расход топлива Смешанный цикл 5.4
По-икономичен, по-бърз.
Цената му е по-скъпа да..но това не те бърка като го продаваш го продаваш по-скъпо.
А това за баира и без газ беше пример какво значение има въртящия момент и защо е толкова голям плюс. В случая при гореописаните коли разликата е двойно по-голяма!!
Аз искам да чуя какво му е по-скъпото на дизела..филтрите ли, ремъците ли, маслата ли?

-
- Мнения: 740
- Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
- Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Vento написа:Толкова - скромен опит с дизелите... К'во да правя - не ме кефят! А ако стояше и ти като мен по няколко часа на ден в колата, работеща на място, за да не умреш от студ - щяха малко повечко да те притесняват вибрациите на 800-900U. Или ти ще я държиш "в обороти"
Е с този опит незнам какво да кажа и незнам къде ти е проблема и защо не те кефят дизелите!!!!
А студа и на мен ми се е налагало да стоя на студено , но за това си имам печка

- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
На мен пък никога не ми е гаснела колата от локва, ама ме беше срам да го кажа. Мога да си покажа и сервизната тертрадка, в която си записвам всеки ремонт или смяна на нещо по колата (вкл. и крушки!), но пак няма да вярвате... Затова и не го правя.
А относно колегата WasteLand_TD - за кой ли път повтарям - уточнете се първо дали ще спорим за морално остарелите дизелтеча, на които се кефите или за модерните след 2000г. примерно! И едните, и другите имат предимства и недостатъци, но вие изтъквате само предимствата избирателно! И повярвай ми, ако караш и поддържаш дизел след 2000г. с всички модерни технологии ще знаеш каква е разликата в цените на консумативите! Както казах - правих подробна съпоставка на Пежо 307 HDi и 1,6i 16V; Пежо 206 HDi и 1,4i, както и на Skoda Octavia 1,9TDi и 2,0i - до около 120-150.000км (завсиси) няма никаква файда да караш дизел! Говорим за закупени от магазина. Дори и между моя и твоя двигател има разлика, но не е толкова осезаема.
flash - печката е екстра, говорим за серийни автомобили все пак!
А относно колегата WasteLand_TD - за кой ли път повтарям - уточнете се първо дали ще спорим за морално остарелите дизелтеча, на които се кефите или за модерните след 2000г. примерно! И едните, и другите имат предимства и недостатъци, но вие изтъквате само предимствата избирателно! И повярвай ми, ако караш и поддържаш дизел след 2000г. с всички модерни технологии ще знаеш каква е разликата в цените на консумативите! Както казах - правих подробна съпоставка на Пежо 307 HDi и 1,6i 16V; Пежо 206 HDi и 1,4i, както и на Skoda Octavia 1,9TDi и 2,0i - до около 120-150.000км (завсиси) няма никаква файда да караш дизел! Говорим за закупени от магазина. Дори и между моя и твоя двигател има разлика, но не е толкова осезаема.
flash - печката е екстра, говорим за серийни автомобили все пак!
- flash
- Мнения: 751
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:29
- Автомобил: Golf III GT TDI
- Двигател: 1z 1994
- Местоположение: София/Плевен
Е да де ама много и се кефя, за зимата е супер!!!
А защо разглеждаме дизели след 2000г. , там положението е трагично , поне на 100 000 тест на Ауто билд на няколко дизела към 50 000-60 000км им гръмва турбото , а съм чувал и същото за ауди А4 1.9 ТДИ , направо съм се оплашил че няма какво да карам
А идеята за сервизна тетрадка е много добра , май и аз започвам да си водя
А защо разглеждаме дизели след 2000г. , там положението е трагично , поне на 100 000 тест на Ауто билд на няколко дизела към 50 000-60 000км им гръмва турбото , а съм чувал и същото за ауди А4 1.9 ТДИ , направо съм се оплашил че няма какво да карам


А идеята за сервизна тетрадка е много добра , май и аз започвам да си водя

- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Абе хора, колкото повече пари имаш толкова си по надежден
В момента дизела технологично поизпреварва бензиновия мотор
миналата седмица предложиха на 1 приятел /от Бургас/, а и аз бях там да направим тест на новия Форд Мондео. Дизела 2.2 определено е по-добър от същия бензинов мотор, като динамика също, върви невероятно особено съчетано с модела комби спорт.
Другото измерение на това са парите незнам за бензиновото чудо, на през миналата година моя приятел е дал 7000лв. за ремонти по тоз негов дизел, а дюза, а помпа, а нещо друго....
затова най-съм сигурен в колата в .... която имам пари

миналата седмица предложиха на 1 приятел /от Бургас/, а и аз бях там да направим тест на новия Форд Мондео. Дизела 2.2 определено е по-добър от същия бензинов мотор, като динамика също, върви невероятно особено съчетано с модела комби спорт.
Другото измерение на това са парите незнам за бензиновото чудо, на през миналата година моя приятел е дал 7000лв. за ремонти по тоз негов дизел, а дюза, а помпа, а нещо друго....
затова най-съм сигурен в колата в .... която имам пари

- rmk
- Мнения: 740
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
- Автомобил: KIA Sportage 3
- Двигател: 1.6 GDI
- Местоположение: София
asentm написа:Абе хора, колкото повече пари имаш толкова си по надежденВ момента дизела технологично поизпреварва бензиновия мотор
миналата седмица предложиха на 1 приятел /от Бургас/, а и аз бях там да направим тест на новия Форд Мондео. Дизела 2.2 определено е по-добър от същия бензинов мотор, като динамика също, върви невероятно особено съчетано с модела комби спорт.
Другото измерение на това са парите незнам за бензиновото чудо, на през миналата година моя приятел е дал 7000лв. за ремонти по тоз негов дизел, а дюза, а помпа, а нещо друго....
затова най-съм сигурен в колата в .... която имам пари
Тези 7000 лева нещо множко ми се струват. Вярно, че почти не разбирам от новите дизели, но ми интересно как за една година успяха да се счупят части за толкова много пари. Защото примерно нови дизелови коли от магазина могат да се вземат за около 20000 лева с ДДС, как може да се дадат 7000 за ремонт и то само за 1 година.
Тази кола нова ли е ?
Има ли гаранция ?
Нафтата от бензиностациите ли се налива или е от "под масата" ?
- Vento
- Мнения: 2882
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 10:34
- Автомобил: Vento+Golf 2+Golf 3
- Двигател: ABS+ABF+ABV
- Местоположение: Пловдив
Много ви се струват, защото както милион пъти казах, никога не сте карали и поддържали дизели след '98-2000г. Ако ти изпляска я турбо, я както каза колегата помпа, дюза, разпръсквач, нещо по електрониката... Цифрите там завършват на "000", за да се смятат по-лесно
Иначе са страшни дизелите...
А относно новият двигател на Форд - 2,2 TDCi - наистина е страхотен! Жена ми продава Фордове в магазина, имат и кола за тест-драйв - и то Ghia.. Обаче както винаги - и тоя хубав мотор не е на Форд - разработка на ПЕЖО! И ако гледате автопредаванията - новото 607 е с тоя мотор

А относно новият двигател на Форд - 2,2 TDCi - наистина е страхотен! Жена ми продава Фордове в магазина, имат и кола за тест-драйв - и то Ghia.. Обаче както винаги - и тоя хубав мотор не е на Форд - разработка на ПЕЖО! И ако гледате автопредаванията - новото 607 е с тоя мотор

Върни се в “Основен Volkswagen Форум”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта