свръзване на аларма към централно

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

свръзване на аларма към централно

Мнениеот vit_autosofia » Нед 10 сеп 2006 6:49


С аларми не съм се занимавал.Помогнете да си свържа алармата кум централното на голф-2.От куплунга на алармата за управление на централното излизат четири кабела:син,жълт,оранжев и черен.жълтият го дават по схема на маса черният не се използва.Остават синия и оранжевият.Вързах ги по схемата и се получи следното:При включване на алармата се получава един безкраен цикъл на отключване и заключване на всички врати без шоферската,и така докато не изключа алармата.Алармата е "MED"83.2.Търсих из нета,но за това чудо не намерих инфо. :banghead: :037:




Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 10 сеп 2006 8:44


:roll: :roll: :arrow:


Потребителски аватар
jojo84
Мнения: 370
Регистриран на: Чет 10 мар 2005 10:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jojo84 » Нед 10 сеп 2006 10:25




jerrry
Мнения: 355
Регистриран на: Вто 11 окт 2005 18:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот jerrry » Нед 10 сеп 2006 14:39


дай малко повече инфо,централното електрическо ли е,въздушно-вакуумно ли е,има ли допълнителен модул за управление от ключа,релета има ли тази аларма за управление,какво пише на изходите (цветовете не са едни и същи при различните аларми)....отвори я и разгледай,ако имаш схема дай да я видим...така почти нищо не може да се каже :dontknow:


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Нед 10 сеп 2006 15:14


jerrry написа:дай малко повече инфо,централното електрическо ли е,въздушно-вакуумно ли е,има ли допълнителен модул за управление от ключа,релета има ли тази аларма за управление,какво пише на изходите (цветовете не са едни и същи при различните аларми)....отвори я и разгледай,ако имаш схема дай да я видим...така почти нищо не може да се каже :dontknow:

централното е въздушно вакумно.няма релета.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Вто 12 сеп 2006 4:42


Оправих се с проблема си след като повиках неволята по следният начин без допълнителни електрически модули и релета.Взех една вакумна машинка за центално VDO и я разглобих поразгледах я добре.Свалих и тази управляващата от шоферската врата и разглобих и нея,и установих че с малко повече играчка мога да я направя вакумно-електрическа.Така и направих.Монтирах я във вратата и с трипътник я вързах към въздушмата магистрала на компресора на централното.След което с помоща на мултицет открих заключващият ток на алармата и го вързах съответно към заключващият на централното(жълт/червен.Същото направих и с отключващият от алармата го вързах с отключващият на централното(бял/червен)
Какво се получава?По този начин при включване на алармата компресора сработва и премества контактите на вече вакумно-електрическата машинка в вратата на шофера.Сега мога да си я отключвам и заключвам с ключа без алармата да е включена,мога да я заключвам и с дистанционното при включване на алармата.Постът ми,по преценка на Админите може да бъде преместен в Направи си сам
Поздрави
:lock:



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта