Tuesday, 18 October 2011, 18:04:59:0
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Control Module Part Number: 028 906 021 DT
Component and/or Version: 1.9l R4 EDC G40SG 0826
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05314
2 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-10 - Control Difference - Intermittent
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-00 - Short to Plus
1.Това ми изкарва почти постоянно , колата върви и не забива , маркуча на мапа беше пълен с масло и праваше проблеми преди това и забиваше , сега си пълни километража и не забива , ама набива тези грешки - въпроса ми е от какво прави тези грешки тогава ?
2. При палене на колата има големи вибрации и се чудя инжекторите/тампоните/или маховика правят тез вибрации - прилагам шотове на почти загряла кола да ми кажете нормални ли са границите на впръскването - искам да подчертая че са само на място вибрациите на студена и топла кола - като на топла са малко по малки ама волана пак си вибрира и се осеща вибрацията даже на задните колела като ги докоснеш !



Проблем с Пасат Б5 AFN и големи вибрации по колата !
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Проблем с Пасат Б5 AFN и големи вибрации по колата !
Последна промяна от garsona на Пон 24 окт 2011 23:15, променено общо 3 пъти.
Re: Проблем с Пасат Б5 и грешки на компютъра
Има много писано по тоя проблем. Тази грешка може да означава много неща.
Имаш проблем с МАП сензора и налягането на турбината. Пиши коя година е колата да се разбере външен или вътрешен е мапа, до колкото разбирам е вътрешен. Започваш с оглед на всички турбопътища, гледаш за омаслено/пробито. Всички вакуумни маркучи, объркани скъсани запушени. Ако в вътрешен мапа, продухвай сменяй маркуча до ЕКУ-то.
Такава грешка може да набие и от неработеща геометрия, прецакан n75, актуатор и тем подобни. Направи лог на 11канал в движение с пълна газ на трета или 4та от 1500 до лютеницата. Общо взето ти трябва човек, който разбира и знае кво да гледа.
Имаш проблем с МАП сензора и налягането на турбината. Пиши коя година е колата да се разбере външен или вътрешен е мапа, до колкото разбирам е вътрешен. Започваш с оглед на всички турбопътища, гледаш за омаслено/пробито. Всички вакуумни маркучи, объркани скъсани запушени. Ако в вътрешен мапа, продухвай сменяй маркуча до ЕКУ-то.
Такава грешка може да набие и от неработеща геометрия, прецакан n75, актуатор и тем подобни. Направи лог на 11канал в движение с пълна газ на трета или 4та от 1500 до лютеницата. Общо взето ти трябва човек, който разбира и знае кво да гледа.
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Проблем с Пасат Б5 и грешки на компютъра
1997 AFN , всички вакуми съм сменил , геометрията се движи свободно и дори с уста мога да я мръдна до крайно положение , маркучите на турбото също са огледани и няма никакви пробиви , мапа е вътрещен , като беше пълен маркуча на мапа с пасло я покарах малко с изкаран маркуч и изхвърли всичкото масло от него , ама ме притеснява че може да има масло в самия мап и от там да прави мизерии , отварях ECU-то не е пълно/омаслесно вътре , за лога си показва ясно че пренадува , ама като се опитам да го конвертирам по описания начин на места место данните показва дати примерно 21 юни , 14 май , на места си изкарва коректно данните и за това не съм постнал !
Re: Проблем с Пасат Б5 и грешки на компютъра
Проблема не е в мапа, моя грешка. Със същия мотор съм и моя мап също се пълни с масло, не е от него.
Проблема е в турбината или управлението й. След като пренадува и движи лопатките с "уста" сменяй n75.
Първо, ако искаш пробвай с друг преди да купуваш. Ии..не знам дали си запознат с цените и разликата в буксите.
Проблема е в турбината или управлението й. След като пренадува и движи лопатките с "уста" сменяй n75.
Първо, ако искаш пробвай с друг преди да купуваш. Ии..не знам дали си запознат с цените и разликата в буксите.
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пасат Б5 и грешки на компютъра
Колега, с тази грешка втората шорт ту плюс, нещо ми изглежда като да е изгорял МАП сензора, щом дава на късо.Ако му има нещо на мапа е нормално да пренадува турбото, зщото няма какво да отчита налягането и турбото бичи постоянно на макс.Няма да ти забие колата, ако не ти работи МАП-а, но и можеш да си прекараш турбината от пренадуване, затова карай по-леко докато не отстраниш проблема.
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Проблем с Пасат Б5 и грешки на компютъра
Грешката с мапа я дава от време на време , колата си върви до 210 км/ч без да забива , ама набива грешка за налягането (е това ме учудва ) преди това забиваше и даваше същата грешка за наягането !
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 26 дек 2008 13:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пасат Б5 AFN и грешки на компютъра
garsona написа:Грешката с мапа я дава от време на време , колата си върви до 210 км/ч без да забива , ама набива грешка за налягането (е това ме учудва ) преди това забиваше и даваше същата грешка за наягането !
Колега, какво те учудва не мога да разбера, ако не ти е четав мапа няма какво да дава информация на компа относно налягането в колектора и естествено колата няма да ти забива, от друга страна обаче турбото ще бичи на пълни обороти и колта ще ти върви яко, ама докога ще изкара турбината никой не знае, затова престани с експериментите да караш до 210 и ходи да си оправиш проблема с МАП-а.
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Проблем с Пасат Б5 AFN и грешки на компютъра
За турбото е ясно , ами за вибрациите и дюзите някой да каже нещо ?
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с Пасат Б5 AFN и големи вибрации по колата !
вибрацията изчезва ли като натиснеш съединителя ?
- garsona
- Мнения: 474
- Регистриран на: Вто 22 сеп 2009 20:12
- Автомобил: Passat B5TDI Honda Accord6 vtec
- Двигател: ATJ F18B2
Re: Проблем с Пасат Б5 AFN и големи вибрации по колата !
Няма разлика във вибрациите като се натисне съединителя !
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта