Passat B5 1.9 TDI 116 - Проблем със студен старт?
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 14:10
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: parvomai
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Питам просто защото един майстор ми каза че съм имал помпа в резервоара и тя се била развалила.Но и аз мисля че нямам помпа в резервоара. Искам да питам тандем помпата каква функция изпълнява?
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Здравейте колеги,
Предварително се извинявам, че пиша в темата на колегата, но реших да не пускам нова тема, тъй като има много писано, но все пак искам да попитам конкретно.
Та колата ми е Пасат 1.9 тди двигател AVF. Имам я от пролетта и не съм я карал в студ. Днес като беше 2 градуса сутринта, като запали отзад пушеше съвсем леко синьо. Така около 30 сек. доката изляза от паркинга, не се виждаше много но в огледалото го забелязвах. След това на светофара вече нямаше ниакъв пушек. Колата си запали лесно и двигателя си работи стабилно без разлика от преди. Не беше палена повече от 1 ден... преди съм имал само френски дизели и те си пушека доволно в студено време докато загреят... та питането ми е, дали е нормално това и имам ли повод за притеснение, тъй като други отклонения не виждам в работата на двигателя? Може ли да е от дюзите нещо? Да си купя ли някоя добавка за нафта? Преди на френските наливах една добавка на Лики Моли, по 15-20 лева беше, и зимата се държаха доста добре с нея... При моя двигател препоръчително ли е да ползвам такава добавка или въобще да не се занимавам. Друг момент е, че колата я карам градско в София предимно, на 2 месеца веднъж излиза извънградско, карам я предимно студена по 2-3 километра до работа и в ниски обороти...
Предварително се извинявам, че пиша в темата на колегата, но реших да не пускам нова тема, тъй като има много писано, но все пак искам да попитам конкретно.
Та колата ми е Пасат 1.9 тди двигател AVF. Имам я от пролетта и не съм я карал в студ. Днес като беше 2 градуса сутринта, като запали отзад пушеше съвсем леко синьо. Така около 30 сек. доката изляза от паркинга, не се виждаше много но в огледалото го забелязвах. След това на светофара вече нямаше ниакъв пушек. Колата си запали лесно и двигателя си работи стабилно без разлика от преди. Не беше палена повече от 1 ден... преди съм имал само френски дизели и те си пушека доволно в студено време докато загреят... та питането ми е, дали е нормално това и имам ли повод за притеснение, тъй като други отклонения не виждам в работата на двигателя? Може ли да е от дюзите нещо? Да си купя ли някоя добавка за нафта? Преди на френските наливах една добавка на Лики Моли, по 15-20 лева беше, и зимата се държаха доста добре с нея... При моя двигател препоръчително ли е да ползвам такава добавка или въобще да не се занимавам. Друг момент е, че колата я карам градско в София предимно, на 2 месеца веднъж излиза извънградско, карам я предимно студена по 2-3 километра до работа и в ниски обороти...
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Не се шашкай, и моята е така. Това какво пуши - черно, синьо и т.н. е малко относително.
Ще те закарам да и направим диагностика в движение и ако има проблем ще се види.
Ще те закарам да и направим диагностика в движение и ако има проблем ще се види.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 14:10
- Автомобил: vw passat b5
- Двигател: AJM 2000
- Местоположение: parvomai
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
Здравейте колеги 
Вече моят проблем е решен. Смениха ми пръстенчетата на дюзите, горивния филтър, и две неработещи свещи. Ивече пасата пали от раз и дори върви по добре

Вече моят проблем е решен. Смениха ми пръстенчетата на дюзите, горивния филтър, и две неработещи свещи. Ивече пасата пали от раз и дори върви по добре

-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Нед 06 яну 2013 12:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: с.Черни Осъм
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
iliq написа:Здравейте колеги :)
Вече моят проблем е решен. Смениха ми пръстенчетата на дюзите, горивния филтър, и две неработещи свещи. Ивече пасата пали от раз и дори върви по добре :D
колега преди да смениш пръстените на дюзите пали ше ли както трябва или въртеше много до де запали,щото и аз имам един подобен проблем с паленето.
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: Съб 24 яну 2009 22:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ruse
Re: проблем vw passat b5 1.9tdi 116
И аз имам въпрос към колегата iliq .Когато загрееше колата на 90 градуса имаше ли отново проблем с паленето или само на студено въртеше повече.
- borkata31
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 07 фев 2009 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sevlievo
Пасат 1.9tdi 116 к.с сутрешно палене
Здравейте на всички.Имам проблем в сутрешното палене под 0 градуса запалва със замисляне един- два оборота и изпушва за секунда и се оправя после през целия ден няма проблем.Какво съм проверил; подгряващи свещи, гумички на дюзите сменени преди 3000км. всички гарнитурки на тандем помпата,
и чисто нова помпа в резервоара.Нямам никакви течове по мотора нито от нафта нито от масло. Направи ми впечетление като махна буксата на тем. датчик на антифриза при -15градуса преди няколко дена запали от раз смених датчика но няма резултат
.Ако може да помогнете благодаря.
и чисто нова помпа в резервоара.Нямам никакви течове по мотора нито от нафта нито от масло. Направи ми впечетление като махна буксата на тем. датчик на антифриза при -15градуса преди няколко дена запали от раз смених датчика но няма резултат

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта