2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
мой приятел кара инжекция с обикновена газова lovato настроена да е икономична вървеж липсва след 3000 об му трябва календарче да засече ускорението на равно,а в наклон е с пълна газ ако я настроят да върви добре качва много разхода от 12л/100 км отива към 18л/100 км
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Та човека е с ал. колетори каде е проблема да е с нормална ГИ ? Някой разбиращ да се изкаже, защото съседа тахифахнер се кълне че за 350к км не му е гръмнало нищо. Та каде е проблема ?



-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Който иска да си прави п*шки с колата си ,той си е дал парите да си прави и това е 

- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
StS написа:Та човека е с ал. колетори каде е проблема да е с нормална ГИ ? Някой разбиращ да се изкаже, защото съседа тахифахнер се кълне че за 350к км не му е гръмнало нищо. Та каде е проблема ?![]()
"Проблемът" е че колата му не е карб, или моно, а е стереоинжекция


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
KingoftheROAD написа: "Проблемът" е че колата му не е карб, или моно, а е стереоинжекция![]()
иииииии?
кое точно е проблема, като колата е пълна инжекция?!
така и иначе по време на газ дюзите или дюзата са прекъснати. Количеството газ става на базата на засмукването. Айде да не е хептен безконтролно и случайно това дето става. Вярно че не е като горивната карта на ГИ, но един от ключовите датчици, именно МАП-а работи на на сходни принципи- мери налягането(разреждането във всмукателния колектор) Ами ВАФ, ами МАФ, едното е една пластина, дето се мандахерца от засмукания въздух и благодарение основно на нея се дозира горивото на мултиинжекционната система за впръскване?!
Имаш цилиндър, бутало, горивна камера... свещи дето при доста коли са абсолютно еднакви, независимо дали е пълна, или моно, или карбуратор.
Пак те питам кое точо е проблема, щото много отворковци има, разбирачи, 3 групи разбирачи и т.н. и т.н. нали така ги класифицира господин ВОДА (ама газирана ли е, гОла вода ли е незнам


Престането да говорите с клишета, някой казал че щом колата е пълен инж. то и газовото трябва е пълен. Имате си глави на раменете, мислете: дали, защо... не приемайте всичко ей така.
Че аз почвам да се чудя, четейки ви мненията, как аджеба всички тия коли, без значение какви са- пълни ,моно, карбове... та всикчи тия как се движат въобще с тия обикновени уредби. При това много надеждно, и достаъчно икономично и то години и години... Няколко коли съм имал с обикновени АГУ- карб, моно, пълна инжекция и КЕ джетроник, как са вървели и продължаават да вървят?!
Много е важно: основно обема на всмукателния колектор, както дължината на рънърите, как е реализирана системата за празен ход, местоположението и избора на плочка, за да няма проблеми- демек гърмежи. Изправността на запалителната система и механично на главата(конкретно клапаните) въобще не я коментираме.
Едно моно при фв е много по-капризно на грешки, отколкото пълен инжекцион. Без каквито и да е ламбда емулатори, минаваш на бензин и караш, никакви ядове.
Вр-ите са с дебитомери! МАФ- демек с нажежаема жичка.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
pe6kata а добре защо купуваме по-нови и по-сложни от техническа гледна точка коли за да им слагаме обикновенна газ?дай да си караме моно-та на 15-20 години ,които не са притенциозни на нищо и да си гледаме кефа.един двигател примерно 1.4 110 коня с обикновенната газ няма и 100 да му излезнат,сигурно и 70 няма дори.за какво да сменяме колите,старата оправяй тенекии,отваряй двигател и карай още 5 години без да пипащ нищо и това е.
да не говорим че този спор няма смисъл.обикновенна уредба е 450 ,ги има и за 800.компютър примерно можем да си вземем втора ръка.той не е нещо,което се амортизира като клапани ,изпарители и тн.тия пари се изплащат примерно при моето каране дали за 2.5 месеца или за 4-5 все си го изплатил и караш.не е едното да е 500,другото 3000лв.тия инжекциони щом са ги измислили значи има защо.парите ги изшлащаш след някой друг месец,а после или караш и се кефиш или се занимаваш с глупости.най-малкото после на даден разход ще имаш по-голям вървеж особенно при по-сложни двигатели(не примерно голф3 и подобни).слагаш и караш,тия пари се връщат така или иначе.другото е простотия.имал си пари да си вземеш по-нова кола,а нямаш пари да я караш.еми карай старата барака тогава и това е.няма начин.....
tdi fen щом не може да вдигне повече от 3000 оборота и харчи 12,а замислете се колко е наред тая кола ?стига да не говорим за поне 3 литров мотор,тогава си взимам думите обратно.
да не говорим че този спор няма смисъл.обикновенна уредба е 450 ,ги има и за 800.компютър примерно можем да си вземем втора ръка.той не е нещо,което се амортизира като клапани ,изпарители и тн.тия пари се изплащат примерно при моето каране дали за 2.5 месеца или за 4-5 все си го изплатил и караш.не е едното да е 500,другото 3000лв.тия инжекциони щом са ги измислили значи има защо.парите ги изшлащаш след някой друг месец,а после или караш и се кефиш или се занимаваш с глупости.най-малкото после на даден разход ще имаш по-голям вървеж особенно при по-сложни двигатели(не примерно голф3 и подобни).слагаш и караш,тия пари се връщат така или иначе.другото е простотия.имал си пари да си вземеш по-нова кола,а нямаш пари да я караш.еми карай старата барака тогава и това е.няма начин.....
tdi fen щом не може да вдигне повече от 3000 оборота и харчи 12,а замислете се колко е наред тая кола ?стига да не говорим за поне 3 литров мотор,тогава си взимам думите обратно.
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
pe6kata Колега, така случайно, без да искаш и на тъмно, да си забелязал, че съм сложил "Проблемът" в кавички? Аджеба какво ли ще да значи това?
Ние у наше село рупаме колците, па ко има и домати по тяф, не отказваме. Всеки си врещи от неговата си камбанария и тва е, нема цивилизация по тоя начин, и нема и да има. Благодаря все пак, че си направи труда подробно да ма светнеш по въпроса за магданоса

