


Голф 4 AHF трудно пали
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
achodemo написа:ZvEr4O_MaN написа:И аз имам подобни симптоми с колата.
Ще очаквам развитието при теб какво ще е.
Аз да вляза в ролята на врачка , развитието ще бъде - Нов Акумулатор до около нова година като стане -15 !!
Щом акумулатора кляка под 10V е пътник
Мен също ме съмнява него,но миналата година пак имах малки проблеми с това палене.Като купих колата и я обслужих един мой колега ми тества акумулатора с някакъв тестер на БОШ.Показваше 75% стартов ток от 700-750 Ah и му даваше 50% живот.Миналата зима изкара и палеше на -13,но тази ми се струва,че ще закъсам някъде.
- koceto1122
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 10 окт 2010 19:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Несебър
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Sashko_Trg написа:Stivi написа:Sashko_Trg написа:Колега чакай малко бе ... ти за подрегвни срещи не си ли чувал ????
Той казва че акумулатора му върти "все едно че всеки момент ще умре" ,при това положение и 6 здрави свещи да има пак ще пали трудноПърво тест на акуто и тогава всичко останало !
И аз карах 2 зими с преебан акумълатор, ама като смених свещите се оправи горе долу, така че не е лошо да ги погледне.
Колега явно не са ти казвали , че свещите при този мотор се включват при минусуви температури ако не се лъжа -4 градуса при всяка различна от тази температура само светва информативно индикацията на таблото.
Поздрави
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: Голф 4 AHF трудно пали
koceto1122 написа:Sashko_Trg написа:Stivi написа:Sashko_Trg написа:Колега чакай малко бе ... ти за подрегвни срещи не си ли чувал ????
Той казва че акумулатора му върти "все едно че всеки момент ще умре" ,при това положение и 6 здрави свещи да има пак ще пали трудноПърво тест на акуто и тогава всичко останало !
И аз карах 2 зими с преебан акумълатор, ама като смених свещите се оправи горе долу, така че не е лошо да ги погледне.
Колега явно не са ти казвали , че свещите при този мотор се включват при минусуви температури ако не се лъжа -4 градуса при всяка различна от тази температура само светва информативно индикацията на таблото.
Поздрави
Включват се под +5 градуса , по-точно !!!
- SMEL
- Мнения: 1404
- Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
- Автомобил: MK4 TDI
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Варна
Re: Голф 4 AHF трудно пали
И мойта пали по същия начин-същия мотор.Сега ще се опитам да събера вътре един 100 ам/ч акомулатор и да видя дали ще живне малко.Голямо дърво е тоз двигател-почти няма оправяне с това палене сутрин на студено.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Голф 4 AHF трудно пали
SMEL написа:И мойта пали по същия начин-същия мотор.Сега ще се опитам да събера вътре един 100 ам/ч акомулатор и да видя дали ще живне малко.Голямо дърво е тоз двигател-почти няма оправяне с това палене сутрин на студено.
Интересно каква е разликата между точно този двигател и всички останали 1.9 TDI на групата ??? Ревизиран стартер /включитено кабелите му и кабел маса/ ,работещи свещи и читав акумулатор /ама доказано читав а не щото собственика така си мисли/ и ще си пали от четвърт и при минус 15 /за тогава ще трябва и добавка за нафтата ако не си сипал такава с вече сложена/ !
- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
SMEL написа:И мойта пали по същия начин-същия мотор.Сега ще се опитам да събера вътре един 100 ам/ч акомулатор и да видя дали ще живне малко.Голямо дърво е тоз двигател-почти няма оправяне с това палене сутрин на студено.
Ако мислиш,че с този акумулатор ще издържиш много,просто грешиш.
Динамото няма да насмогва да зарежда и ще го умориш.
Виж колко му дават по каталог и си вземи с до 10Ач в повече,както и стартов ток.
- tdi fen
- Мнения: 4710
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Голф 4 AHF трудно пали
SMEL написа:И мойта пали по същия начин-същия мотор.Сега ще се опитам да събера вътре един 100 ам/ч акомулатор и да видя дали ще живне малко.Голямо дърво е тоз двигател-почти няма оправяне с това палене сутрин на студено.
провери центровката тя също е една от причините за трудно палене също замери алтернатора
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Голф 4 AHF трудно пали
achodemo написа:
Включват се под +5 градуса , по-точно !!!
под +9 градуса на водата
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Andonov написа:achodemo написа:
Включват се под +5 градуса , по-точно !!!
под +9 градуса на водата
на антифриза ли искаш да кажеш?
По темата - оправих стартера и сега всичко е ок


- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Mitara6ki написа:Andonov написа:achodemo написа:
Включват се под +5 градуса , по-точно !!!
под +9 градуса на водата
на антифриза ли искаш да кажеш?
По темата - оправих стартера и сега всичко е оксвещите са добре, ще видим какво ще стане като стане - 10, дотогава ще се кръстя всичко да е наред
Е какво му правиха на стартера.След ремонта паленето не е ли по-добро или си е по старому.
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Mitara6ki написа:Andonov написа:achodemo написа:
Включват се под +5 градуса , по-точно !!!
под +9 градуса на водата
на антифриза ли искаш да кажеш?

Re: Голф 4 AHF трудно пали
ZvEr4O_MaN написа:добро или си е по старому.
Е сега си пали от четвърт, просто се притеснявам като станат минусови температурите да не почне да пали пак трудно и затова казвам, че ще се кръстя дотогава


- ZvEr4O_MaN
- Мнения: 270
- Регистриран на: Съб 05 апр 2008 19:39
- Автомобил: Vw Passat B6 CR 2009
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Русе
Re: Голф 4 AHF трудно пали
Mitara6ki написа:ZvEr4O_MaN написа:добро или си е по старому.
Е сега си пали от четвърт, просто се притеснявам като станат минусови температурите да не почне да пали пак трудно и затова казвам, че ще се кръстя дотогаваиначе четките смениха и четкодържател.
Колко струваше процедурата
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта