Няма такова нещо.В закона никъде не пише,че ти трябват каквито и да е фарове,за да си използваш ксенона.Това беше проект,който отпадна и така и не приеха (ако фаровете не са с лупи и ксенона не е заводски,да не може да се използва,само че имаше много разногласия дали да го забранят ако не е заводски и т.н.,защото на много коли няма лупи и на заводския).Към момента наредбата гласи,че крушките трябва да са такива,каквито производителя предвижда като мощност.Съответно ако си сложиш 100W обикновена крушка,си в нарушение на наредбата,ако си с ксенон 55W обаче,не си,защото производителя ти предписва 55/60W крушка и ти влизаш с предвидената мощност.Иначе не всички коли дори със заводски ксенон са с лупи - пример е Рено Лагуна 2,фаза 1,където колата си е с обикновен рефлектор и си е заводски с ксенон и си го пише на фара дори


Един ден ако приемат закона,си купуваш фарове,които са някакви за твоята кола и според марка и модел,си пише дали покриват изискванията на EU и дали са годни за ксенон или не в спецификацията.Като дойде фара превеждаш книжката,легализираш превода (един печат,че е вярно с оригинална),отиваш в Технотест,олекваш с някаква сума пари и там вече се надяваш да ти ги озаконят,нямам идея обаче какъв документ биха ти издали,за да си караш с фаровете.Иначе другия вариант е да си караш с тях,да си носиш с теб превода и един ден ако ти се заядат,да им го покажеш,ако няма ефект - пишат ти акт,ти обжалваш,стигате до съд,там се прави експертиза и съответно доказваш,че фаровете ти са годни,защото производителя си го е написал и е цитирал съответния стандарт,който покриват и съответно стават за EU.
