Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Оплачете се от неграмотни майстори или похвалете някой, който си разбира от работата ... Споделете от къде купувате части за вашят VW
orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот orlin4ooo » Вто 25 окт 2011 18:33


не съм коментирал дали колата е била във вашия сервиз или не :)
ако ми направиш оферта за цялата генерация не по-висока от 168 лева за моя голф ГТИ веднага ще дойда да си подменя цялата генерация :) :screwy




Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот group® » Вто 25 окт 2011 19:38


Понеже темата е за мнения за Ем Комплект 33, ето и моето:
Бях в този Ем Комплект 33 на Околовръстното преди Цар Борис III.
Впечатление - седеше момче отвън, което даваше напътствия и съответно е доста полезно за да се ориентираш.
Даваш си заявка - всичко професионално и точно.
Не чаках много и не ме 'забравиха' както се случва често в големи сервизи.
Поисках да ми сменят скоби и помолих за цялостно мнение за генерацията на пасата.
Едно младо момче и по-възрастен мъж веднага ми дадоха препоръки и отбелязаха местата, по които има забележки.
Смениха скобите както трябва.
Дотук наистина доволен!

Стана дума за катализаторите и там вече малко ме позагубиха.
С лека ръка ми казаха, че нямало проблем да ги махнат и сменят с резонатори, които имат дупки за сондите.
Нямало да има грешки и никакви ядове.
Усъмних се в думите им и го споделих с тях, но те продължиха да твърдят, че няма проблеми, защото сондите са в предната част на катализаторите. Дори не направиха някаква справка.
Естествено не се доверих и проверих как стаят нещата и се оказва, че проблеми ще има.
Любопитно ми е, ако бях поискал да го направят, платя си всичко, продам им катализаторите ми (които са здрави), какво щеше да стане, когато лампата светне?!


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот 0001 » Вто 25 окт 2011 22:00


orlin4ooo написа:не съм коментирал дали колата е била във вашия сервиз или не :)
ако ми направиш оферта за цялата генерация не по-висока от 168 лева за моя голф ГТИ веднага ще дойда да си подменя цялата генерация :) :screwy


Колега, коментираме нещо, което не се е случило.
И понеже не се е случило, коментариите са излишни, просто става въпрос за поръчана "антиреклама" , което не се случва за първи път. :idea:
Този цирк го играем 20 години.
"ако ми направиш оферта"
Мога да ти подаря 168 лева и да ти направя генерацията без пари, НО ЗАЩО?
Кое от това е невъзможно?
Но защо да го правя, дай ми един довод в тази насока.
Ако ми дадеш един довод, логичен и обясним, ще го направя. :lol: :lol:
Иначе офертата ни стои в сайта, който струва вече прекалено много, за да правя "оферти".
Колко смяташ че струва този нов сайт, в който има вече 170 хиляди авточасти, с тенденцията да станат около 2 милиона....в близко време. Много от тях ще бъдат за VW.
Предполагаш ли че цената на сайта може да е съпоставима с 168 или 268 лева нали?
За всеки случай , може да се появиш в "оплютия" ни сервиз в Люлин , за да погледнем нещата по -така , с едното око. :beer и ще ти направим подходяща оферта :deal
Ще си на делавера! heavy metal zork
Прикачени файлове
АУСПУХ - КРЪСТ-ВОДОРОДНА КЛЕТКА.jpg

Последна промяна от 0001 на Вто 25 окт 2011 22:30, променено общо 1 път.


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот 0001 » Вто 25 окт 2011 22:16


group® написа:Понеже темата е за мнения, ето и моето:
Бях в този на Околовръстното преди Цар Борис III.
Впечатление - седеше момче отвън, което даваше напътствия и съответно е доста полезно за да се ориентираш.
Даваш си заявка - всичко професионално и точно.
Не чаках много и не ме 'забравиха' както се случва често в големи сервизи.
Поисках да ми сменят скоби и помолих за цялостно мнение за генерацията на пасата.
Едно младо момче и по-възрастен мъж веднага ми дадоха препоръки и отбелязаха местата, по които има забележки.
Смениха скобите както трябва.
Дотук наистина доволен!

Стана дума за катализаторите и там вече малко ме позагубиха.
С лека ръка ми казаха, че нямало проблем да ги махнат и сменят с резонатори, които имат дупки за сондите.
Нямало да има грешки и никакви ядове.
Усъмних се в думите им и го споделих с тях, но те продължиха да твърдят, че няма проблеми, защото сондите са в предната част на катализаторите. Дори не направиха някаква справка.
Естествено не се доверих и проверих как стаят нещата и се оказва, че проблеми ще има.
Любопитно ми е, ако бях поискал да го направят, платя си всичко, продам им катализаторите ми (които са здрави), какво щеше да стане, когато лампата светне?!


В този сервиз имат опит с генерации , какъвто няма никъде в страната. За информация дневно там минават над 60 автомобила- в момента са повечето за гуми. Там се правят повечето от "бегачките" , но вече нещата се пренасочват и към Люлинския сервиз.Екипът в Люлин е перфектен и ще се радвам да констатирате това лично и обективно,въпреки лъжите .....понаш адрес.
Много от вас са били вече в наши сервизи и ни познават. Серизът в Люлин е поделение на сервиза в Павлово и стандартите за работа са същите.
Готвим се още от сега, за ремонта на Околовръстния път, който ще започне след няколко години....и който ще ни "осакати" в Павлово , поне за 2 години.
Помните как пострадаха колегите от "Крафт" на околовръстното....ще дойде и нашия ред, рано или късно.
Готвим се от сега.
Чувал ли си за лъжец за "ламбда сондата" ?
В много от случаите "лъжецът" решава въпроса с втората ламбда сонда и грешките, но това го знаят в сервиза.
Тази лъжа, няма нищо общо с лъжата породила този диалог.
Знай, че никой от нас не иска рекламации и разправии с "недоволни клиенти" и когато правим нещо, си държим на поетия ангажимент.
Усети, че даже и да няма проблеми,такива постоянно се създават от определени колеги или конкуренти не от добри чувства.
Първо се убеди , че катализатора прави проблем. След това нещата ще си дойдат на мястото.
Животът на един оригинален катализатор е до 120-140 хиляди км.
Надскочи ли тези километри, постави годността му под съмнение.
За информация , цената на катализаторите втора употреба много рязко спадна перди 20-30 дни, от кризата по борсите и някои от "изкупвачите" пострадаха сериозно.
Една от фабриките в Англия , изкупувала катализаторите на пределно високи цени преди кризата, е фалирала.
Информацията ми е от преди 3 дни.
Ето ти един лъжец, но има коли за които не става - предимно японски....
По принцип, ако колата е с една ламда сонда, проблеми няма....
Ако обаче е с две и повече санди и датчици, тогава ...не винаги има евтино решение.
Едно от решенията е именно този лъжец за катализатори, но не винаги става.
Друго решение е с промяна в софтуера на колата , но пак има едно "ако"....


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот group® » Вто 25 окт 2011 22:37


0001 написа:

Чувал ли си за лъжец за "ламбда сондата" ?
В много от случаите "лъжецът" решава въпроса с втората ламбда сонда и грешките, но това го знаят в сервиза.

:)
Чувал съм да ;)
В случая обаче тази джаджа не сработва.
А и не е това въпроса.
Всъщност тази възможност изобщо не е предложена.
Аз знам как да ги елиминирам сондите (далеч по-елегантно от това), но въпроса и проблема за мен е в готовността на служителите да дадат съвет с неясен изход!
Представи си, че давам N брой пари за тази интервенция и след седмица, две ... ми светва коледна елха на таблото, отървал съм се от катализаторите ми по един или друг начин - какво следва?
Да се възползвам от макроикономическата обстановка наложила по-ниски цени на катализаторите и да си взема нови такива за четири цифрена сума, към която се прибавя сувенир от два резонатара + монтаж?
Или да се оправям както намеря?
Или в сервиза ще кажат - ние поемаме вината и всичко е за наша сметка? (в това много се съмнявам)

Не съм от конкуренцията mhihi и не знам, каква длъжност заемаш в Ем Комплект 33 - просто казвам да внимават колегите със съветите на експертите ;)


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот 0001 » Вто 25 окт 2011 22:55


group® написа:
0001 написа:

Чувал ли си за лъжец за "ламбда сондата" ?
В много от случаите "лъжецът" решава въпроса с втората ламбда сонда и грешките, но това го знаят в сервиза.

:)
Чувал съм да ;)
В случая обаче тази джаджа не сработва.
А и не е това въпроса.
Всъщност тази възможност изобщо не е предложена.
Аз знам как да ги елиминирам сондите (далеч по-елегантно от това), но въпроса и проблема за мен е в готовността на служителите да дадат съвет с неясен изход!
Представи си, че давам N брой пари за тази интервенция и след седмица, две ... ми светва коледна елха на таблото, отървал съм се от катализаторите ми по един или друг начин - какво следва?
Да се възползвам от макроикономическата обстановка наложила по-ниски цени на катализаторите и да си взема нови такива за четири цифрена сума, към която се прибавя сувенир от два резонатара + монтаж?
Или да се оправям както намеря?
Или в сервиза ще кажат - ние поемаме вината и всичко е за наша сметка? (в това много се съмнявам)

Не съм от конкуренцията mhihi и не знам, каква длъжност изпълняваш там - просто казвам да внимават колегите със съветите на експертите ;)


Една от рекламациите ни , струваще 3 хиляди лева, включително репатрака от чужбина. Платихме си я , а виновния монтьор беше уволнен. :lol: :lol:
И при нас има "рекламации" въпреки стремежът ни, но живеем в България, нали.
По отношение на "ауспусите" и генерациите,нещата са много по лесни, ясни и в наши ръце.
Винаги негативите,които стават с клиенските коли по наша вина ,са за наша сметка.
"Рекламациите" имат не само финасово изражение и са опасни и всички знаем това.
Не желаем и избягваме да ставаме "жертви" на подобни "кампании" като тази и това е разбираемо, нали?
В конкретния случай , това беше незаслужена, непредизвиканаа, невярна и лъжлива "кампания".
А какво би станало, ако "написаното съчинение" беше вярно ? :lol: :lol: :lol:
Да ти кажа, десетина пъти прочетох "съчинението" за липсващите резонатори и "ниските коли", за да се убедя че не става въпрос за автосервиза "ЕМ КОМПЛЕКТ АУТО" , дето се "пръкна" срещу нашия сервиз в Павлово и лъже клиентите че е част от нашата фирма. scare
Най вероятно тази "атака" да е предизвикана от тях.
http://emk-33.com/shop/product_info.php ... s_id=86084


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 10087
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот group® » Вто 25 окт 2011 23:44


Не се обиждай, но в приказките ти не виждам нищо по въпроса, който повдигам, а само опити са кризистен ПР и реклама :roll:
Така или иначе автора не е писал от юли месец и няма много смисъл да продължаваш в тая насока.

Относно общите приказки:
ОК имали сте рекламации, покрили сте ги ... е и?
Когато е безспорно - ясно.
Какво става обаче в случай като моя?
После аз отивам в сервиза и казвам - такъв ми е проблема.
Според мен освен едно - Вие сте искали да махнете катализаторите! друго няма да получа!
Как ще докажа без СРС-та, че съвета е дошъл от ваш служител?
Как ще докажа, че съм бил подведен?

Ако ми гарантираш с името и позията си в Ем Комплект 33, че няма да стане така може да опитаме ;) (но ще си пазя катализаторите mhihi ).


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот i.e.i » Сря 26 окт 2011 7:08


Един минус и от мен за този сервиз.
Отидох в началото на работния ден.Изчаках да си изпият кафето.
На подемника се оказа мека връзка ,цена към 80лв(по спомен)
Издадоха ми карта за отстъпка и цената падна към 70+(пак по спомен)
Първо изнесоха връзка 40 или 45мм,която фрапиращо се различаваше по размер от останалите
тръби(1.8 МИ).
След моя намеса я смениха с нормалната,но по-къса и се наложи да я наставят.
Резултата-вибрация при празен ход на двигателя.
Лично аз повече няма да стъпя там. :не:


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот 0001 » Сря 26 окт 2011 7:31


group® написа:Не се обиждай, но в приказките ти не виждам нищо по въпроса, който повдигам, а само опити са кризистен ПР и реклама :roll:
Така или иначе автора не е писал от юли месец и няма много смисъл да продължаваш в тая насока.

