Как се кара аварийно без съединител

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 23 юли 2007 14:04


Gesha_GTI написа:....
пп Само ако е избаир го дръж в по височки обороти че изтървеш ли го тръгването ми се струва че ще е бая трудничко...със стартер избаир незнам не съм пробвал ама ми се струва че бая ще се позадъха мотора :roll:


Еми палиш на задна и после се оправяш...някак :shock




Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Пон 23 юли 2007 15:09


Jerom написа:Еми палиш на задна и после се оправяш...някак :shock

нИ стаа...
Не можеш от място, камо ли при движение назад да включиш някоя от предните предавки. Това е и идеята, че въртиш стартера на скорост ;)
Ако е студена колата, особенно зимата, първо палите на свободна докато загрее, гасите, първа и тогава стартер!
Оттренирано, бате!
При т'ва, с дизелче!


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 23 юли 2007 15:30


radotom написа:
Jerom написа:Еми палиш на задна и после се оправяш...някак :shock

нИ стаа...
Не можеш от място, камо ли при движение назад да включиш някоя от предните предавки. Това е и идеята, че въртиш стартера на скорост ;)
Ако е студена колата, особенно зимата, първо палите на свободна докато загрее, гасите, първа и тогава стартер!
Оттренирано, бате!
При т'ва, с дизелче!


я,па как да не става :P включил си на задна и си въртиш на стартер
къв е проблема?колата пали...и ако успееш да изключиш от скорост... :lol:


Потребителски аватар
mishu
Мнения: 607
Регистриран на: Пет 27 май 2005 16:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот mishu » Пон 23 юли 2007 16:51


dobrinb написа:
mishu написа:Мен ми е по-интересно как се пали.

SnowMaster написа:по сфетофарите палиш на стартер.


е сигурно не е с бутане mhihi mhihi

По правилният отговор би трябвало да е - на скорост, защото на спряла кола и първа няма влезе.


Потребителски аватар
Jerom
Мнения: 2711
Регистриран на: Пон 29 ное 2004 10:45
Автомобил: Golf II
Двигател: RF
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jerom » Пон 23 юли 2007 19:00


mishu написа:По правилният отговор би трябвало да е - на скорост, защото на спряла кола и първа няма влезе.


бе да ти кажа влиза mhihi ама сми е гавра


Потребителски аватар
G-force
Мнения: 52
Регистриран на: Чет 07 дек 2006 15:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Айтос

Мнениеот G-force » Вто 24 юли 2007 16:44


Не ми се е налагало досега, ама вероятно трябва да въриш работата на синхронизаторите. Примерно тръгваш на 1-ва и цедиш до 50 км в час, което май си е някъде над 4000 оборота леко пускаш педала за сек и изключваш от скорост след което чакаш оборотите да паднат на 2000 и буташ 3-та (на пастчето с 50 км/ч си на 2100) някъде, поне така мисля че трябва да е :)
Някой хора обаче си го правят по усет, баща ми много рядко изключва от скорост със съединител :shock


Потребителски аватар
titi7707
Мнения: 2482
Регистриран на: Вто 05 сеп 2006 21:21
Автомобил: Golf 3
Двигател: ABS 1993
Местоположение: Плевен

Мнениеот titi7707 » Вто 24 юли 2007 20:57


SnowMaster написа:голфа можех да го карам без съединител.опела много трудно-явно на VW синхронизацията на скоростите е мн. по добра
не е баш така ако си познаваш колата каквато и да е няма проблем да я караш без съединител!личен опит два пъти стария ми кошник и един път служебния орел(сървайвър)!на светофара първа стартер и газ останалото с превключването си е усет към междинната газ :wink:


Потребителски аватар
Gesha_GTI
Мнения: 1130
Регистриран на: Съб 02 дек 2006 12:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Gesha_GTI » Вто 24 юли 2007 21:44


titi28 написа:
SnowMaster написа:голфа можех да го карам без съединител.опела много трудно-явно на VW синхронизацията на скоростите е мн. по добра
не е баш така ако си познаваш колата каквато и да е няма проблем да я караш без съединител!личен опит два пъти стария ми кошник и един път служебния орел(сървайвър)!на светофара първа стартер и газ останалото с превключването си е усет към междинната газ :wink:

Много ясно като покараш един път малко и вече си готов,но при положение че ти работи съединителя не е оправдано да го правиш,виж ако си закъсал-жило,помпа или някакъв друг проблем тогава вече нямаш избор :!:


bayceno
Мнения: 8
Регистриран на: Съб 30 яну 2010 15:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Как се кара аварийно без съединител

Мнениеот bayceno » Нед 30 окт 2011 14:23


а ако жилото е здраво,скорости си има,но педала ти е паднал,какъв може да е проблема-при Голф 2(Джеда 2 дизел)


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Как се кара аварийно без съединител

Мнениеот radotom » Пон 31 окт 2011 8:14


Е по същия начин, както е описано по-нагоре... ама... да не си в София, бате! :banghead:


Потребителски аватар
GRUEL
Мнения: 541
Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
Автомобил: 1995 Golf III GT
Двигател: AEK
Местоположение: София

Re: Как се кара аварийно без съединител

Мнениеот GRUEL » Пон 31 окт 2011 10:06


И на мен ми се е налагало, а и съм се пробвал на 2-ката и при здрав съединител, просто да видя как става. Ето как го правех аз:
Включваш първа, даваш леко газ и въртиш стартера - колата леко прихлъцва и подскача, но задържаш стартера малко повечеко от обикновенно и тя си пали и си потегля. За да изключа от скорост дръпвам лоста да обера "луфта" и го държа със лек натиск по посока изключване и почвам да отпускам плавно газта - като си напасне оборотите си изключва все едно съм натиснал съединителя. При включване е същото - бутам лоста леко и като "опре" почвам леко да вдигам оборотите и в един момент лоста поддава и си довключващ с ръка....Важното е да се прави леко и плавно, че ако почнеш със сила си е гавра със скоростите вече..


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: Как се кара аварийно без съединител

Мнениеот StrEagle » Пон 31 окт 2011 11:12


GRUEL написа:И на мен ми се е налагало, а и съм се пробвал на 2-ката и при здрав съединител, просто да видя как става. Ето как го правех аз:
Включваш първа, даваш леко газ и въртиш стартера - колата леко прихлъцва и подскача, но задържаш стартера малко повечеко от обикновенно и тя си пали и си потегля. За да изключа от скорост дръпвам лоста да обера "луфта" и го държа със лек натиск по посока изключване и почвам да отпускам плавно газта - като си напасне оборотите си изключва все едно съм натиснал съединителя. При включване е същото - бутам лоста леко и като "опре" почвам леко да вдигам оборотите и в един момент лоста поддава и си довключващ с ръка....Важното е да се прави леко и плавно, че ако почнеш със сила си е гавра със скоростите вече..


Ето колегата го е обяснил много добре. Караш на скорост, натискаш скоростния лост леко по посока на излизане от предавката, и почваш да променяш оборотите. На точно определени обороти/скорост, скоростния лост ще излезе от предавката. Включването е малко по-гадно, защото като не знаеш точните обороти/скорост трябва много внимателно да натискаш лоста в скоростта и да внимаваш да не изхърка (а тя почти сигурно ще изхърка няколко пъти докато търсиш точното съотношение :Mr Green Fun). И като се направи няколко пъти, се свиква и вече се целят почти от раз.


Потребителски аватар
Bucket
Мнения: 297
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 21:50
Автомобил: Skoda O2 комби TDI BMM
Двигател:
Местоположение: Вр/Сф

Re: Как се кара аварийно без съединител

Мнениеот Bucket » Пон 31 окт 2011 17:54


Става, става, само трябва да си научиш колата и може да се превключват без съединител.
На много от рали автомобилите, на картингите съединителя се използва само за потегляне, след това шофоьора е толкова на ти с колата, че знае кога и как може да включи, единиствената цел е по-бързо да се мине от една на друга скорост :)
Ето добра работа с педалите -> http://www.youtube.com/watch?v=O_a2W1jy2MM
Eто тук след 5:00мин гледайте прозорчето с педалите http://www.youtube.com/watch?v=ZbTbZfUKChY


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: Как се кара аварийно без съединител

Мнениеот milmar » Пон 31 окт 2011 18:07


Bucket написа:....
На много от рали автомобилите, на картингите съединителя се използва само за потегляне ....


Те и целите автомобили се ползват рядко - на 2-3 състезания и хайде NEXT mhihi !
По темата : колегите по-горе описаха как се кара , и на мен ми се е налагало с Москал-а.
С Голф-оцита скъсах жило на Шипка :shock , но добре , че намерих тел :mrgreen: , стигнах до Русе и малко преди къщи се скъса телта и "ремонтирах" втори път .


Потребителски аватар
vanbo
Мнения: 146
Регистриран на: Чет 13 дек 2007 17:15
Автомобил: Passat 3 TDI
Двигател: 1. 6 SB 1992
Местоположение: Плевен

Re: Как се кара аварийно без съединител

Мнениеот vanbo » Пон 31 окт 2011 22:33


Наистина, както каза колегата, Ладите много лесно правеха това включване. Но на Пасата , нещо не се навивам да пробвам , без необходимата причина. Да си пожелаем , такова включване на скоростите да не ни се налага. А ако се случи, то вече теоретически / и практически / вече сме " подковани "....



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 92 госта