То тъпичкото е,че вече няма доказване.Представете си следната ситуация - внася се колата от Германя да кажем с някакъв двигател,в старите документи не пише с какъв двигател е,понеже там не се изисква.После колата се появява в КАТ и излиза от там с талон и вече фигурира в системата с някакъв си двигател и някакъв негов номер,който не е същия с монтирания в нея...утре отиваш ти там и казваш "мотора ми не е този,който сте записали" и те ти казват "еми сменил си го" .Ти казваш,че не си го сменил,а че така си е дошла от Германия,което няма как да се докаже,защото :
1. производителя ще даде информация (ако реши и/или ако му я изискат) с какъв двигател е била в завода,което не значи,че после не е сменен от собственика и преди да е внесена тук.
2. продавача може да даде информация с какъв двигател е продадена колата и то само ако иска или му я изискат но не с номера на двигателя,а само с типа и то евентуално,което не ти е от полза заради следващата точка...
3. ти по никакъв начин не можеш да докажеш дали този мотор не е сменен тук,в България или в друга държава попътно насам преди да отидеш в КАТ и че в деня,когато си бил в КАТ,не си бил с другия двигател (вписания в талона) на канала.Трябвало е още на място да направиш проблем за грешни данни и т.н.,в КАТ в София си пише,да си видиш талона дали е с вярна информация,когато го получаваш,ако тогава не е,ловиш началника на КАТ за ушите и да гледа под капака...то е ясно,че не си сменил двигателя вътре при тях,докато ти правят талона....сега вече според мен е изгубена кауза и единствения ти шанс е да си я пререгистрираш с новия ти двигател,което може да е проблем,защото могат да ти искат фактура от къде си го купил,да те пратят на Технотест и да ти разковат канчето,накрая да решат,че колата е с краден двигател и да я приберат да гние на някой паркинг за експертиза...повярвай ми,след това няма и да искаш да си я вземеш (оглозгана както си трябва,изгнила и разпаднала се).
Иначе,успех с начинанието и добре дошъл в България
