Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19311
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот stefan4o » Сря 09 ное 2011 15:17


veselinov87 написа:Здр колега, какво имаш предвид за голфа че е по пригоден от пасат-а в градски условия????

Разход може би , място за паркиране или изобщо като кола за града е по добра?

Аз се возя предимно с приятелката ми , и карам по 10 км на ден най много :) това ми е карането

Близко е до акъла. По-малката кола се кара по-лесно - паркиране, маневриране, по-малко място за паркиране, по-нисък разход поради по-ниското тегло и т.н.




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот hooligan_sk » Сря 09 ное 2011 15:50


stefan4o написа:
veselinov87 написа:Здр колега, какво имаш предвид за голфа че е по пригоден от пасат-а в градски условия????

Разход може би , място за паркиране или изобщо като кола за града е по добра?

Аз се возя предимно с приятелката ми , и карам по 10 км на ден най много :) това ми е карането

Близко е до акъла. По-малката кола се кара по-лесно - паркиране, маневриране, по-малко място за паркиране, по-нисък разход поради по-ниското тегло и т.н.


Да, точно тези неща. Освен това между моя голф тди 110кс и супърб тди 115кс(пд), голфа е доста по-пъргав. Общо взето реагира на газта при 1600 оборота, както супърба реагира при 2000. Просто теглото е много различно и си иска повече газ, повече обороти. Аз съм в същата ситуация, карам 90% в СФ, обикновено с приятелката ми. Затова ми е най-удачно голфче, даже това че е с 2 врати не ме бърка. Трябва да си прецениш за твойте нужди кое е най-удачно :beer


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот ventostz » Чет 10 ное 2011 15:22


hooligan_sk написа:
stefan4o написа:
veselinov87 написа:Здр колега, какво имаш предвид за голфа че е по пригоден от пасат-а в градски условия????

Разход може би , място за паркиране или изобщо като кола за града е по добра?

Аз се возя предимно с приятелката ми , и карам по 10 км на ден най много :) това ми е карането

Близко е до акъла. По-малката кола се кара по-лесно - паркиране, маневриране, по-малко място за паркиране, по-нисък разход поради по-ниското тегло и т.н.


Да, точно тези неща. Освен това между моя голф тди 110кс и супърб тди 115кс(пд), голфа е доста по-пъргав. Общо взето реагира на газта при 1600 оборота, както супърба реагира при 2000. Просто теглото е много различно и си иска повече газ, повече обороти. Аз съм в същата ситуация, карам 90% в СФ, обикновено с приятелката ми. Затова ми е най-удачно голфче, даже това че е с 2 врати не ме бърка. Трябва да си прецениш за твойте нужди кое е най-удачно :beer


всичко е до подръжката на колата колега, какви са тия 2000 оборота като турбото се включва още на 1100? моя пасат си е доста по-пъргав от на братовчед ми голфа именно заради подръжката (на пасата скоро му чистихме геометрията)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 ное 2011 15:39


ventostz написа:
hooligan_sk написа:
stefan4o написа:
veselinov87 написа:Здр колега, какво имаш предвид за голфа че е по пригоден от пасат-а в градски условия????

Разход може би , място за паркиране или изобщо като кола за града е по добра?

Аз се возя предимно с приятелката ми , и карам по 10 км на ден най много :) това ми е карането

Близко е до акъла. По-малката кола се кара по-лесно - паркиране, маневриране, по-малко място за паркиране, по-нисък разход поради по-ниското тегло и т.н.


Да, точно тези неща. Освен това между моя голф тди 110кс и супърб тди 115кс(пд), голфа е доста по-пъргав. Общо взето реагира на газта при 1600 оборота, както супърба реагира при 2000. Просто теглото е много различно и си иска повече газ, повече обороти. Аз съм в същата ситуация, карам 90% в СФ, обикновено с приятелката ми. Затова ми е най-удачно голфче, даже това че е с 2 врати не ме бърка. Трябва да си прецениш за твойте нужди кое е най-удачно :beer


всичко е до подръжката на колата колега, какви са тия 2000 оборота като турбото се включва още на 1100? моя пасат си е доста по-пъргав от на братовчед ми голфа именно заради подръжката (на пасата скоро му чистихме геометрията)


Турбото не се включва на 1100 оборота, то е постоянно включено. Супърба е от Еуратек и няма 50 000км още. Сравнявам изрядни автомобили. Разликата гони 200кг, няма как да вървят еднакво със сходни двигатели. :beer


Потребителски аватар
Weezy
Мнения: 1352
Регистриран на: Съб 14 мар 2009 23:08
Автомобил: VW Golf mk2 1987
Двигател: JP
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот Weezy » Чет 10 ное 2011 15:46


Постоянно включен е комресорът, а турбото се развърта от изгорелите газове, най-често след 2 000 оборота.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 ное 2011 15:48


Weezy написа:Постоянно включен е комресорът, а турбото се развърта от изгорелите газове, най-често след 2 000 оборота.


Ммммм добре :applause:


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот Stivi » Чет 10 ное 2011 16:15


hooligan_sk написа:
Weezy написа:Постоянно включен е комресорът, а турбото се развърта от изгорелите газове, най-често след 2 000 оборота.


Ммммм добре :applause:


Значи до 2000 оборота турбото не мърда и е "изключено" и после изведнъж тръгва mhihi Просто Хулигана иска да каже че 200кг отгоре са си 200кг и няма как да не се усетят особено на градско каране !


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот ventostz » Чет 10 ное 2011 16:47


а това което аз исках да кажа е, че това не е тдс, че да чакаш достигането на 2000 оборота за да ти тръгне парахода, тди-тата с променлива геометрия вървят доволно на много по-ниски обороти, другото което исках да кажа е, че ако е поддържана колата и пасата и голфа вървят достатъчно добре, естествено че пасата е по-тежък, но разлика във вървенето почти няма


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 ное 2011 16:59


ventostz написа:а това което аз исках да кажа е, че това не е тдс, че да чакаш достигането на 2000 оборота за да ти тръгне парахода, тди-тата с променлива геометрия вървят доволно на много по-ниски обороти, другото което исках да кажа е, че ако е поддържана колата и пасата и голфа вървят достатъчно добре, естествено че пасата е по-тежък, но разлика във вървенето почти няма


Има разлика и по-нагоре написах точно каква е. Дал съм примерни стойности, незнам защо се хвана за тези 2000 оборота - можеше да напиша 1300 към 1600 със същия успех :да:


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот ventostz » Чет 10 ное 2011 17:13


да, разликата е нищожна


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7854
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: GLC X254 + Golf MKV GTI
Двигател: EA113
Местоположение: София

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот hooligan_sk » Чет 10 ное 2011 18:16


ventostz написа:да, разликата е нищожна


По-добре покарай две от тези коли в изправно състояние и после коментирай. Сега просто незнаеш щом казваш такова нещо :да:


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19311
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот stefan4o » Чет 10 ное 2011 19:01


ventostz написа:да, разликата е нищожна

Нищожна едва ли е. Все едно в колата да се качат още два глигана по 100 кила и тя да ускорява по същия начин и разходът да не скочи изобщо :Mr Green Fun


Потребителски аватар
ventostz
Мнения: 197
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 21:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот ventostz » Чет 10 ное 2011 19:14


точно защото ги карам и двата автомобила и знам, а и замислете се, ако на този двигател му пречат 100 кг.. ще го слагат ли на пасата? а и не съм казал, че няма разлика, а че просто не е такава каквато я изкарвате


veselinov87
Мнения: 59
Регистриран на: Вто 18 окт 2011 11:38
Автомобил: VW Passat
Двигател: TDI
Местоположение: Silistra

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот veselinov87 » Вто 22 ное 2011 15:30


Много спорове за нищо, аз така или иначе се отказах от Голфа, ще си взема някоя малка градска количка...


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8369
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Покупка на Голф 4 1,9тди 110 к.с

Мнениеот Stivi » Вто 22 ное 2011 18:11


Ами то с тия теми е така,някой подхвърля въпрос ей така щото му хрумнало нещо,хората се опитват да помагат със съвети,става спор и накрая след голф или пасат човека си взима фиат mhihi Има и една друга в момента дето някой му се въртят идеи за някакви беемвета и тя набъбва на страници и накрая ако видя снимки на купено такова беемве ще бъде най-голямата изненада в живота ми ,ама важното е теми да има и лакърдии да се разтягат :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], licho58 и 71 госта