Па който иска нека си такова дявола от въздуха
, или па он че го такова 
Ние у наше село рупаме колците, па ко има и домати по тяф, не отказваме. Всеки си врещи от неговата си камбанария и тва е, нема цивилизация по тоя начин, и нема и да има. Благодаря все пак, че си направи труда подробно да ма светнеш по въпроса за магданоса


Па който иска нека си такова дявола от въздуха


- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
идея си нямам как ядете доматите у важе село нито как и къде ебете дявола
написаното от теб може да се разтълкува по много начини явно.
съгласен, Но въпросния мотор си е старо поколение, точно като моторите при голф3. И е прост и е здрав. Имайте в предвид че тоя вр хората го турбинират със стоковите му части и се кара доста над 1 бар.
А като говорим за това щом можеш да си позволиш нова кола и искаш кеф, то газовото малко почва да не се вързва.
Иначе новите поколения мотори(умишлено пиша мотори, а нее коли ) наистина изискват сериозни ГИ, с кранчета не става. Имам леки наблюдения в/у монтажа на агу върху автомобили с директно впръскване
.
Най-големия плюс на ГИ при по-старите мотори е че се елеминира големия обем от готова смес- подаването на горивото става близо до бензиновите дюзи, и нямаш колектор, пълен с готова всеки момент да гръмне смес.

написаното от теб може да се разтълкува по много начини явно.
agent_kowalski написа:pe6ka...
съгласен, Но въпросния мотор си е старо поколение, точно като моторите при голф3. И е прост и е здрав. Имайте в предвид че тоя вр хората го турбинират със стоковите му части и се кара доста над 1 бар.
А като говорим за това щом можеш да си позволиш нова кола и искаш кеф, то газовото малко почва да не се вързва.
Иначе новите поколения мотори(умишлено пиша мотори, а нее коли ) наистина изискват сериозни ГИ, с кранчета не става. Имам леки наблюдения в/у монтажа на агу върху автомобили с директно впръскване

Най-големия плюс на ГИ при по-старите мотори е че се елеминира големия обем от готова смес- подаването на горивото става близо до бензиновите дюзи, и нямаш колектор, пълен с готова всеки момент да гръмне смес.
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Така е говорим по принцип...Винаги има изключения и ситуации в които не си заслужава.Както споменах голф 3 еми сега ако го вземем е 1500лв,и да му дадем 1000за ГИ е тъпо,нали ако имаме намерение да я караме тая кола години сигурно си заслужава,но зависи.А за нова кола и газ пак зависи,ако караш много защо не.Някаква дачия или нещо подобно ако си взел няма лошо.Тъпото е ако си вземеш някой мерцедес за 100 хиляди или нещо подобно и там да почнеш с газта веднага.Не че е лошо,ама дал си 100хиляди и ще икономисваш сега.Дачията е количка за придвижване и тя самата е направена с цел икономия и там се връзват нещата според мен.
- StS
- Мнения: 2398
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Аз не се заяждам нито отричам факта че 2.3 трябва да е с инжекция..НО в конкретния случай аз не разбрах що човека ако е сложил правилно уредбата на изправна система да не си кара като пич?
-
- Мнения: 1475
- Регистриран на: Сря 27 апр 2011 19:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
Е нека кара де,просто няма смисъл вложентие пари в газова винаги се избиват.Така или иначе човек не е вътре каквото и да сложи ,така че смисъл от прекомерна далавера няма.
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
H2O написа:Има три вида потребители във форума!Първия вид са хора,които разбират.Втория вид са тези дето си мислят,че разбират и третия вид са тези които не разбират от коли,но си го признават!На третия вид потребители,шапка свалям!За отсяването на тези три групи се иска време.Ама това със "сензорния датчик"направо къртиСигурно е за движение
Ама на друго...
Що бе МАР сензор какво е според теб-СЕНЗОР ВЪЗДУШЕН ПОТОК . Ти от кой вид си а. Май пропусна четвъртия вид смешковци без грам познания и собствено мнение дрънкащи разни запазени фрази....
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
BG_POLICE написа:Колеги следя темата от самото и начало и честно да Ви кажа бая глупости се изписаха в нея! Първо искам да кажа, че карам същия Пасат със същия мотор от около 2 години и 3 месеца! От тях повече от половината на газ (над 20 000 км.)! Мотора се газифицира и си работи перфектно! Сега към колегата - евала, че си успял да го направиш с конвенционална уредба, но не съм съгласен, че е по-добрият вариант! Другото което не съм съгласен с теб е това, че за тоя мотор ГИ-то е 2000 лева! Не зная кой те е излъгал! Впечатление ми направи, че спомена за това, че караш доста и тогава още повече се зачудих защо не си монтирал ГИ, в смисъл, че когато инвестираш в една газова се очаква да я избиеш инвестицията, т.е. си направил сметка, че определено време още няма да я сменяваш! Ами тогава ГИ-то щеше да го избиеш за под една година! Казваш, че работи ОК, но заслужава ли си риска ако гръмне, не само няма да си напред, ами ще ти излезе повече пари отколкото да беше сложил ГИ! Както и да е това е мое мнение, дано нямаш проблеми!
Сега исках да те питам няколко неща: 1)Казваш, че си дал 300 лева за газовата! В тези пари включи ли изискуемата по закон евро сонда? 2) Сложи ли клапи в случай на гърмеж и къде? 3) Къде точно разпроби всмукателния колектор? 4)Казваш, че си я направил с емулатор, след това закача ли я на ВАГ-КОМ да видиш дали не трупа грешки? 5)Какъв разход ти дава? 6) Смени ли преди монтажа кабели и свещи и ако да какви сложи? Следя темата ти с интерес и бих се радвал, ако от време на време споделяш как се държи колата и то след по-продължителен пробег!
Sorry за закъснелия отговор 1) не не съм поставил.2) да на филтърната кутия и плочката ми е склапа.3)не се е налагало.4)не съм я закачал.5)9-910 извън а ако карам с 90км мисля че ще свали последно градско 12. 6) нямаше нужда.ОК
- KingoftheROAD
- Мнения: 2486
- Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
- Автомобил: VW Transporter T4 1995
- Двигател: ACU
- Местоположение: Калояново
- Контакти:
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
StS написа:Аз не се заяждам нито отричам факта че 2.3 трябва да е с инжекция..НО в конкретния случай аз не разбрах що човека ако е сложил правилно уредбата на изправна система да не си кара като пич?
pe6kata написа: ...Най-големия плюс на ГИ при по-старите мотори е че се елеминира големия обем от готова смес - подаването на горивото става близо до бензиновите дюзи, и нямаш колектор, пълен с готова всеки момент да гръмне смес....
Е, подобре и аз не бих могъл да го кажа, пък който иска да се натиска зорлин на обикновена АГУ.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу
didobonev написа:H2O написа:...
Що бе МАР сензор какво е според теб-СЕНЗОР ВЪЗДУШЕН ПОТОК . Ти от кой вид си а. Май пропусна четвъртия вид смешковци без грам познания и собствено мнение дрънкащи разни запазени фрази....
колега, давай го малко по-спокойно. Очевидно е че имаш големи пропуски по отношение на мотора си и въобще теоретично.
Колата е с дебитомер с нажежаема жичка(MAF sensor).
Обяснението ти за МАП сензора е меко казано идиотско. Какво значи "сензор въздушен поток"- обем ли се мери на този поток, или скорост, или температурата му,а може би аромата?!
МАП сензора е датчик, мерещ абсолютното налягане във всмукателния колектор- Manifold absolute pressure (MAP) sensor. Мерейки разреждането във колектора, компютъра разбира колко въздух постъпва в мотора...
С темата аз съм дотук. Пожелавам ти безпроблемно возене.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Carfan и 171 госта