grishitu написа:Това което разбирам от схемата, е че когато си на дълги ще ти светят и допълнителните фарчета. Който по принцип трябва да се ползват само в намалена видимост под 50 метра. Защо ти е да светят когато си на дълги, за да заслепяваш допълнително или ...?
Колега аз не съм виждал дълги фарове да не заслепяват

.....по принцип дългите от лупите са много добри и тези фарчета дори не си личи че светят,но ги оставих защото през деня когато съм на къси и дам на някой къси,дълги често той не забелязва когато светлината идва само от лупата,а така като има отделна секция хората по лесно забелязват това....надявам се разбираш идеята-реално на дългите са вързани тези фарчета и клапите в лупите,на къси са си вързани само лупите.
Прекарах инсталацията,сигнал взех от буксата на волана-както ме посъветва Стефан(zfa159)за което му благодаря....късите станаха от първия път....обаче с дългите нещо съм сгафил...проверих кабелите и връзките със контролна лампа-до релето има ток,утре ще я проверя нататък че се стъмни и стана хладно!
п.п.-Всичко е готово и работи перфектно.....проблема беше в едната клема в куплонга на релето

2.п.п-Ето,мисля че разликата се забелязва....а съм със най-обикновенни крушки Филипс,нямах под ръка мултицет,но не ми беше нужен да се убедя в резултата:
ПРЕДИ:

СЕГА:

Заключение:Изобщо не се замисляйте дали да слагате релета...а действайте!