Относно общите приказки:
ОК имали сте рекламации, покрили сте ги ... е и?
Когато е безспорно - ясно.
Какво става обаче в случай като моя?
После аз отивам в сервиза и казвам - такъв ми е проблема.
Според мен освен едно - Вие сте искали да махнете катализаторите! друго няма да получа!
Как ще докажа без СРС-та, че съвета е дошъл от ваш служител?
Как ще докажа, че съм бил подведен?

Ако ми гарантираш с името и позията си там, че няма да стане така може да опитаме ;) (но ще си пазя катализаторите mhihi ).


Не си бил "подведен", защото не си се подвел и отново коментираме нещо, което не се е случило.
Отиди на диагностика и чуй тяхното решение.
Радвай се че колата ти върви.
"Според мен освен едно - Вие сте искали да махнете катализаторите! друго няма да получа! " :lol:
На хората им режат крак, ръка, жлъчка , когато няма друг изход. Това става без гаранция.
Не искай от мен да ти гарантирам нещо, което не ме вълнува, което не е мой проблем и в което не съм участвал.
"Ако ми гарантираш с името и позията си там, че няма да стане така може да опитаме ;) (но ще си пазя катализаторите mhihi ).[/quote]"
Добре дошъл при нас, ако имаш проблем с колата- ако нямаш ...карай. :beer
Не влизам много често по форумите, по обясними причини ,но мисля че лъжата на колегата, която касае мен и сервиза ни, следва да бъде "показана"и да се знае че е лъжа.

Иначе , чети кво става- някой дошъл ,свършили сме исканото от нас, пил кафе в кафето ни. защото имаме перфектно кафе на втория етаж и се зарича да не стъпи при нас ..... тъжна балада, която слушам от години и ми става тъжно и поетично eusa
А истината е , че ние се радваме когато идвате, даже и по тъмно..., защото имаме работа и през нощта.
Колко денонощни автосервиза има в София? :banana

Последна промяна от 0001 на Сря 26 окт 2011 10:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот i.e.i » Сря 26 окт 2011 8:28


Ако за кафето е по мой адрес ,уточнявам ,че работниците и шефа им си пиха кафето
в работно време,а аз чаках от вън.
А работата ,направо професионално .Трябваше аз да им кажа ,че не трябва да слагат
40мм на 1.8 мотор. :deal
Предполагам са нямали подходящата дължина(затова я наставяха с парче тръба),
но можеха да кажат ,че немогат да свършат работа.
А вибрацията в следствие късата "мека" част на връзката не коментирам.
Всеки куц арабин щеше да направи същото ,затова се подведох по името ВИ. :не:
Вашата заплата вероятно зависи от това да се оправдавате.
А аз със моята сам ще решавам къде да плащам.


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот 0001 » Сря 26 окт 2011 9:16


i.e.i написа:Ако за кафето е по мой адрес ,уточнявам ,че работниците и шефа им си пиха кафето
в работно време,а аз чаках от вън.
А работата ,направо професионално .Трябваше аз да им кажа ,че не трябва да слагат
40мм на 1.8 мотор. :deal
Предполагам са нямали подходящата дължина(затова я наставяха с парче тръба),
но можеха да кажат ,че немогат да свършат работа.
А вибрацията в следствие късата "мека" част на връзката не коментирам.
Всеки куц арабин щеше да направи същото ,затова се подведох по името ВИ. :не:
Вашата заплата вероятно зависи от това да се оправдавате.
А аз със моята сам ще решавам къде да плащам.


Колега, мола те държим в момента над 2500 меки връзки :D :D
Това е все едно да кажеш че в Кака Кола няма кока кола... :D
Разгледах ти постовете , те не са малко , разбрах че не си клиент и имаш професионално вземане даване с коли.
Не е редно така, все едно аз да ти напиша че не разбираш от електроника и електротехника.. :D :D
А ти се занимаваш с именно с това...колега
Не се заяждай така, не пиши неверни неща, защото това пак е лъжа.
Ако ми дадеш номера на колата си, ще се окаже че не си влизал в серивите ни, както и първия колега, след като изкарваш такива елементарни "доводи". :D
Ето ти картинка на 10000-12000 ауспуха и там има още няколко хиляди меки връзки.., липсата на които ти се привижда. :applause: :applause:
Имаме меки връзки с дължина до 3 метра...но ти не знаеш това и се впускаш в съчинения.
Между другото, кафето на автосервиза е на втория етаж там работниците получават едно безплатно кафе и почти нямат работа там, не че е забранено, но не е желателно да престояват там с мръсни дрехи, защото заведението е луксозно, но ти даже не знаеш това.
Не желая глуповати и измислени конфронтации...и те черпя една бира. :beer
Между другото, при нас монтьорите не е желателно да комуникират с клиентите, това е работа на приемчика, а той не е сляп за да види диаметъра на тръбата ти...много смешен "довод" си изкарал ... :D
Нека не нарушаваме тона - само ако влезеш в тоалетната на сервиза ни ,и я сравниш с тоалетната цитирания от теб арабски сервиз , ще усетиш осезателна разлика , ако имаш зрение и обоняние. mhihi
Влез в тоалетната на един сервиз и ще разбереш какъв сервиз те обслужва.... :banana
И не ми пиши за "вибрация" и че си давал "съвети" и "консултации" на монтьорите ни, щото като ти чета "доводите" ти , ме насмешава. :applause: Нали разбра - при нас приемчика контактува с клиента, а не монтьора.
Извинявай ме , но повече няма да отговарям тук, щото още първия пост беше "пародия" , както и този...
Познавам само един куц арабин, но неговия сервиз е голям и предполагам че е добър ,но този сервиз е за камиони.
Прикачени файлове
ауспуси- вито.jpg
ауспуси- вито.jpg (34.1 KиБ) Видяна 2737 пъти

Последна промяна от 0001 на Сря 26 окт 2011 9:44, променено общо 5 пъти.


orlin4ooo
Мнения: 388
Регистриран на: Вто 16 ное 2010 22:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот orlin4ooo » Сря 26 окт 2011 9:32


0001 написа:
orlin4ooo написа:не съм коментирал дали колата е била във вашия сервиз или не :)
ако ми направиш оферта за цялата генерация не по-висока от 168 лева за моя голф ГТИ веднага ще дойда да си подменя цялата генерация :) :screwy


Колега, коментираме нещо, което не се е случило.
И понеже не се е случило, коментариите са излишни, просто става въпрос за поръчана "антиреклама" , което не се случва за първи път. :idea:
Този цирк го играем 20 години.
"ако ми направиш оферта"
Мога да ти подаря 168 лева и да ти направя генерацията без пари, НО ЗАЩО?
Кое от това е невъзможно?
Но защо да го правя, дай ми един довод в тази насока.
Ако ми дадеш един довод, логичен и обясним, ще го направя. :lol: :lol:
Иначе офертата ни стои в сайта, който струва вече прекалено много, за да правя "оферти".
Колко смяташ че струва този нов сайт, в който има вече 170 хиляди авточасти, с тенденцията да станат около 2 милиона....в близко време. Много от тях ще бъдат за VW.
Предполагаш ли че цената на сайта може да е съпоставима с 168 или 268 лева нали?
За всеки случай , може да се появиш в "оплютия" ни сервиз в Люлин , за да погледнем нещата по -така , с едното око. :beer и ще ти направим подходяща оферта :deal
Ще си на делавера! heavy metal zork


1. Аз моето мнение го изказах относно цената на цяла генерация Голф 3 ГТИ защото според мен тази която Вие коментирате е нереално ниска.
2. След като споменахте думата фабрика явно съм сгрешил че зареждате от АСПО. Бих се радвал да ми дадете адрес на завода Ви, за да се зарадвам че има предприемачи в тази страна, които разчитат на себе си и осигуряват допълнителна работна ръка, с която допринасят да намалее процента на безработица.
3. С няколкото си мнения, които сте изписал по тази тема забелязвам че държите повече на сайта си, от колкото на сервиза си. Това мое мнение го изградих от вашите мненияпо темата, които акцентират върху интернет страницата. Поправете ме ако бъркам.
4. Не ви представлява трудност да ми изпратите на лично съобщение оферта за подмяна на цялата генерация на Голф 3 ГТИ 2Е 1992г. и да ме оборите за това, за което споря с Вас.
5. Личният ми доход е достатъчен, така че благодаря, но не се нуждая от финансовата Ви подкрепа.
Ще очаквам с нетърпение отговора Ви.


Потребителски аватар
i.e.i
Мнения: 2563
Регистриран на: Чет 28 апр 2005 9:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот i.e.i » Сря 26 окт 2011 9:47


Не се заяждай така, не пиши неверни неща, защото това пак е лъжа.
Ако ми дадеш номера на колата си, ще се окаже че не си влизал в серивите ни, както и първия колега, след като изкарваш такива елементарни "доводи". :D

Единственото неточно нещо ,което съм написал е цената(написах по спомен).
Тя е 63.28лв.
За доказателство ,че връзката е наставяна -калкулирана е в цената-3.20лв(тръба Ф50).
Меката връзка е ф50х100.Дали 100мм е нормална дължина за 1.8АДЗ двигател не знам,но старата беше по-дълга.И нямаше вибрация :banghead:

Може да провериш ,номера на поръчката е : SO-5002035 от дата 26.08.2011.

Ако си коректен,надявам след проверката да напишеш тук,че не съм излъгал. :012:


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот 0001 » Сря 26 окт 2011 9:57


orlin4ooo написа:
0001 написа:
orlin4ooo написа:не съм коментирал дали колата е била във вашия сервиз или не :)
ако ми направиш оферта за цялата генерация не по-висока от 168 лева за моя голф ГТИ веднага ще дойда да си подменя цялата генерация :) :screwy


Колега, коментираме нещо, което не се е случило.
И понеже не се е случило, коментариите са излишни, просто става въпрос за поръчана "антиреклама" , което не се случва за първи път. :idea:
Този цирк го играем 20 години.
"ако ми направиш оферта"
Мога да ти подаря 168 лева и да ти направя генерацията без пари, НО ЗАЩО?
Кое от това е невъзможно?
Но защо да го правя, дай ми един довод в тази насока.
Ако ми дадеш един довод, логичен и обясним, ще го направя. :lol: :lol:
Иначе офертата ни стои в сайта, който струва вече прекалено много, за да правя "оферти".
Колко смяташ че струва този нов сайт, в който има вече 170 хиляди авточасти, с тенденцията да станат около 2 милиона....в близко време. Много от тях ще бъдат за VW.
Предполагаш ли че цената на сайта може да е съпоставима с 168 или 268 лева нали?
За всеки случай , може да се появиш в "оплютия" ни сервиз в Люлин , за да погледнем нещата по -така , с едното око. :beer и ще ти направим подходяща оферта :deal
Ще си на делавера! heavy metal zork


1. Аз моето мнение го изказах относно цената на цяла генерация Голф 3 ГТИ защото според мен тази която Вие коментирате е нереално ниска.
2. След като споменахте думата фабрика явно съм сгрешил че зареждате от АСПО. Бих се радвал да ми дадете адрес на завода Ви, за да се зарадвам че има предприемачи в тази страна, които разчитат на себе си и осигуряват допълнителна работна ръка, с която допринасят да намалее процента на безработица.
3. С няколкото си мнения, които сте изписал по тази тема забелязвам че държите повече на сайта си, от колкото на сервиза си. Това мое мнение го изградих от вашите мненияпо темата, които акцентират върху интернет страницата. Поправете ме ако бъркам.
4. Не ви представлява трудност да ми изпратите на лично съобщение оферта за подмяна на цялата генерация на Голф 3 ГТИ 2Е 1992г. и да ме оборите за това, за което споря с Вас.
5. Личният ми доход е достатъчен, така че благодаря, но не се нуждая от финансовата Ви подкрепа.
Ще очаквам с нетърпение отговора Ви.


Колега, ти спориш с мен, а не аз с теб.
Поканих те, да дойдеш в наш автосервиз за оглед и консултация.
Аз не съм монтьор, а офертата ни е в сайта.Не съм врачка , за да разбера имаш ли проблем в цялата генерация или само в половината генерация.
Ако имаш проблем с генерацията , заповядай в Люлин или в удобен за теб наш автосервиз.
Чрез приечмика, ще имащ контакт с мен и той ще получи указания.
Аз желая да ти подаря нещо,а ти искаш от мен оферта на лично съобщение.... :D :D
Сайта е нещо важно и осезателно.
Не не обходимо да влезеш в тоалетната на някой автосервиз,виж сайта му- той също е източник на информация.
Очаквам да дойдеш с колата в автосервиза в Люлин и предупреждавам приемчика да се свърже с мен.
Цената в случая зависи от мен и когато е така, мога да я правя такава цена, каквато си поискам , биз за давам обяснения защо е така.
Нима в това има нещо нереално? :D
Явно и вие и аз имаме много време, защото го губим по този начин... :D
Приемчикът се казва Явор и е в течение на нещата.

Последна промяна от 0001 на Сря 26 окт 2011 10:28, променено общо 1 път.


0001
Мнения: 114
Регистриран на: Пон 12 сеп 2011 12:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Ем Комплект 33 и одисеята със средното гърне-приключи!

Мнениеот 0001 » Сря 26 окт 2011 10:17


i.e.i написа:
Не се заяждай така, не пиши неверни неща, защото това пак е лъжа.
Ако ми дадеш номера на колата си, ще се окаже че не си влизал в серивите ни, както и първия колега, след като изкарваш такива елементарни "доводи". :D

Единственото неточно нещо ,което съм написал е цената(написах по спомен).
Тя е 63.28лв.
За доказателство ,че връзката е наставяна -калкулирана е в цената-3.20лв(тръба Ф50).
Меката връзка е ф50х100.Дали 100мм е нормална дължина за 1.8АДЗ двигател не знам,но старата беше по-дълга.И нямаше вибрация :banghead:

Може да провериш ,номера на поръчката е : SO-5002035 от дата 26.08.2011.

Ако си коректен,надявам след проверката да напишеш тук,че не съм излъгал. :012:


Колега, :D :D :Dкогато се сложи по-дълга мека връзка на една кола- това е допустимо , когато има място, ВИБРАЦИИТЕ НАМАЛЯВАТ значително. Разбира се, че в твоя случай колегата който те е обслужвал/ДАРИ/се казва е сложил такава- по дълга , а не по къса връзка, което е по добре.Но проблемът не е бил в липсата на мека връзка, нали? :D :D
Ако влезеш в подземието на сервиза ще видиш не по малко от 200 броя меки връзки :D :D
Дари е перфектен монтьор и едновременно с това -ауспухчия и ти го препоръчвам.
Освен това е много усмихнат , комуникативен и добре отнасящ се с клиентите НИ.
Нали? :roll: :roll:
Дани е добър , няма проблеми, няма рекламации, работи при нас от 10 години.
Тръба винаги се слага,когато може , за да НЕ СЕ СМЕНЯ ЦЕЛИЯ КОЛЕКТОРЕН възел.
Понякога цената на такъв възел е 250-350 лева, а тръбата е не повече от 15-20 лева, което е в полза на клиента.
Знаеш как хората си пестят паричките и си бил на делавера - избегнал си смяната на колектора.
Да , ти си посещавал сервиза в Люлин , а не този на Павлово, в каквото впечатление останах. :applause: :applause:
Ако има нещо , с което съм те засегнал , извинявай , мислех че твоя пост е продължение на първоначалния пост- пълен с лъжа....
Разбрах че не е така.
Не си излъгал КОЛЕГА.... ти си наш клиент :applause:
Тоалетната на този сервиз , не е като тоалетната на Павлово, но е много чиста, нали?
Но няма музика, както е на Павлово... :D :D



Върни се в “Сервизи, магазини и части за VW”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта