
Нека бъда по-конкретен:
1. Венти беше 1.8 моно 75к.с. на газ BRC(аз я слагах), разход 10/100(при положение, че ми е доста тежък кракът

2. Поддръжката е супер ефтина като части(повечето неща са като на москвича ако не те мързи можеш сам да си ги сменяш);
3. Сменял съм амортисьори(консуматив), тампони(консуматив), феродов диск(консуматив), гарнитура на главата(консуматив), но това са нормални неща за една кола на която за 6 г. съм навъртял 120 000км.(за разлика от сегашната ми ламичка AGZ

4. Имаш огромен багажник, стабилна на пътя при нормални скорости(130-150км/h на АМ);
Още ме е яд, че го продадох, но просто станаха две(мечтаех за бора) и мотор имам(само да вметна, че данъка на Bori и GSXR-ката е 400 кинта, но приказката е, че който си има брада си търси и гребен). Никога не ме е оставила колата на път. По-добре е от голфа(по-стабилна с ориг. окачване).
Внимавай с гарнитурата ако ще вземаш, нека някой който е имал vw 3 , да дойде с теб и да гледа дали надува, принципно не е страшно, ремонта излиза към 150 кинта и после пее 150-200 000км.
Успех и препоръчвам да вземеш бензин, че старите печки са си е....ло ма..та