


Смяна на водна помпа 1Z
- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Смяна на водна помпа 1Z
Колеги,предстои ми смяна на водна помпа само че на такова смотано място е че се чудя как ще стане може ли да ми дадете съвет как без да свалям ангренажа?
-
- Мнения: 168
- Регистриран на: Съб 01 ное 2008 17:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на водна помпа 1Z
Всички ремъци долу+шайбата на хидравликата мисля беше.Е преди това не е лошо да източиш системата с съв освен ако не си решил да сменяш антифриза.
Re: Смяна на водна помпа 1Z
danyyel1 написа:Колеги,предстои ми смяна на водна помпа само че на такова смотано място е че се чудя как ще стане може ли да ми дадете съвет как без да свалям ангренажа?
Най-добре сваляш динамото, разкачаш всички маркучи и вадиш помпата с цялата основа, където стои и термостата. Повече работа е, ама според мен е по-сигурно и по-удобно се развива помпата от основата. Така няма да разкачаш и ангренажа. Успех в начинанието.

-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смяна на водна помпа 1Z
Страхувам се да не те подведа,ама имам "усещането",че водната помпа на 1Z е с монтаж също като на моя 1Y...
Ако е така,тогава изобщо не се опитвай да свалиш "импелера",разбирай фланеца с перката,просто цялата помпа долу от блока.Генератора преди това,а ако има климат...е тогава не знам...

Ако е така,тогава изобщо не се опитвай да свалиш "импелера",разбирай фланеца с перката,просто цялата помпа долу от блока.Генератора преди това,а ако има климат...е тогава не знам...
Re: Смяна на водна помпа 1Z
emo-gar написа:Страхувам се да не те подведа,ама имам "усещането",че водната помпа на 1Z е с монтаж също като на моя 1Y...![]()
Ако е така,тогава изобщо не се опитвай да свалиш "импелера",разбирай фланеца с перката,просто цялата помпа долу от блока.Генератора преди това,а ако има климат...е тогава не знам...
Няма проблем ако има клима, просто дърпа компресора на страни( без да разкача маркучите, разбира се).
- valio_style
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
- Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
- Двигател: Unknown
- Местоположение: София
Re: Смяна на водна помпа 1Z
Честно казано, свалянето на ангренажа ми се вижда по приемливия вариант.. ..поне аз така го правя.
Пък и не е сложен този ангренаж, евентуално само може да се запънеш с развиването на демпферната шайба.
Успех
Пък и не е сложен този ангренаж, евентуално само може да се запънеш с развиването на демпферната шайба.
Успех
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Смяна на водна помпа 1Z
Е,защо ангренажа?То и една шайба май пречи -тази за привода на маслена и вакуум помпите.Не може да се стигне безпроблемно до 1-2 от винтовете на фланец-водна помпа.Абе щом на бензика 1,8(конфигурацията е същата почти),съм свалял генератора и конзолата под него,после цялата помпа от блока...явно е имало защо да го правя така.И така бих постъпил отново,ама и един резервен пръстен 50х4 да се намира подръка...
Препоръчвам да се разхлабят 3-те винта на шайбата на помпата преди да се махне ремъка и,защото се ползва за "контра' на шайбата при развиването им.
Препоръчвам да се разхлабят 3-те винта на шайбата на помпата преди да се махне ремъка и,защото се ползва за "контра' на шайбата при развиването им.
- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: Смяна на водна помпа 1Z
миналата година правих основен ремонт на целия двигател (лично)ама като непомня кое как бе6е
ама май излиза без ангренажа само че трябва да се свали динамото и компресора на климатика несам сигорен затова питам

- danyyel1
- Мнения: 71
- Регистриран на: Съб 11 юни 2011 18:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: SVILENGRAD
Re: Смяна на водна помпа 1Z
миналата година правих основен ремонт на целия двигател (лично)ама като непомня кое как бе6е
ама май излиза без ангренажа само че трябва да се свали динамото и компресора на климатика несам сигорен затова питам

- valio_style
- Мнения: 99
- Регистриран на: Сря 15 мар 2006 21:38
- Автомобил: E36 cabrio E30 Turbo
- Двигател: Unknown
- Местоположение: София
Re: Смяна на водна помпа 1Z
emo-gar написа:Е,защо ангренажа?То и една шайба май пречи -тази за привода на маслена и вакуум помпите.Не може да се стигне безпроблемно до 1-2 от винтовете на фланец-водна помпа.Абе щом на бензика 1,8(конфигурацията е същата почти),съм свалял генератора и конзолата под него,после цялата помпа от блока...явно е имало защо да го правя така.И така бих постъпил отново,ама и един резервен пръстен 50х4 да се намира подръка...
Препоръчвам да се разхлабят 3-те винта на шайбата на помпата преди да се махне ремъка и,защото се ползва за "контра' на шайбата при развиването им.
Да така е, много по-лесно е да свалиш цялото тяло с помпата.. ..а като има климатик?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта