Rallye-Завръщането на една легенда
-
- Мнения: 2492
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 22:18
- Автомобил: vw mk2 Candy Blue
- Двигател:
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Споделям мнението на Сашо.
Re: Rllye-Завръщането на една легенда
rabotnika написа:Мите тая кола я купих не за да я продам а за да я оставя на сина ми въпреки че той сега е едва на 16 дни все още но ще има време да и се радвадето се вика семейна ценност
Браво


- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Първо поздравления за ентусиазма и желанието. Това е колата
Не се шегувам. Rallye е в пъти по-ценна от Голф R32 например. Поне за мен.
Второ подкрепям мнението на Сашо, че “сърцето“ трябва да е G60. Ако се търси нещо по-съвременно, то това е 1.8Т 20V.
Но все пак проекта си е твой и ще следя с интерес.

Не се шегувам. Rallye е в пъти по-ценна от Голф R32 например. Поне за мен.
Второ подкрепям мнението на Сашо, че “сърцето“ трябва да е G60. Ако се търси нещо по-съвременно, то това е 1.8Т 20V.
Но все пак проекта си е твой и ще следя с интерес.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
brabus написа:Първо поздравления за ентусиазма и желанието. Това е колата![]()
Не се шегувам. Rallye е в пъти по-ценна от Голф R32 например. Поне за мен.
Второ подкрепям мнението на Сашо, че “сърцето“ трябва да е G60. Ако се търси нещо по-съвременно, то това е 1.8Т 20V.
Но все пак проекта си е твой и ще следя с интерес.
значи по колата ще се слагат само части /примерно двигател салон/произведени за коли близки до годината на производство на ралито някак не ми се връзва да сложа 1.8Т на кола 1990г. а Г60 не искам защото компресочи вече трудно се намират/читави/ а с ВРа ще бъде едно по различно Рали/то самото Рали си е по различно от голф 2 де/
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11164
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Нямаш идея как ти се радвам за това, с което си се захванал. Alpine знае колко съм „луд“ на тема Rallye.
Що се отнася до компресорите. За около 1200 лв взимаш почти чисто нов G60 lader.
Но обещавам това да ми е последно писане на тази тема. Няма да налагам мнение.
Успех.
Що се отнася до компресорите. За около 1200 лв взимаш почти чисто нов G60 lader.
Но обещавам това да ми е последно писане на тази тема. Няма да налагам мнение.

Успех.

- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
TDI ще ми е много интересно
Абе да не ме упреквате ТДИ голф2 ме кефи повече от ВР6
Аааа така да си се абонирам за темата го пиша


Абе да не ме упреквате ТДИ голф2 ме кефи повече от ВР6
Аааа така да си се абонирам за темата го пиша



Последна промяна от Escap3 на Сря 09 ное 2011 23:42, променено общо 1 път.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Страхотен проект
Ще следя с интерес 


- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Escap3 написа:TDI ще ми е много интересно![]()
Абе да не ме упреквате дизела ме кефи повече
Аааа така да си се абонирам за темата го пиша![]()
![]()
мислих го и това но някак не се връзва на кола произведена да бъде рали автомобил да се използва предимно за рейсинг да сложа икономичен дизел
п.с. незнаеш колко върл фен съм на дизелите ама.......
- Escap3
- Мнения: 863
- Регистриран на: Нед 04 май 2008 17:39
- Автомобил: 280hp TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Брезник
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Важно е да върви и да пуши... пък може и да не е от най-икономичните. 

- vento man
- Мнения: 268
- Регистриран на: Вто 13 юли 2010 19:26
- Автомобил: Vw vento
- Двигател:
- Местоположение: dupnica
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Ееее в тоя форум потана на Golf Rally най емблематичните коли евалата
като знам каква беше 4-ката с това рали пак ше е избухване 


- skary9
- Мнения: 771
- Регистриран на: Съб 21 ное 2009 19:23
- Автомобил: Vw MK3
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Доста интересен проект се очертава
Успех

Успех

- stanyoo
- Мнения: 119
- Регистриран на: Пон 03 авг 2009 23:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Rallye-Завръщането на една легенда
Градски, като знам какво "причини" на 4-ката. По тази също ще се обръщат редица хора и ще "зяпат" с отворена уста.
П.П. Новият собственик на 4-ката много се "кефи" . Редовно го засичам как я "натиска" дори с майка си вътре
Ще следя темата с интерес, поздрави!

П.П. Новият собственик на 4-ката много се "кефи" . Редовно го засичам как я "натиска" дори с майка си вътре

Ще следя темата с интерес, поздрави!

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта