оранжевото венто to the beach
- Vw_polo_16v
- Мнения: 583
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 0:07
- Автомобил: VW Polo 6n Seat ibiza 1.8T
- Двигател: AFH 1996 AQX 2000
- Местоположение: София/Волуяк
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
go kage cmugHa c ko/\ama?
- VW_Ventsi
- Мнения: 486
- Регистриран на: Чет 02 окт 2008 21:56
- Автомобил: VW GolF III
- Двигател: ABF 94
- Местоположение: София
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
Vw_polo_16v написа:go kage cmugHa c ko/\ama?
и аз се интересувам,колега,стига си си мълчал
успех с проекта

- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
Ами колата сега в момента е на майстор. Оказа се, че не иска да върви понеже няма интерколер. Вмомента се слага челенколер нови пътища на турбоо и слеващата седмица ще кача снимки и коментар на това как върви колата 

- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
Кажи честно!?! Верно ли се опитахте да подкарате TDI-то без кУлер (Колер е един немски футболист
)!?!
- VENISH_GOLF_3_GT
- Мнения: 417
- Регистриран на: Пон 26 ное 2007 17:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
днес бях при майстора видях колата.кулера е сложен много кадърно


- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
radi_nrj написа:Кажи честно!?! Верно ли се опитахте да подкарате TDI-то без кУлер (Колер е един немски футболист)!?!
Ами да. Аз незнаех, че има чак такова значение, но разбрах в крайна сметка. И аз днес бях при майстора утре идват последните мъркучи. Остана само тръбата след въздушния филтър до турбото да се намери от 3-ка 11о, ако някой знае или има моля да пише
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
Аз съм в обратното положение - ще слагам кулер на 1,9 TD и после задължително настройка защото по пътя на логиката ще убеднеят смесите. При теб би трябвало да е била богата защото без кулер въздуха постъващ в цилиндрите е горещ => разреден.
- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
Вентото е готово и мога да кажа че върви доста добре, 1,2,3 пили гуми
но пък следва спирачките че мн зле спира
http://svetliovr6.snimka.bg/automobiles ... 0.25517191
http://svetliovr6.snimka.bg/automobiles ... 0.25517190
http://svetliovr6.snimka.bg/automobiles ... 0.25517191
http://svetliovr6.snimka.bg/automobiles ... 0.25517190
- abbaa
- Low rider
- Мнения: 292
- Регистриран на: Пет 10 сеп 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lovech
Re: оранжевото венто запали , но неиска да върви
Мога да кажа че слизам със усмивка от колата
. Върви доста задоволяващо и със сигурност трябва да се оправят спирачките, че няма никой
.
.- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: оранжевото венто 1.8моно=>1.9 тди
Ако не ти пречи да караш джанти само от 15 цола нагоре прави като мен.
Отпред дискове 280mm от G60, апарати и съпорти стават пак от G60 или от 3-ка GTI.
Задни дискове от 2-ка GTI или 3-ка GT.
Така си запазваш междуболтовото 4*100 и ще проимаш спирачки. Ако ръгнеш и една по-голяма помпа с по-голямо серво си капитан.
Отпред дискове 280mm от G60, апарати и съпорти стават пак от G60 или от 3-ка GTI.
Задни дискове от 2-ка GTI или 3-ка GT.
Така си запазваш междуболтовото 4*100 и ще проимаш спирачки. Ако ръгнеш и една по-голяма помпа с по-голямо серво си капитан.
- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: оранжевото венто 1.8моно=>1.9 тди
[quote="radi_nrj"][/quote] като не всяка 15" влиза отпред при такъв сетъп
но спирането е направо
в сравнение с преди
с какви спирачки всъщност е вентото в момента?
но спирането е направо
с какви спирачки всъщност е вентото в момента?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: оранжевото венто 1.8моно=>1.9 тди
На 280mm влиза всяка 15-ка!
- brabus
- R-циклопедист на VW

- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: оранжевото венто 1.8моно=>1.9 тди
Ради, отговора е “нъц“
RH джантите ми от гаража при монтаж на Гирлинг 54 с 280 мм не влязоха. Опря в предната част на лъча, където завива към борда. Малко, но опря. Свалих около 1 мм от челото на апарата, за да станат нещата. Зависи от формата и ЕТ-то на джантата. Като диаметър всяка 15-каще поеме диска, но пак има особености
RH джантите ми от гаража при монтаж на Гирлинг 54 с 280 мм не влязоха. Опря в предната част на лъча, където завива към борда. Малко, но опря. Свалих около 1 мм от челото на апарата, за да станат нещата. Зависи от формата и ЕТ-то на джантата. Като диаметър всяка 15-каще поеме диска, но пак има особености

- parno
- Мнения: 7309
- Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: оранжевото венто 1.8моно=>1.9 тди
radi_nrj написа:На 280mm влиза всяка 15-ка!
дооообре
барабабуса го е казал кратко и ясно - за пример ББС-а от гаража влиза при 280 , но всеки на собствена отговорност - при едно рязко изкревяне на джанта в дупка и ще гледаш как хвърчат спици по пътя
- SVETLIO-VR
- Мнения: 92
- Регистриран на: Нед 03 авг 2008 19:05
- Автомобил: BORA
- Двигател: AJM 250+ps
- Местоположение: Ловеч
Re: оранжевото венто 1.8моно=>1.9 тди
Според мен ако 15ската 6те е минимума направо да се монтират 288мм и серовото с помпата също от четворка и със сигорност ще спира мн добре 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта