друг съвет:
мотора го качи така, както си е. Покарай го и му замери компресията, щото не си имал тази възможност при закупуването предполагам. Тя ще си покаже има ли смисъл да се пипа, или не. Както и ако има проблем , откъде идва -клапани, или сегменти/бутала. Не бързай да се набутваш в ремонти. Една глава и един картер се свалят много лесно, както мотора си е в коша.
А ако има нужда от ремонт, ВЪОБЩЕ не се занимавай да набиваш пари в такъв мотор- да тръгнеш да ревизираш- лагери, сегменти... в главата- да тръгнеш и водачи да сменяш... При положение че както си говорихме, моното ти е перфектно и леко сгъстено си го качваш директно обратно и не се занимаваш с глупости...
Знам че си мераклия, но запази и здрав разум (не че аз го правя винаги ама

)