Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Saho_Golf
Мнения: 202
Регистриран на: Пон 04 юли 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:

Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот Saho_Golf » Съб 29 окт 2011 18:07


Колеги искам да ви попитам при мен имам следния като запаля колата когато е истинала и стурин като е студена,трудно пали и неможе да се форсира и така докато загрее малко после няма проблеми.Имаше запушен катализатор махнах го,върви добре ама като е студена неможе да върви докато загрее.
Какво трябва да направа за да отстрана проблема?
Колата е Голф 3 - 1.8 ААМ 1992 година




Saho_Golf
Мнения: 202
Регистриран на: Пон 04 юли 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот Saho_Golf » Нед 30 окт 2011 16:40


Никой ли не е имал такъв проблем???


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот snupeca » Нед 30 окт 2011 18:12


Свещи? Газова има ли? Дефинирай не може да се форсира?


rocky66
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ст.Загора

Re: Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот rocky66 » Нед 30 окт 2011 21:03


Saho_Golf написа:Колеги искам да ви попитам при мен имам следния като запаля колата когато е истинала и стурин като е студена,трудно пали и неможе да се форсира и така докато загрее малко после няма проблеми.Имаше запушен катализатор махнах го,върви добре ама като е студена неможе да върви докато загрее.
Какво трябва да направа за да отстрана проблема?
Колата е Голф 3 - 1.8 ААМ 1992 година
Виж сега, твоят мотор (както и моя) е малко по-различен...
Да започнем от това, какво му трябва на двигателя, по принцип, за да запали нормално: обогатена въздушна смес, мощна искра, правилна центровка, достатъчна компресия и нормална проходимост на изпускателната система...
Започни от най-лесното за диагностициране, напр.: акумулатор. Ако напрежението при палене пада под 11,5-12V, паленето е затруднено, а под 10,5V - на практика, акумулаторът е проблемен.
И така, едно след друго ... ама ще трябва повечко да разкажеш. Нужно е инфо, другото е тото.
И да те питам за катализатора. Как се установи, че е запушен, не че няма начин да се разбере, ама на мен вече 3 пъти ми казват, че е за смяна, а аз го карам от 2002 г. Когато го взех, мисля беше 100% обслужен (вкл.: нов филтър) и има леки признаци, но още се държи задоволително, в нормите).


Saho_Golf
Мнения: 202
Регистриран на: Пон 04 юли 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот Saho_Golf » Сря 02 ное 2011 16:39


Ма тя неможе да се форсира,махнах и катализатора и пак не иска пали и даржи до 1000-1200 оборота и то при натиснат педал до дупка scare вече започвам да се отчайвам, мисля,че е прескочила зъб


rocky66
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ст.Загора

Re: Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот rocky66 » Чет 03 ное 2011 0:20


Saho_Golf написа:Ма тя неможе да се форсира,махнах и катализатора и пак не иска пали и даржи до 1000-1200 оборота и то при натиснат педал до дупка scare вече започвам да се отчайвам, мисля,че е прескочила зъб
Ами трудничко ще е с теб да се оправим, но по-важно е да не се отчайваш. Щом не казваш да имаш проблеми с "въртенето" на акумулатор, минаваш нататък =>
1. Държи ли ти и колко са ти оборотите на празен ход, когато загрее?
2. Би ли разказал как палиш, накратко.
3. Вземи, с някой познат, погледнете гумения маншон под моното дали не се е закъсал и да смуче въздух оттам. Можеш да погледнеш и въздушния филтър - сменял ли си го скоро? За проба, запали без него. Когато е запалена, размърдай леко моното (възможно е съвсем да се килне, ако е бил закъсан маншона), но няма да се плашиш - така или иначе е трябвало да се сменя! Сед това размърдай леко маркучетата, дето са край моното, колекторните тръби и вакуумния усилвател на спирачките - ако се чуе свистене или оборотите се променят, може и моторът да изгасне, това са признаци, че има "цъфнали" гумени части, които трябва да се сменят. Всичко това има отношение към количеството на постъпващия въздух.
4. За качествена искра межеш да съдиш по състоянието на свещите: сиво-кафеникаво оцветяване и липса на прогаряне, разтапяне или други отклонения от размерите и формата на електродите, а бе дет'се вика - трябва да са като нови. Нормално се сменят на 30-40к км. Можеш да прегледаш кабелите и дистр.капачка за искрене (най-добре по тъмно).
5. Центровката много лесно можеш да провериш по съвпадението на три белега: горе, под пластмасовия капак на зъбния ремък ("=>" и "о" между два зъба); през отвора в скоростната кутия, по средата се виждат "|" и "о", съответно "6'" и 0' предварене и третият белег е резка на ръба на делкото, под дистрибуторната капачка, срещу която трябва да сочи средата на палеца (и кабел за 1 цил). Ако двете нули и средата на палеца са си по местата - центровката е правилна.
6. Добре ще е и да споделиш какво изобщо си правил по колата или си видял, забелязъл.
Ако след този преглед не откриеш нищо, ще трябва да хабиш и друг джокер: обади се на познат - добър майстор-диагностик, професионалист.
За другите неща трябват по-специални апарати, приспособления, уреди и :deal


Saho_Golf
Мнения: 202
Регистриран на: Пон 04 юли 2011 10:07
Автомобил:
Двигател:

Re: Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот Saho_Golf » Чет 03 ное 2011 19:57


След като я закарах на сервиз и закачиха кабелите за диагностика на комютъра се оказа,че проблема е именно в него.Сега трябва да го смена с друг и проблема би трябвало да се оправи.


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот emo-gar » Чет 03 ное 2011 20:46


Опааа..сега компютера ли излезе виновен?Нещо не бих се доверил така сляпо!Я всеми откачи буксата от температурния сензор-на пластмасовия фланец се намира,от този фланец тръгва тънко маркуче до разширителя-за ориентация го пиша.Виж дали има някакъв резултат,независимо в коя посока.
Може да си направиш следният експеримент: на студен мотор(сутрин), си допри крака до педала на газта и завърти на позиция "контакт".Трябва да усетиш леко "хлътване" на педала.
А може и други да са причините,регулатор на налягането на гориво,TPS...,дюза...Има версия с откачане за минута-две на акумулатора да го "reset"-неш този комп.


rocky66
Мнения: 64
Регистриран на: Пет 19 ное 2010 8:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ст.Загора

Re: Проблем с автоматичен смукач и трудно палене

Мнениеот rocky66 » Чет 03 ное 2011 22:02


Вай, вай, вай - инсулт! scare Но няма да се плашиш. От лошо има и по-лошо! Пък и както се казва, диагнозата все още не е окончателна.
На твое място, преди да купя, бих пробвал с комп от познат и то - няколко пъти, разбира се при студен мотор. Още по-добре, ако си размените компютрите, временно :drunk



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 131 госта