2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот eurogas » Пет 28 окт 2011 6:15


[/quote]
Sorry за закъснелия отговор 1) не не съм поставил.2) да на филтърната кутия и плочката ми е склапа.3)не се е налагало.4)не съм я закачал.5)9-910 извън а ако карам с 90км мисля че ще свали последно градско 12. 6) нямаше нужда.ОК[/quote]

Моите уважения към самодейността, но кажи ми все пак какво точно защитаваш с тази плочка-клапа и кихалката при филтъра, само кутията на филтъра и маркуча до него, ами те не са застрашени изобщо, колектора ще се пръсне малко преди налягането да е достигнало до филтъра ???

Имаш ли идея при един сериозен гърмеж какво ще се случи с обемния пластмасов колектор пълен с огромно количество смес готова за експлозия, който фабрично е залепен толкова аджамийски че докато го сваляш е готов да се разпадне, налягането в него как го разтоварваш....или после ще мислиме.

Най-добре си вземи здраво въже за теглене, или си намери приятел с пътна помощ, защото след гърмеж няма да можеш да мръднеш нито един метър, ето това е малкия проблем на тези "изработки". :да:




BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот BG_POLICE » Пет 28 окт 2011 8:05


eurogas написа:

Sorry за закъснелия отговор 1) не не съм поставил.2) да на филтърната кутия и плочката ми е склапа.3)не се е налагало.4)не съм я закачал.5)9-910 извън а ако карам с 90км мисля че ще свали последно градско 12. 6) нямаше нужда.ОК[/quote]

Моите уважения към самодейността, но кажи ми все пак какво точно защитаваш с тази плочка-клапа и кихалката при филтъра, само кутията на филтъра и маркуча до него, ами те не са застрашени изобщо, колектора ще се пръсне малко преди налягането да е достигнало до филтъра ???

Имаш ли идея при един сериозен гърмеж какво ще се случи с обемния пластмасов колектор пълен с огромно количество смес готова за експлозия, който фабрично е залепен толкова аджамийски че докато го сваляш е готов да се разпадне, налягането в него как го разтоварваш....или после ще мислиме.

Най-добре си вземи здраво въже за теглене, или си намери приятел с пътна помощ, защото след гърмеж няма да можеш да мръднеш нито един метър, ето това е малкия проблем на тези "изработки". :да:[/quote]

Жорка той човека е с "алуминиев всмукателен колектор" :063: maikomila Не прочете ли по-горе mhihi :screwy


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот KingoftheROAD » Пет 28 окт 2011 8:40


Да, и кихалката е чак след плочката, така че при един разкошен гръъъъъъм ще си изплюе дебитомера през аспуха :screwy mhihi :lol: :beer


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот eurogas » Пет 28 окт 2011 19:13


:да: :да: :да: Точно така през ауспуха, без дебитомер няма да помръдне, затова да си купи здраво въже за теглене !!! :да: :да: :да:

Влади прочетох съвсем внимателно всяка буква, ама все си мисля че е като твоя с пластмасов колектор, не мисля че има сто вида колектори за 2.3, нещо се е объркало момчето ???
Прикачени файлове
VR55.jpg
vw-passat-vr5-motor-49321.jpg


Потребителски аватар
tehniiik
Мнения: 96
Регистриран на: Пет 16 яну 2009 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот tehniiik » Пет 28 окт 2011 21:00


Колектора е 100% пластмаса няма две мнения.


didobonev
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот didobonev » Пет 28 окт 2011 21:08


eurogas написа::да: :да: :да: Точно така през ауспуха, без дебитомер няма да помръдне, затова да си купи здраво въже за теглене !!! :да: :да: :да:

Влади прочетох съвсем внимателно всяка буква, ама все си мисля че е като твоя с пластмасов колектор, не мисля че има сто вида колектори за 2.3, нещо се е объркало момчето ???


за колекторите съм 100% сигурен може да не разбирам от много неща ама поне пластмаса от алуминии мога да различа. Не бе айде стига да дрънкаме глупости аз съм си доволен от колата, а това кой какво мисли нещо вече слабо ме интересува.Пък като стане време за въже ще си го купя аз .Айде на всички колеги без авариино каране.


didobonev
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот didobonev » Пет 28 окт 2011 21:14


pe6kata написа:
didobonev написа:
H2O написа:...


Що бе МАР сензор какво е според теб-СЕНЗОР ВЪЗДУШЕН ПОТОК . Ти от кой вид си а. Май пропусна четвъртия вид смешковци без грам познания и собствено мнение дрънкащи разни запазени фрази....


колега, давай го малко по-спокойно. Очевидно е че имаш големи пропуски по отношение на мотора си и въобще теоретично.
Колата е с дебитомер с нажежаема жичка(MAF sensor).

Обяснението ти за МАП сензора е меко казано идиотско. Какво значи "сензор въздушен поток"- обем ли се мери на този поток, или скорост, или температурата му,а може би аромата?!
МАП сензора е датчик, мерещ абсолютното налягане във всмукателния колектор- Manifold absolute pressure (MAP) sensor. Мерейки разреждането във колектора, компютъра разбира колко въздух постъпва в мотора...

С темата аз съм дотук. Пожелавам ти безпроблемно возене.

сензор въздушен поток-така се предлага в ЕURO 07 струва 208 лв


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот eurogas » Съб 29 окт 2011 6:05


didobonev написа:
за колекторите съм 100% сигурен може да не разбирам от много неща ама поне пластмаса от алуминии мога да различа. Не бе айде стига да дрънкаме глупости аз съм си доволен от колата, а това кой какво мисли нещо вече слабо ме интересува.Пък като стане време за въже ще си го купя аз .Айде на всички колеги без авариино каране.


Разбира се че ще си караш колата, само те подготвяме какво да очакваш занапред.

За колектора имаш грешка, вече никой производител не ползва алуминий, още повече тук колектора минава над целия мотор, при тази дължина на тръбите трябва да бъде с дебела стена за да не се счупи, това ще тежи 10 килограма, няма начин, правили сме вече няколко такива коли и го казвам със 100% сигурност.

Разгледай го пак, под колектор се разбира целия път от всмукателния клапан до дроселната клапа, понеже тук е на няколко части, може долната част от него да е от алуминий, но отгоре е пластмаса и налягането от експлозията я чупи веднага, не ни разбирай погрешно, с най-добри чувства ти го казват колегите. :да:


Потребителски аватар
KingoftheROAD
Мнения: 2486
Регистриран на: Чет 14 юни 2007 23:53
Автомобил: VW Transporter T4 1995
Двигател: ACU
Местоположение: Калояново
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот KingoftheROAD » Съб 29 окт 2011 9:50


didobonev написа: ....сензор въздушен поток-така се предлага в ЕURO 07 струва 208 лв...


Добре, приготви си тия пари на закътано място в портфейла, и перкай със здраве. :да: :beer


Потребителски аватар
H2O
Мнения: 1160
Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Field of Dreams

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот H2O » Съб 29 окт 2011 12:15


didobonev написа:
H2O написа:Има три вида потребители във форума!Първия вид са хора,които разбират.Втория вид са тези дето си мислят,че разбират и третия вид са тези които не разбират от коли,но си го признават!На третия вид потребители,шапка свалям!За отсяването на тези три групи се иска време.Ама това със "сензорния датчик"направо кърти mhihi Сигурно е за движение :bowdown Ама на друго...


Що бе МАР сензор какво е според теб-СЕНЗОР ВЪЗДУШЕН ПОТОК . Ти от кой вид си а. Май пропусна четвъртия вид смешковци без грам познания и собствено мнение дрънкащи разни запазени фрази....

Нали ти казах да си караш колата и да нямаш неприятности?Ама като гледам този ВЪЗДУШЕН ПОТОК като те понесе,спиране няма да има!


didobonev
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот didobonev » Нед 30 окт 2011 18:48


eurogas написа:
didobonev написа:
за колекторите съм 100% сигурен може да не разбирам от много неща ама поне пластмаса от алуминии мога да различа. Не бе айде стига да дрънкаме глупости аз съм си доволен от колата, а това кой какво мисли нещо вече слабо ме интересува.Пък като стане време за въже ще си го купя аз .Айде на всички колеги без авариино каране.


Разбира се че ще си караш колата, само те подготвяме какво да очакваш занапред.

За колектора имаш грешка, вече никой производител не ползва алуминий, още повече тук колектора минава над целия мотор, при тази дължина на тръбите трябва да бъде с дебела стена за да не се счупи, това ще тежи 10 килограма, няма начин, правили сме вече няколко такива коли и го казвам със 100% сигурност.

Разгледай го пак, под колектор се разбира целия път от всмукателния клапан до дроселната клапа, понеже тук е на няколко части, може долната част от него да е от алуминий, но отгоре е пластмаса и налягането от експлозията я чупи веднага, не ни разбирай погрешно, с най-добри чувства ти го казват колегите. :да:

от това повече алуминий здраве му кажи


BG_POLICE
Мнения: 750
Регистриран на: Нед 05 юли 2009 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот BG_POLICE » Нед 30 окт 2011 19:57


Колега можеш ли да снимаш точно кое според теб е алуминий?


didobonev
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот didobonev » Нед 30 окт 2011 20:04


eurogas написа:
didobonev написа:
за колекторите съм 100% сигурен може да не разбирам от много неща ама поне пластмаса от алуминии мога да различа. Не бе айде стига да дрънкаме глупости аз съм си доволен от колата, а това кой какво мисли нещо вече слабо ме интересува.Пък като стане време за въже ще си го купя аз .Айде на всички колеги без авариино каране.


Разбира се че ще си караш колата, само те подготвяме какво да очакваш занапред.

За колектора имаш грешка, вече никой производител не ползва алуминий, още повече тук колектора минава над целия мотор, при тази дължина на тръбите трябва да бъде с дебела стена за да не се счупи, това ще тежи 10 килограма, няма начин, правили сме вече няколко такива коли и го казвам със 100% сигурност.

Разгледай го пак, под колектор се разбира целия път от всмукателния клапан до дроселната клапа, понеже тук е на няколко части, може долната част от него да е от алуминий, но отгоре е пластмаса и налягането от експлозията я чупи веднага, не ни разбирай погрешно, с най-добри чувства ти го казват колегите. :да:
Прикачени файлове
1.JPG


didobonev
Мнения: 12
Регистриран на: Чет 30 дек 2010 17:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: stara zagora

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот didobonev » Нед 30 окт 2011 20:15


BG_POLICE написа:Колега можеш ли да снимаш точно кое според теб е алуминий?


Потребителски аватар
eurogas
Мнения: 438
Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
Автомобил: Jeep
Двигател: 4.7 V8
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2,3 vr5 работи перфект с обикновена агу

Мнениеот eurogas » Пон 31 окт 2011 7:56


Ехааа, никога не съм виждал такова чудо, много голяма рядкост, за мен е необяснимо кое налага огромен алуминиев колектор на тази уж съвременна кола, вероятно е създаден специално за обикновена газова, може би е направен за Италия. :beer



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта