турбо от AFN на AAZ

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот ventotdi » Сря 02 ное 2011 2:22


моя мотор също е AAZ също съм инсталирал intercooler и съм с оригиналната турбина KKK K14 и нямам абсолютно никакъв лаг ...преди и след слагането няма разлика ... Направих си boost pin -a от ниските да пуска повече гориво и развърта рано турбината ...просто пропушва повече от нормалното до 2100 оборота,а след това няма никакъв пушек :) ... Разход засечен последно пълно пълно лятото е на 6.2 само градско !




Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот don hose » Сря 02 ное 2011 9:36


Колеги аз само не разбрах, как ще управлявате клапъна бил той вакумен или с налягане.


Milevv
Мнения: 47
Регистриран на: Пон 01 ное 2010 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: димитровград

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот Milevv » Сря 02 ное 2011 10:37


don hose написа:Колеги аз само не разбрах, как ще управлявате клапъна бил той вакумен или с налягане.


Клапана ще се управлява от самото налягане на турбото колега!
Наглася се на колко налягане да разтоварва и това е!
Няма никаква електроника или нещо подобно!


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Сря 02 ное 2011 22:51


Като на старите камиони бе колега


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот don hose » Чет 03 ное 2011 9:05


Добре колега ще обясниш ли малко по обстойно, как точно ще се случи това, само със смяна на един клапън.
Аз нещо немога да си обесня:)


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Пет 18 ное 2011 22:13


Колеги нов въпрос а как работи турбо с хибрид и каква е разликата....кое е по добре хибрид или от афн с променлива геометрия ???


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Пон 05 дек 2011 0:03


Никой ли неможе да ми каже каква е разликата м/у хибрид и променлива геометрия ???


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот ventotdi » Пон 05 дек 2011 1:32


Лазаре, ти си сложи турбината от АФН пък за хибрид не мисли с този предкамерен дизел :) И двете са с геометрия .... По принцип на хибрида се гони за цел да има по-голям охлюв на топлата част ;) Ефекта е с по-малко затваряне на геометрията да има голям надув от студената част ,последствието е освободен изход за газовете и възможност за пускане на повече гориво на високите ...


Lazar2005
Мнения: 151
Регистриран на: Пет 18 сеп 2009 16:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: турбо от AFN на AAZ

Мнениеот Lazar2005 » Пон 05 дек 2011 1:51


Мерси много просто ми беше интересно какво ее това чудо на чудесата "хибрид" затова питах



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта