питане за окачване

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

питане за окачване

Мнениеот hamann » Чет 07 сеп 2006 20:18


здравейте - това е окачването на порше 924 - цък

та интересува ме дали има нещо общо с окачването на костенурката - маса време търсих в google и нищо не намерих та до вас се допитвам :lol: :D

а ето и какъв е проблема : цък - явно на нещо като тампон или лагер му е минало времето и оста на торсиона е отишла нагоре и опира в планката на лагера/тампона и се чува доста неприятно тропане

въпроса ми е от къде мога да намеря части за окачването било то като на костенурка или не .... :roll: :D

мерси предварително :D




Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

ОТГ.

Мнениеот batbobo » Пет 08 сеп 2006 9:17


Колега там имаш тампони точно два на брой от ляво и два от дясно
Прилича на окачването на костенурката и по специално на VW1303
Преди месец смених всички тампони на задното окачване
Тези които си снимал ги има в магазина на захарна фабрика но не мога да ти кажа със сигурност, че са еднакви не знам вътрешния и външния диаметър как са при теб
а и се различават външния и вътрешния торсионни тампони. Та в този магазин имат само вътрешните които приличат малко на звезда а и те се различават от двете страни единия е огледален образ на другия, тях ги има в магазина аз от там съм ги взел
за външните те са си кръгли. Е тях ги няма Аз си взех още два от тези, кото приличат на звезда и им изрязах лъчовете
не е добре така да с прави но нямах друг избор тогава
Но трябва да провериш и на стабилизиращата щанга тампоните как са
според мен това тропане за което говориш идва точно от там.
а ако се налага да ги смениш и тях вече имаш проблем в България ТЕ ТАКОВА ЧУДО НЕМА.
Ще трябва да поръчваш по нета или познат да ти прати.
На мен ми пратиха от САЩ около 20$ струват и са 4 на брой.
И тук може да си поръчаш но искат по 34 лв. на брой и при положение че по другите държави 34 лв. е комплекта малко си е БЪЛГАРЩИНА

Ето ти линк за това което питаш

http://www2.cip1.com/ProductDetails.asp ... 2D246%2DLR


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Съб 09 сеп 2006 15:13


хмммм - ами ок, мерси - щом е така ще разглобяваме и ще почва издирване на тес чаркове :)

то всъщност не ме притеснява чукането , колкото че някъде ще земе да ми изпопада окачването :lol:

а иначе окачването е едно към едно или много си прилича просто? :roll:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 11 сеп 2006 9:34


1 към 1 задното окачване е от 1303 !
модела на 924 е както знаеш неуспешното пазарно продължение на ФВ-Порше914 ...та концепцията е същата
в магазина на захарната има такива тампони но не мога да ти гарантирам за тяхното качество, като всичко от този магазин


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 25 сеп 2006 8:42


добре а и друго нещо да питам

сега гледам че поршарата седи млко килната на една страна,
и понеже е сваляна(снишавана),възможно ли е ако торсионите са на шлици тес предишните майстори да не са преброили точно с колко зъба свалят и за туй да се получава тос наклон? Или има други особености туй окачване от които може да се получи такова нещо?

благодаря :D


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 25 сеп 2006 8:48


възможно е , но може да е и от износени тампони
когато разкачиш торсиона и оставиш ножа да виси го зацепваш така че едвам да захапва долната дупка, която сочи назад на капачката на торсиона. Ако не меже тогава го правиш малко преди нея .... и колата си застава в нормално положение


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 25 сеп 2006 9:02


ахам - благодаря за светкавичния отговор :wink:

туй за долната дупка и така нататек не го сразбрах , но предполагам като фанеме да го правиме окачването всичко ще стане ясно
иначе идеята май я схванах :lol:

мерси!


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Пон 25 сеп 2006 12:38


като му дойде реда свиркай ще ти помогнем


Потребителски аватар
batetony67
Мнения: 1802
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 2:18
Автомобил: VW Beetle
Двигател: CU 1980
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот batetony67 » Пон 25 сеп 2006 15:13


asentm написа:като му дойде реда свиркай ще ти помогнем
Срещу скромно заплащане в течен вид.


Потребителски аватар
hamann
Мнения: 186
Регистриран на: Сря 23 мар 2005 20:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот hamann » Пон 25 сеп 2006 19:31


хех - мерси мерси - ше го имам в предвид


п.с - фанта ли бе? :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Вто 26 сеп 2006 0:42


asentm написа:като му дойде реда свиркай ще ти помогнем


Колега,я дай малко практически съвети за тип 3, искам варианта да го смукна и отпред и отзад да легне по ниско на земята,правил ли си го ?


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот asentm » Сря 27 сеп 2006 8:55


ВАРИАНТА отпред торсониона откъм рамената е на шлиц, така,че съвсем спокойно можеш да го презачепиш, а отзад един зъб от външната страна е 5 см ... за по коректно настройване вътрашните шлици дават разлика от около 2 см.
незнам да ли ме разбра, но като дойда в Бс ще ти го покажа


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3093
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот PACH » Сря 27 сеп 2006 9:00


Днес тръгвам за София,имам среща с Тони да взема два карбуратора,ще ти се обадя и на теб да пием по една бира и да поговорим за вариантите ;)


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

офф

Мнениеот batbobo » Пон 02 окт 2006 10:39


Малко е оф топик ама да попитам как стоят нещата с частите по мотора на Порша и по специално 924-ката, че си мисля да направя подарък на майка ми за 50 Р.Д.
И ако някой чуе за такава горе-долу читава да се обажда
не знам още дали да е 924 или 944 каквото падне все пак са най-достъпни.
Мерси предварително


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот BuGmaN » Пон 02 окт 2006 11:09


Тези Поршета, доклолкото съм запознат са повече VW, отколкото Porshe и частите са си на цени като VW и би трябвало да се потдържат от търговците... :wink:



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта