
Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
Трака защото кой знае какви гробове е гледал колегата Фиата ако е читав работи доста по тихо от Голф
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: TDI
- Местоположение: Silistra
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
Колега сорри че ще те поправя ама абсолютно не си прав, никав начин да е по тих, говорих с мои познати такива и те го потвърдиха, не може всичките които гледах да са еднакво износени и да лопат по един и същ начин.... а и гледах към 4-5 коли 

- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
А това пък за невървенето ама хич не съм съгласен, но нейсе. Всички дизели потракват, но чак пък така, както го описваш 

-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
veselinov87 написа:Колега сорри че ще те поправя ама абсолютно не си прав, никав начин да е по тих, говорих с мои познати такива и те го потвърдиха, не може всичките които гледах да са еднакво износени и да лопат по един и същ начин.... а и гледах към 4-5 коли
Не знам с кой си говорил но е добре като си тръгнал за нещо да знаеш какво точно да очакваш Фиата е Комън Рейл и работи по тихо от Голфа
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
Ей, няма значение дали по принцип е по-тих, по-бърз, по-супер и т.н. Колегата щом не го кефи - значи няма да го вземе. По-важното в случая е да се намери "гледана" кола. Фиатът има плюсове, ФВ - и то, Форд, Пежо и т.н. все има какво да им се хареса. Обикаляй си и си разглеждай, робуването на марки при коли втора ръка по-скоро пречи, според мен.
П.П. Гледал ли си КИА или Нюндай? Нелоши коли според мен (аз се разминах с един Аксент, точно преди да взема Толедото за нашите), ектрички, здрави, съвременен дизайни. Дизелите им не знам как са...
П.П. Гледал ли си КИА или Нюндай? Нелоши коли според мен (аз се разминах с един Аксент, точно преди да взема Толедото за нашите), ектрички, здрави, съвременен дизайни. Дизелите им не знам как са...
-
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 2709
- Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
Ти части за Акцент търсил ли си като даваш акъл?
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: TDI
- Местоположение: Silistra
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
Моля без да се карате, тук всичко е мнения и всеки има право на такова, аз казах и твърдя и заставам зад моето мнение че стилото е много ама много по шумно, дали точно тези 3 автомобила които пробвах бяха такива нз но просто това е мнението моето и на баща ми, просто вътре беше като в дискотека, мерси от такава кола, аа за други марки да отворен съм към предложения, накрая това което ми хареса това ще бъде, но почвам да си мисля че по добре някой пасат запазен отколкото голф и по евтин е и по голям и комфортен..
Мерси
Мерси
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
KirilGeorgiev написа:Ти части за Акцент търсил ли си като даваш акъл?
В интерес на истината - не. По тона ти съдя, че явно не се намират лесно, което пък е неразбираемо за мен. Както и да е.
Идеята за ФВ, според колеги, е по-добра явно.
Така - Пасатът не е кой знае колко страшен като поддръжка (ходова част) - има теми, в които се разискват марки и цени носачи. Колеги предлагат изгодни, преференциални и др. цени из нашия и братовчедските форуми.
Относно обслужването на мотора също има теми за цени на труд и части.
Хубаво помисли за какво ще ползваш колата (в града или извънграда преимуществено) - Пасатът за мен е по кола, ако мога така да се изразя...
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: TDI
- Местоположение: Silistra
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
здр колеги...
Колата ще е за градът предимно, но извънградско примерно по 1 път на седмица най много, но просто идеята е че както каза колега, сякаш пасата е по кола отколкото Голфа, не искам да засягам никой а просто комфорта е по голям , ии сякаш за тия пари мисля пасат да бъде.
Колата ще е за градът предимно, но извънградско примерно по 1 път на седмица най много, но просто идеята е че както каза колега, сякаш пасата е по кола отколкото Голфа, не искам да засягам никой а просто комфорта е по голям , ии сякаш за тия пари мисля пасат да бъде.
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
Идеята ми е, че градското каране с Пасата ще е по ... неудобно (разход, място за паркиране и т.н.), но пък в Силистра не е София и не е чак така натоварено или поне когато ходих аз не ми се стори някакъв гърч. Така, че - Пасатът не е лош. Посъветвай се с някого за части, за да няма после тема : "Ауууу, пасатът ми ме повлече към дъното" и така
Слушай си главата, а не толкова нашите - ти ще си я караш колата. Вземеш ли си нещо, дето ние го хвалим, а на теб не ти понася, ако ще да е супер кола, ще я намразиш и ще гледаш да я махнеш. Обратно - харесва ли си ти, ако ще всеки ден да ти носим от 10 кладенци вода, пак няма да те убедим, че е калпава.

Слушай си главата, а не толкова нашите - ти ще си я караш колата. Вземеш ли си нещо, дето ние го хвалим, а на теб не ти понася, ако ще да е супер кола, ще я намразиш и ще гледаш да я махнеш. Обратно - харесва ли си ти, ако ще всеки ден да ти носим от 10 кладенци вода, пак няма да те убедим, че е калпава.
- Weezy
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
- Автомобил: VW Golf mk2 1987
- Двигател: JP
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
Колега, изчетох цялата ти тема, и си направих някои изводи за това което търсиш. Понеже и аз съм в процес на търсене на дизелова кола втора ръка, доло горе тия години, и изчетох доста за дизеловите автомобили на VAG.
Наистина цените на Golf 4 са си доста надути, но пък, ако попаднеш на читава бройка, едва ли ще имаш проблеми, а само много безаварийни. Разбира се поддръжката не е от най-евтините, както колегите споменаха, и демпферния маховик, не е от най-евтините и издръжливите, но както stefan4o спомена това може да се избегне с 1.9 TDI PD 101 h.p. с код ATD. Също така въпросния маховик на AHF да речем, при проблем, може да се замени с обикновен такъв, или от ABF, който издържа на доста повече тормоз от демпферния.
При Passat B5/Audi A4 единствения им недостатък, който ме спира за момента е окачването. Твърде много алуминий са му сложили инженерите на VW
Една ревизия на окачването на тези коли, стъпва около 800 лв. грубо
А може би точно поради този факт, цените им са една идея по-ниски от цената на Golf 4, но пък удобството и возията на Passat-a е в пъти по-добра от хетчбека. Също така 110 к.с. при Passat-a e с код AFN, който има доста разлики с AHF. Върху 2.5 TDI нямам преки наблюдения, но хубави неща не съм чувал за тях.
Та в крайна сметка, аз лично се спрях на Audi A3 - здраво окачване (не като при А4), изключително здрав и надежден двигател, не на последно място и икономичен (говорим за TDI 110 к.с.) .
Откъм интериор може да се каже, че е по-добър от Golf 4, както и откъм возия. Цените също са една идея по-ниски спрямо Golf-a, което може би се дължи на това, че Audi-то (A3) влиза в производство 2 години по-рано. Друг е въпроса, че с 4 врати се срещат по-рядко, но горещо ти препоръчвам да погледнеш А3-ката. С дизелов Seat Ibiza също няма да сгрешиш - след 2000 г.
Успех с покупката
Наистина цените на Golf 4 са си доста надути, но пък, ако попаднеш на читава бройка, едва ли ще имаш проблеми, а само много безаварийни. Разбира се поддръжката не е от най-евтините, както колегите споменаха, и демпферния маховик, не е от най-евтините и издръжливите, но както stefan4o спомена това може да се избегне с 1.9 TDI PD 101 h.p. с код ATD. Също така въпросния маховик на AHF да речем, при проблем, може да се замени с обикновен такъв, или от ABF, който издържа на доста повече тормоз от демпферния.
При Passat B5/Audi A4 единствения им недостатък, който ме спира за момента е окачването. Твърде много алуминий са му сложили инженерите на VW


Та в крайна сметка, аз лично се спрях на Audi A3 - здраво окачване (не като при А4), изключително здрав и надежден двигател, не на последно място и икономичен (говорим за TDI 110 к.с.) .
Откъм интериор може да се каже, че е по-добър от Golf 4, както и откъм возия. Цените също са една идея по-ниски спрямо Golf-a, което може би се дължи на това, че Audi-то (A3) влиза в производство 2 години по-рано. Друг е въпроса, че с 4 врати се срещат по-рядко, но горещо ти препоръчвам да погледнеш А3-ката. С дизелов Seat Ibiza също няма да сгрешиш - след 2000 г.
Успех с покупката

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
viewtopic.php?f=6&t=149482 това е темата за носачите. Попрочети я, има сълзи, усмивки, пари, напрежение, много надежди... Дали шофьорите ще намерят колая на въпроса с евтините и качествени части или опитите им за съвокупление с летящия Луцифер ще останат мираж ще видите в новия епизод на немската сага: "Пассат Б5. Легенда за шарнира".
П.П Ей тоя ми хареса на мен : viewtopic.php?f=44&t=294220

П.П Ей тоя ми хареса на мен : viewtopic.php?f=44&t=294220
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7854
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
- Двигател: EA113
- Местоположение: София
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
veselinov87 написа:здр колеги...
Колата ще е за градът предимно, но извънградско примерно по 1 път на седмица най много, но просто идеята е че както каза колега, сякаш пасата е по кола отколкото Голфа, не искам да засягам никой а просто комфорта е по голям , ии сякаш за тия пари мисля пасат да бъде.
Имай предвид че разликата при шофиране на Пасат и Голф в града е огромна. И то в полза на голфа. Казвам го като човек който е карал и кара доста из СФ голф 4 и Супърб(пасат Б5). За градска кола, голфа е доста по-пригодна. Разбирасе това се отнася за шофьора, но не и за пътниците. За тях винаги е по-добре в Пасат, най-вече ако се возите повече от 2ма. Понеже се коментира демпфера на тези двигатели - целия комплект струва 900лв без да гониш отстъпки, а много колеги карат вече години наред с тях без проблеми, дори с чипове. Такаче за кола която ще караш няколко години не считам че е нещо кой знае какво

-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: TDI
- Местоположение: Silistra
Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с
Здр колега, какво имаш предвид за голфа че е по пригоден от пасат-а в градски условия????
Разход може би , място за паркиране или изобщо като кола за града е по добра?
Аз се возя предимно с приятелката ми , и карам по 10 км на ден най много
това ми е карането
Разход може би , място за паркиране или изобщо като кола за града е по добра?
Аз се возя предимно с приятелката ми , и карам по 10 км на ден най много

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта