Zinoto написа:Ти като не си наясно що се обаждаш а? Кой акумулатор ще се зареди по-добре при изправен автомобил и работа на мотора без консуматори за 15 минути примерно, колкото е обикновенно от стартирането до центъра на средно голям град. Кой ще постигне по-голяма гъстота на електролита? Точно тия 11 Ah разлика примерно няма нищо да те "стоплят" ако палиш по 5 пъти за по няколко минути. Това да не ти е бензинка? Обаче по-малкия ще остане в по-добра форма, защото се зарежда доста по-бързо.
Я малко по-полека!!!Това което си написал е пълна тъпоча! Ясно ли ти е??? Нищо не се недозарежда,ако колата ти е изправна!Най-добре е да се слага най-големия акумулатор дето се събира на мястото отредено за него!!! Колко коли си имал пич и какъв ти е опита??? Големия акумулатор може да ти е само приятел,благодарение на него можеш да опиташ да запалиш повече пъти отколкото с малък такъв!!! Не само,че големия акумулатор се зарежда по-бавно но се и разрежда по-бавно,това разбираш ли го,или да ти го нарисувам???

А отговора на въпроса ти кой акумулатор ще се зареди по-бързо при изправен автомобил е-по-малко разредения такъв! А дали 44 амперовия или 70 амперовия ще се разреди повече от две завъртания примерно,оставям на теб да прецениш!!!
Няма никаква връзка между мощността на генератора и капацитета на акумулатора. Ако напрежението на генератора е вярно той адекватно ще зарежда произволно голям или малък акумулатор (колко време ще му трябва за това, е друга тема).
* Не е възможно да се повреди генераторът заради голям акумулатор.
* Не е възможно не дозареждане на голям акумулатор, ако генераторът е правилно настроен.
* Не е възможно презареждане на малък акумулатор, ако генераторът е правилно настроен.
* Не е възможно (почти) да се повреди генераторът с претоварване с консуматори (но пък може да не ни достига ток!)
* По-мощен генератор винаги е от полза - той по-бързо ще възстановява липсващия заряд в акумулатора
* По-голям акумулатор винаги е от полза - виж по-горе.
Генераторът трябва да има мощност, по-голяма от мощността на едновременно включените консуматори.
* Важни (мощни) ел. консуматори: всякакви светлини, мощна музика, климатик/парно, отопление на седалки, всичко, което се включва през инвертор. Спокойно може да се изключат от сметките зарядни за телефони, компютър, GPS, маломощни радиостанции. Лебедката е отделна каса бира, за нея - по-долу.
* Важна подробност: на празен ход на двигателя, генераторът може да не отдава пълната си мощност. Натоварването с консуматори трябва да е съобразено с това.
* Важна подробност: в сметките на консуматорите трябва да се включат системите на самия двигател. Инжекционен бензинов или комонрейл дизелов двигател харчат само за себе си около 25 ампера. Карбураторен бензинов - 3 до 7 ампера. Класически дизел - 0 до 10 ампера.
* Някои консуматори не се включват в сметките за генератора, защото се използват рядко - примерно лебедка. Разликата от недостигащата мощност на генератора я поема акумулаторът, който по този начин може постепенно да се изтощи даже при работещ двигател. Ето тук ни спасява големият акумулатор. Няма генератор, който да може да захрани сам натоварена лебедка. Големият акумулатор ще може да му помага по-дълго време.
* Генератор = алтернатор във всички съвременните автомобили (след 1960г). Да не се чудите.

Все пак продължавам да твърдя,че ако сложиш МАЛКО по-голям акумулатор е по-добре! Не,че много по-голям е проблем,просто ако колата си е наред-няма смисъл! Другото което е,зимно време с тези ''качествени'' масла и горива и филтри и прочие,дори и да е напълно изправна иначе една кола,може да се наложи да въртиш повече време,отколкото трябва! Случвало ми се е да паля при -21 градуса и след 2 км да ми замръзне бензина!Трябваше да оставя колата с включени светлини и да размразявам бензиновите маркучи,сигурно и тогава ме спаси по-големия акумулатор! 
Алтернатора ще го зарежда,той затова е поставен между другото...
това да не ти е да пълниш кофа с вода. Теорията ти не е валидна, защото да кажем наистина се изразходват 10 Ah, макар, че не е точно така. Колата запалва и генератора почва да зарежда на пълна мощност обаче пускаш различни консуматори - чистачки, фарове ...генераторите на съвременните дизелови автомобили подсигуряват достатъчно ток без да се изтощава акумулатора дори да пуснеш всички консуматори на пълна мощност освен ако едновременно не са се включили и свещите за подгрев на антифриза. При всички положения със или без консуматори обаче по-големия акумулатор, независимо че се е изтощил по-малко при старта на мотора ще иска по-голям ток за да се зареди. Ако пътуваш на дълъг път ок няма проблеми. Ако караш в града и пробега ти е 5 минути в едната посока и 5 минути в другата и така всеки ден, големия акумулатор след няколко дни ще ти е с по-малка концентрация на електролита, а ти ще се успокояваш, че си с "голям". Ако не излизаш поне 1 път в седмицата извънградко или да правиш градско без да гасиш поне 1 час на седмица този акумулатор много скоро ще става само за бензинка. Не случайно на такситата им дават половин година гаранция като си купуват акумулатори.