За ксенона

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: За ксенона

Мнениеот dj_tuhla » Чет 08 сеп 2011 10:00


feikot написа:
Burner_inc написа:Не съм съгласен за слим баластите, вече 3 години ги използвам абсолютно безпроблемно


+1 Като изключим,че крушката пали по-бързо и има къде да ги навреш,друга разлика няма.


Говорим за сравнителен брой върнати гаранционно баласти към търговец, който си продава количество .. не че абсолютно всеки слим е за коша.. :mrgreen:

Освен това разликата не е само че при слима стартера е изваден в отделна кутиика, а в повечето случаи слимките са с цифрово управление, докато големите в повечето случаи са от старите аналогови, които са малко по-груби с крушките, но пък по няма какво да им се прецака. Никого не убеждавам де.. всеки си решава..

Последна промяна от dj_tuhla на Чет 08 сеп 2011 10:11, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: За ксенона

Мнениеот Burner_inc » Чет 08 сеп 2011 10:09


Като живот слимките са по-издържливи, спрямо старите аналогови баласти


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: За ксенона

Мнениеот niks76 » Чет 08 сеп 2011 12:43


и аналоговите и слим баластите от производството преди няколко години издържаха по много-сега вече не се знае къде и кой ги произвежда и на хартия издържат много и едните и другите:сега е колко изкара,нали си има гаранция mhihi


Потребителски аватар
dj_tuhla
Мнения: 1397
Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голо Бърдо

Re: За ксенона

Мнениеот dj_tuhla » Чет 08 сеп 2011 15:19


Гаранция като угасне в 3 часа нощеска насред гората мерси.. Иначе то производството сигурно още си го има на такива дето издържат по много, ама нароилите се "търговци" дето продават сетове по 35лв единичните изкривяват пазара и вноса остава само на боклуци за да се отговори на ниските цени на конкуренцията ... пък че цвета е долнопробно китайско-синьо, едната крушка чат пат не пали а като запали се ресетва часовника, фокус няма никакъв и осветява тополите, това никой не му обръща внимание .. :не:


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: За ксенона

Мнениеот Sashko_Trg » Чет 08 сеп 2011 23:20


Аз купих колата със сложен ксенон и до ден днешен нямам никакви проблем, нито с баласти нито със лампи. Марката е EAGLE EYE и съм много доволен, а що се отнася за заслепяването до някъде съм съгласен, определено тези ксенони които са по 30 - 50 лева нямат нищо общо тези които са доказани марки. Наистина сега друго ще е ако идеш в магазина и си купиш един оригинален ксенон на Philips който струва от порядъка на 1000 2000 лева и едни хубави фарове с лупи, светлината наистина ще е друга.


Kamikadze ZX7RR
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 13:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: За ксенона

Мнениеот Kamikadze ZX7RR » Нед 16 окт 2011 14:10


Здравейте на всички.
Изчетох цялата тема но не видях разрешение на моя проблем.
Купих наскоро един пасат В3 с монтиран би ксенон(нямам идея каква марка е),крушки Н4,както всички се досещат,но не съм доволен от дългите светлини.Фаровете са регулирани отлично.
Когато съм на къси,всичко си е ОК ,но като превключа на дълги просто цялата светлина се концентрира 2м. преди и 2м.след крайната линия на късите.
На какво се дължи това????
-некачествен монтаж?
-некачествен ксенон?
-или си е така????


Потребителски аватар
Golfer_pz
Мнения: 741
Регистриран на: Чет 15 май 2008 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Chicago, Illinois

Re: За ксенона

Мнениеот Golfer_pz » Нед 16 окт 2011 16:25


Kamikadze ZX7RR написа:Здравейте на всички.
Изчетох цялата тема но не видях разрешение на моя проблем.
Купих наскоро един пасат В3 с монтиран би ксенон(нямам идея каква марка е),крушки Н4,както всички се досещат,но не съм доволен от дългите светлини.Фаровете са регулирани отлично.
Когато съм на къси,всичко си е ОК ,но като превключа на дълги просто цялата светлина се концентрира 2м. преди и 2м.след крайната линия на късите.
На какво се дължи това????
-некачествен монтаж?
-некачествен ксенон?
-или си е така????

До колкото знам и съм видал всеки би ксенон е така, имам и приятели с такъв и всичките са с тези проблеми.


Потребителски аватар
Sashko_Trg
Мнения: 2756
Регистриран на: Вто 10 мар 2009 18:38
Автомобил: Audi A4 Avant
Двигател: 2 0 TDI
Местоположение: Търговище

Re: За ксенона

Мнениеот Sashko_Trg » Нед 16 окт 2011 16:28


Бих казал, че най-малко ксенона трябва да е поне малко качествен, не става дума за 1000 лева , но едно 300 350 лева е добре за би ксенон. И 2-ро е добре да са ти хубави рефлекторите, на повечето пасати много гадно им избеляват фаровете и от там отвратителна светлина.

Аз съм с такъв и съм доволен

http://inesauto.com/catalogue.php?cid=1313


Потребителски аватар
Golfer_pz
Мнения: 741
Регистриран на: Чет 15 май 2008 14:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Chicago, Illinois

Re: За ксенона

Мнениеот Golfer_pz » Нед 16 окт 2011 16:40


Аз съм с такъв от 70лв H7 китайски и съм адски доволен вече 4 месеца. Нооо рефлекторите и изцяло фаровете на Вектрата са ми като чисто нови....


Kamikadze ZX7RR
Мнения: 2
Регистриран на: Нед 16 окт 2011 13:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Свищов

Re: За ксенона

Мнениеот Kamikadze ZX7RR » Нед 16 окт 2011 17:49


И моите рефлектори са си чудесни (фаровете са си хела).Явно проблема е в китайците.
Ще си бодна едни осрамки+90 и ще се спася.
Мерси за бързите отговори. :да:


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: За ксенона

Мнениеот kristianatanasov » Пон 17 окт 2011 8:06


Kamikadze ZX7RR написа:Когато съм на къси,всичко си е ОК ,но като превключа на дълги просто цялата светлина се концентрира 2м. преди и 2м.след крайната линия на късите.
На какво се дължи това????

Не трябва да е така!!!
Провери дали конструктивно всичко е там и е наред!
Крушките дали са читави,как са поставени в фара,адаптора за Х4 дали е поставен правилно?


Потребителски аватар
focke-wulf
Мнения: 218
Регистриран на: Нед 28 окт 2007 15:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: За ксенона

Мнениеот focke-wulf » Пон 24 окт 2011 8:33


Колеги, от време на време проверявайте ксеноновите си крушки. Съвсем случайно реших да огледам крушката на единия фар, ксенона е китайски за 40$ от ebay, беше почнала да се разтапя в основата. :bishop
Аз лично бях до тук с тези ксенонови китове. scare


Потребителски аватар
mariovasi
Мнения: 1787
Регистриран на: Съб 16 фев 2008 17:51
Автомобил: Skoda scala 110kw DSG 2020
Двигател: TSI
Местоположение: Г. Оряховица/В.Търново

Re: За ксенона

Мнениеот mariovasi » Пон 24 окт 2011 20:21


focke-wulf написа:Аз лично бях до тук с тези ксенонови китове.

Моят го разкарах и подарих преди 3 дена. :)


Потребителски аватар
kristianatanasov
Мнения: 1280
Регистриран на: Сря 14 мар 2007 20:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София][Passat B3,ABS

Re: За ксенона

Мнениеот kristianatanasov » Нед 30 окт 2011 18:29


http://republika.bg/index.php?id=38682
И сега какво праиме? :shock


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: За ксенона

Мнениеот brabus » Нед 30 окт 2011 18:31


Какво да правим? На моя Голф съм махнал ксенона още пролетта и си сложих халогенната крушка. mhihi



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта