Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот morfei1 » Вто 27 сеп 2011 13:41


...той щот торсена е много добре измислен... :Mr Green Fun

Незнаех че А8 има и със задно задвижване mhihi





Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4297
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 27 сеп 2011 13:58


Тия всичките клипове разни тестове, все различни неща показват, явно показват това което човека поръчал ги иска да покаже :обичам ви


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот morfei1 » Вто 27 сеп 2011 19:29


така е, зависи от гледната точка на зрителя :) .


Cordoba16vt
Мнения: 540
Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот Cordoba16vt » Сря 28 сеп 2011 9:28


sk. написа:Абе нали си ме знаеш, че съм малко бос :d
Вярно, че можеш да си караш само на предно, както всъщност са всички quattro хАудита и Голфове и тук там решава да се включи Халдекса та да станат Кватро, ама кардана не се ли върти постоянно?
И смисъл, може да се кара със 6-чка от S3 на силна преднячка примерно?


може бре що да не може. имам кутия 6тачка само на предно на супер оферта в момента .


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот ELFA » Сря 28 сеп 2011 11:39


Cordoba16vt написа:може бре що да не може. имам кутия 6тачка само на предно на супер оферта в момента .

Каква е офертата?! :)


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот sk. » Сря 28 сеп 2011 13:31


ELFA написа:
Cordoba16vt написа:може бре що да не може. имам кутия 6тачка само на предно на супер оферта в момента .

Каква е офертата?! :)


Офертата + нов съединител на 240мм , ако твоята кутия е петачка или пак се бъркам?


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот ELFA » Пет 30 сеп 2011 8:02


sk. написа:Офертата + нов съединител на 240мм , ако твоята кутия е петачка или пак се бъркам?


Под оферта имах в предвид цената!


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот sk. » Пет 30 сеп 2011 8:51


Да бе, тоя ясно, ама към офертата за кутията май трябва да си прибавиш и 240мм съединител, които да държи 350кс, едни 600-700лв още.


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот ELFA » Пет 30 сеп 2011 11:42


sk. написа:Да бе, тоя ясно, ама към офертата за кутията май трябва да си прибавиш и 240мм съединител, които да държи 350кс, едни 600-700лв още.

:D Като повечето работи става все по-интересно и по-интересно.....


Потребителски аватар
zelkata_ok1_
Мнения: 322
Регистриран на: Пон 30 ное 2009 12:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот zelkata_ok1_ » Съб 15 окт 2011 10:45


Kолеgи само един перформанс притискател нa 240mm e ~7-800лв + феродо (стоково)~300/350лв + лагер помпа за 6-тачката ~150лв а за маховика да не говорим :bishop а втора употреба може да се намери на половина но пак си е цифра a без съединител за кавав тунинг говорим и то силов!
Така че бих те посъветвал преди да нагазиш проучи всичко подробно.

Успех във всяко начинание


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот xploda » Вто 25 окт 2011 12:56


zelkata_ok1_ написа:Kолеgи само един перформанс притискател нa 240mm e ~7-800лв + феродо (стоково)~300/350лв + лагер помпа за 6-тачката ~150лв а за маховика да не говорим :bishop а втора употреба може да се намери на половина но пак си е цифра a без съединител за кавав тунинг говорим и то силов!
Така че бих те посъветвал преди да нагазиш проучи всичко подробно.

Успех във всяко начинание


Цял комплект съединител ти е 500-600$, в комплект с маховик 800-900.


Потребителски аватар
MK4-1.8T
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 21 окт 2012 10:30
Автомобил: golf 4
Двигател: AGU 1998
Местоположение: dimitrovgrad

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот MK4-1.8T » Сря 05 дек 2012 10:40


здравейте колеги,гледам,че к03с излиза по-добрата турбина от к03 и,че с нея може да се изкарат около 210-20 коня бихете ли ми разяснили тогава(бях гледал една тема AGU мотор със стоковото к03,челен кулер ,63мм генерация и беше с 440сс дюзи-на дино беше дал 218 или 222 кс. възможно ли е това)


Потребителски аватар
vinixxx
Мнения: 1822
Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
Автомобил: Seat Altea
Двигател: BJB
Местоположение: Смолян

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот vinixxx » Сря 05 дек 2012 15:06


а пък моя въпрос е тея коне дето ги споменавате 4 страници,на вал или на гуми имате предвид :?


Потребителски аватар
MK4-1.8T
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 21 окт 2012 10:30
Автомобил: golf 4
Двигател: AGU 1998
Местоположение: dimitrovgrad

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот MK4-1.8T » Чет 06 дек 2012 18:01


на вала


onty
Мнения: 156
Регистриран на: Пет 01 юли 2011 17:43
Автомобил:
Двигател: aeb

Re: Голф 4 - 1,8Т от 150 коня на 200+ к.с ?

Мнениеот onty » Чет 06 дек 2012 19:02


Има даже инфо от вортекса за 258 коня и 322 нютона торк сьс сток турбо/ко3с/ :lol:

The sole purpose of this guide is to go through in fair detail what it takes to get as much power out of a KO3/KO3S as possible in a reliable way. I’ve had experience with a 2001 GTI 1.8T of my own, and now with my girlfriend’s 2004.5 Jetta GLI 1.8T. We’ve recently dyno’d her car on a DynoJet and made 258whp and 322wtq, which to date, seems to be the highest dyno numbers anyone has ever achieved on the stock turbo. Therefore, I feel that going through the performance mod list would be very beneficial to anyone looking to crank some numbers instead of going straight to a bigger turbo

А това е списька с модовете:
This is the end of what I’ve done to make all that power. Here is an official mod list:

GIAC X+ ... $500
4.3v Diode ... $2
Oil Catch Can ... $30
Cranked Wastegate ... FREE
(27psi Spikes, 15psi @ Redline)
GHL 3” Turboback ... $1000
Lemmiwinks Tuned ... FREE
Samco Turbo Inlet Hose ... FREE
ECS Magnetic Drain Bolt ... $10
NGK BKR7E Spark Plugs ... $12
Custom Hardline DV Return ... FREE
Golden Eagle Vacuum Manifold ... $75
Custom Front Mount Intercooler ... $400
ESE Colormatched Cold Air Intake ... $250
Relocated Forge 007 Diverter Valve ... $125
Bosch 4-bar Fuel Pressure Regulator ... $55
ECS Lightweight Underdrive Pulleys ... $120
Enginerd Coilpack Hold-down Brackets ... $35
Boostvalve Dual Stage Boost Controller ... $120
Custom 3-way switch
*Low*High*Low in 1st ONLY*
Newsouth Performance Powergasket Plus ... $70
N249 and Secondary Air Injection Deleted ... $10
Boost Cooler Water/Methanol Injection ... $370

TOTAL: $3184 I'll guess close to $3500 total.

Човека пише че е с най агресивния фаил на GIAC и водно -метанолова инжекция и все пак добри цифри :shock Сериозна турбина ще дойде стоковата :lol:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта