и какво толкова му е особеното на мотора?!
за каква бегачка, резачка, косачка и кви ли не още тъпи изрази.... става въпрос?!
5-так, 150коня 2.3 литра, съвсем нормален атмосферен бензинов мотор. литровата мощност е съпоставима с 1.8 мотора.
Даже 1.8 125коня, или по 69к.с. на литър, докато 5-така е с 65коня на литър.
все едно просто добавяш още един цилиндър на 4цилиндровия мотор и оттам ти идва и повишената мощност.
М/у другото съвсем приличен мотор за кола като пасата в предвид мощност.
2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Напълно подкрепям горното мнение.
На мен ми е интересно дали сложи някъде предпазни клапани?
Гледал съм , че ги слагат на многоточковите инжекции.
На мен ми е интересно дали сложи някъде предпазни клапани?
Гледал съм , че ги слагат на многоточковите инжекции.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
По-евтини варианти винаги има. Само времето може да покаже дали са били удачни като решение 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
stefan4o написа:По-евтини варианти винаги има. Само времето може да покаже дали са били удачни като решение
Абсолютно

- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Е ако маторя е с метален колектор и всичко е направено професионално ...къф е проблема? Сега аз не съм сигурен какъв е но ако е метален и аз бих сложил обикновена..
- plamenpet81
- Мнения: 353
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 21:27
- Автомобил: Vento
- Двигател: ABS
- Местоположение: Пловдив
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
vucata написа:plamenpet81 написа:За мен също е странно да си вземеш резачка и да и сложиш газ.Много им се чудя на такива хора.Хем искаш яка кола да върви ама ще и сложиш газ.Аз за това не си купувам мощна кола защото нямам възможност да я подържам,а определено такава кола си иска пари за подръжка.Нищо лично към колегата пуснал темата.
Ти от къде си сигурен, че колата я е купил оня ден примерно. Извинявай много ама кой беше ти, че да кажеш кой на какво гориво да кара ми е много чудно. Какво да я прави тая кола, да я остави да изгние пред блока и вандалите да я ограбят или да я продаде за 1000 лева защото е 2.3, 2.5, 2.9....? Що да не сложи газ ? Ти би ли си продал колата която обичаш и обгрижваш за жълти стотинки, щото бензина е 2.50лв ??? Аз лично не бих, слагам газ било то обикновена или ГИ все тая няма да ме бърка стига да си карам колата![]()
Когато си я е купил колата колегата, може да не е спал на баба Ванга във тиквите, че да знае кога ще се вдигне бензина на 2.50
Айде престанете с тъпите комплексарски работи, кой какво имал и как поддържал щото ставате банални
Едни имат пари да карат 1.4 на газ други 2.3
Да не казвам кой избива комплекси и кой не .Ти на мен недей да ми береш грижата на какво ще карам.
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
А ти защо береш грижата на другите
?

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
pe6kata написа:поне 20 пъти препрочетох мнението ти и никакъв смисъл не успях да открия, идея си нямам какво си искал да кажеш...
много харесвам хора които се изразяват кратко, точно и ясно. а когато нямат какво да кажат, просто не го правят...
Много има за четене!Проблемите ще са:като вземеш почти целия технически раздел и абсолютно целия автогазов раздел на форума



- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
остави лирическия нюанс в мненията си и кажи каквото имаш да кажеш, свървано с темата. Ама мъжката, не да ми се обясняваш като...
Като си купих първия вр6, колата беше с обикновено газово и си вървеше без абсолютно никакъв проблем га-бензин. 6 години е вървяла така и 100 000км пробег. Със 150киловатовия изпарител на брц. След това и сложих газов инжецион, много качествен, но в предвид идеите за силово развитие го махнах. И сега един друг вр6 си бръмчи с него, м/у другото дава страхотни разходи на газ... както и да е. И за други вр6-ци знам дето се карат с обикновено газово. Мотора е супер удачен за газифициране. На 300 000км го разглобих(като пак казвам последните 100 000 на газ) и мотора беше чук.
Ако имаш да кажеш нещо смислено, конкретно и технически издържано, на база опит, знания... съм готов да сериозно да погледна на това което пишеш. До момента за мен са само глупости.
Като си купих първия вр6, колата беше с обикновено газово и си вървеше без абсолютно никакъв проблем га-бензин. 6 години е вървяла така и 100 000км пробег. Със 150киловатовия изпарител на брц. След това и сложих газов инжецион, много качествен, но в предвид идеите за силово развитие го махнах. И сега един друг вр6 си бръмчи с него, м/у другото дава страхотни разходи на газ... както и да е. И за други вр6-ци знам дето се карат с обикновено газово. Мотора е супер удачен за газифициране. На 300 000км го разглобих(като пак казвам последните 100 000 на газ) и мотора беше чук.
Ако имаш да кажеш нещо смислено, конкретно и технически издържано, на база опит, знания... съм готов да сериозно да погледна на това което пишеш. До момента за мен са само глупости.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
за момците с тъпите разсъждения не съм казал че нямам пари да си поддържам колата.имам приятели с доста по сериозни колици и парици и пак са си на газ. като има вариант за по иконом. предвижване защо не, няма лошо да умееш да си правиш сметката.А който си мисли че си душа колата, сега върви повече.За реалистите поздрави за подкрепата.Аман от 'разбирачи".По рано в ауди сега тук.А за превържениците на бензинчето(2,50лв) продължавайте да си слагате дупетата, мене ме заболя.Ако всеки минава моите километри баце ще си потърси сметката.А за ГИ нещо ми звучи тъпо да карам кола за 4000 лв и да дам 2000лв за газ.Ха тъпо...
А за разбирачите и за аудито ми така се дрънкаше ама за 200 000 км. дали имам 3 пъти гърмене и то защото свещите ми бяха станали за смяна.
а бе малко не е съпоставим с 1,8 125 к.с ама щом си наел ще се съглася.
А за разбирачите и за аудито ми така се дрънкаше ама за 200 000 км. дали имам 3 пъти гърмене и то защото свещите ми бяха станали за смяна.

pe6kata написа:и какво толкова му е особеното на мотора?!
за каква бегачка, резачка, косачка и кви ли не още тъпи изрази.... става въпрос?!
5-так, 150коня 2.3 литра, съвсем нормален атмосферен бензинов мотор. литровата мощност е съпоставима с 1.8 мотора.
Даже 1.8 125коня, или по 69к.с. на литър, докато 5-така е с 65коня на литър.
все едно просто добавяш още един цилиндър на 4цилиндровия мотор и оттам ти идва и повишената мощност.
М/у другото съвсем приличен мотор за кола като пасата в предвид мощност.
а бе малко не е съпоставим с 1,8 125 к.с ама щом си наел ще се съглася.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
щом си я наравил на газ да върви повече..
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
didobonev написа:. литровата мощност е съпоставима с 1.8 мотора.
Даже 1.8 125коня, или по 69к.с. на литър, докато 5-така е с 65коня на литър.
все едно просто добавяш още един цилиндър на 4цилиндровия мотор и оттам ти идва и повишената мощност...
а бе малко не е съпоставим с 1,8 125 к.с ама щом си наел ще се съглася.
пропускаш една много съществена думичка. именно литровата мощност е показател за темперамента на мотора...
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
pe6kata написа:остави лирическия нюанс в мненията си и кажи каквото имаш да кажеш, свървано с темата. Ама мъжката, не да ми се обясняваш като...
Алооо пич,намираш в обществен форум!Като ще се изявяваш като писател ще търпиш,както критика така и похвала!!!Както аз съм правил лично към теб и двете!Мъжката на пазара и там дето ти си знаеш.Нито съм те обидил,нито съм те предизвиквал!Продължавам да бъда толерантен,а не лирик

-
- Мнения: 750
- Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Колеги следя темата от самото и начало и честно да Ви кажа бая глупости се изписаха в нея! Първо искам да кажа, че карам същия Пасат със същия мотор от около 2 години и 3 месеца! От тях повече от половината на газ (над 20 000 км.)! Мотора се газифицира и си работи перфектно! Сега към колегата - евала, че си успял да го направиш с конвенционална уредба, но не съм съгласен, че е по-добрият вариант! Другото което не съм съгласен с теб е това, че за тоя мотор ГИ-то е 2000 лева! Не зная кой те е излъгал! Впечатление ми направи, че спомена за това, че караш доста и тогава още повече се зачудих защо не си монтирал ГИ, в смисъл, че когато инвестираш в една газова се очаква да я избиеш инвестицията, т.е. си направил сметка, че определено време още няма да я сменяваш! Ами тогава ГИ-то щеше да го избиеш за под една година! Казваш, че работи ОК, но заслужава ли си риска ако гръмне, не само няма да си напред, ами ще ти излезе повече пари отколкото да беше сложил ГИ! Както и да е това е мое мнение, дано нямаш проблеми!
Сега исках да те питам няколко неща: 1)Казваш, че си дал 300 лева за газовата! В тези пари включи ли изискуемата по закон евро сонда? 2) Сложи ли клапи в случай на гърмеж и къде? 3) Къде точно разпроби всмукателния колектор? 4)Казваш, че си я направил с емулатор, след това закача ли я на ВАГ-КОМ да видиш дали не трупа грешки? 5)Какъв разход ти дава? 6) Смени ли преди монтажа кабели и свещи и ако да какви сложи? Следя темата ти с интерес и бих се радвал, ако от време на време споделяш как се държи колата и то след по-продължителен пробег!
Сега исках да те питам няколко неща: 1)Казваш, че си дал 300 лева за газовата! В тези пари включи ли изискуемата по закон евро сонда? 2) Сложи ли клапи в случай на гърмеж и къде? 3) Къде точно разпроби всмукателния колектор? 4)Казваш, че си я направил с емулатор, след това закача ли я на ВАГ-КОМ да видиш дали не трупа грешки? 5)Какъв разход ти дава? 6) Смени ли преди монтажа кабели и свещи и ако да какви сложи? Следя темата ти с интерес и бих се радвал, ако от време на време споделяш как се държи колата и то след по-продължителен пробег!

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
хубав инжекцион е там някъде, естествено че може да мине и наполовина с евтиняшки. За разликата м/у евтиния и скъпия не искам да пиша, говорено е немалко.
защо да разпробива всмукателния колектор?!
слага една плочка преди дросела и гръм клапа преди дебитомера, а има вариант плочката и гръм клапата да са в едно.
Само да не бъркам системата за празен ход, мисля че на вр5 беше в самия дросел и това би бил удачното място за плочката.
нека колегата си каже все пак...
пак повтарям, няма нищо необичайно при газифицирането на мотора. мотор като мотор, дай му гориво и искра, и правилните насторйки, и няма причина да не работи добре...
защо да разпробива всмукателния колектор?!
слага една плочка преди дросела и гръм клапа преди дебитомера, а има вариант плочката и гръм клапата да са в едно.
Само да не бъркам системата за празен ход, мисля че на вр5 беше в самия дросел и това би бил удачното място за плочката.
нека колегата си каже все пак...
пак повтарям, няма нищо необичайно при газифицирането на мотора. мотор като мотор, дай му гориво и искра, и правилните насторйки, и няма причина да не работи добре...
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта