Здравейте, имам пасат 1.9TDI avf и имам два проблема.
1.На шеста скорост при скорост 100кm/h, ако подам рязко газ се усеща как съединителя приплъзва, тоест двигателя се форсира с 200-300 оборота за малко и след това се нормализира.Странното е че не го прави на по-ниски предавки.Пробвах и на ръчна на втора и си гасне нормално.Въпроса ми е ако е съединител колко ще ми излезе нов и коя марка е най-добре да се вземе.
2.От известно време много трудно достига температура 90 градуса и ако успее да загрее е за малко и при много голямо натоварване иначе си държи между 75 и 85 градуса, без значение градско извънградско даже при пуснато парно шансовете са много по-малки.Лятото забелязах, че при пуснат климатик не се включва електрическата перка.Дали е термостата или има нещо свързано с вискосъединителя?
Мерси предварително!



пасат Б5.5 - съединител, термостат
Re: пасат Б5-съединител, термостат
щом не ти пуска ел перката на клима най вероятно и климата не ти работи на място щото няма кой да охлажда фреона
Re: пасат Б5-съединител, термостат
Здравейте колеги,
Малко стара тема, но и аз имам същия проблем описан в точка 1 на колегата kalev23.
Някой който разбира повече може ли да даде мнение...
Опасно ли е това, от гледна точка да не те остави някъде на път?
Съединителя с маховика ли се сменява заедно, или ако е здрав маховика, може да се запази?
Моята кола е пасат б5.5 4моушън, 1.9тди 131 коня (+чип, може би към 160). Предполагам малко по-скъп ще ми е съединителя
Някой има ли идея за цени на хубава марка?
Благодаря предварително!
Малко стара тема, но и аз имам същия проблем описан в точка 1 на колегата kalev23.
Някой който разбира повече може ли да даде мнение...
Опасно ли е това, от гледна точка да не те остави някъде на път?
Съединителя с маховика ли се сменява заедно, или ако е здрав маховика, може да се запази?
Моята кола е пасат б5.5 4моушън, 1.9тди 131 коня (+чип, може би към 160). Предполагам малко по-скъп ще ми е съединителя

Благодаря предварително!
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: пасат Б5.5 - съединител, термостат
хубава нехубава...при тебе марката е една
За Б5,5 мисля само на LUK имаше. Няма страшно да караш с този съединител стига да не я гърчиш много.Ако ти е здрав маховика..сменяш само феродов+притискател към 400лв. мисля че беше за Пасат.

- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: пасат Б5.5 - съединител, термостат
колега, при този вид съединители, и след като ти прави тези проблеми, например също може да обърнеш внимание при потегляне понякога притриса, се сменя всичко. и амбреажният лагер защото е комплект с хидравличното цилиндърче. няма демферни пружини на феродовият диск, а те са в маховика, като го свалиш и ти се движи свободно на ляво и на дясно, сменяй, (знам, че е скъп) но от него зависи паленето, датчика G28 взима сигнали от маховика. има и друг вариант, маховика се заварява и се слага диск с демферни пружини, но задължително се балансира (маховика)иначе ще ти изпадат пломбите
. А за другият проблем, провери си налягането в системата (даваш газ и задържаш, някой да натисне маркуча който отива до радиатора, горният, трябва да стане доста твърд, ако не, водната помпа трубината е превъртяла, ако е наред (налягането) смени термостата, и ръчка, това е. 


-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Чет 16 юни 2011 7:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: blagoevgrad
Re: пасат Б5.5 - съединител, термостат
Колеги здравеите аз имах съшият проблем с съединителя и се наложи да го сменя заедно с маховика които между другото е по скьп от съединителя (олколо 1570лв) иначе до колко сам запознат ми казаха че са сменяват комплект.
Иначе взависимост от това какъв ти е моделат и годината а и самият диаметър на маховика има вариант за демферен които е значително по ефтин като пари.
Просто тези съединители са си парички.
Иначе взависимост от това какъв ти е моделат и годината а и самият диаметър на маховика има вариант за демферен които е значително по ефтин като пари.
Просто тези съединители са си парички.
Re: пасат Б5.5 - съединител, термостат
Мерси колеги,
Не ми претриса маховика. Имам един колега, който сменя маховик и съединител наскоро и знам как му претрисаше на него. Като изключим, че като я настъпвам ми прегхлъзва, другото ми изглежда да е ок. Така че се надявам да се размина само с феродов и притискателен диск.
А има ли някой усилен, така да се каже диск? Например, от някои 2.5 тди? Нямам си идея дали по размер ще станат де, но да издържа на по-голямо натоварване...
Но ако не взимам на ЛУК ... слагам и газззз
Не ми претриса маховика. Имам един колега, който сменя маховик и съединител наскоро и знам как му претрисаше на него. Като изключим, че като я настъпвам ми прегхлъзва, другото ми изглежда да е ок. Така че се надявам да се размина само с феродов и притискателен диск.
А има ли някой усилен, така да се каже диск? Например, от някои 2.5 тди? Нямам си идея дали по размер ще станат де, но да издържа на по-голямо натоварване...
Но ако не взимам на ЛУК ... слагам и газззз

-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат Б5.5 - съединител, термостат
slavi13 написа:има и друг вариант, маховика се заварява и се слага диск с демферни пружини
Що приказваш глупости

Варианти има, но не са готини откъм цена. Закс перформънс (ако си с 228мм маховик и съединител) е единият. Другият е 6 степенна кутия със 240мм маховик и съединител. Ако пък си със 240мм комплект - слагай нов и не го мисли. Т'ва държи предоволно въртящ момент и трудно кола с просто "чип" ще го потроши.
Има и разни странни комбинации дето не знам колко работят. Примерно от 1.9ТДИ с цял маховик + подходящ феродов и притисквател. Ама не ги знам кои са.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 33 госта