stangero написа:Garchev написа:Пичове, мотора наистина е скапан, ако се тОрбинира у вас в двора с отверка, клещи и "гедорето" на комшията...
А до колкото казва колегата за смешното налягане от 0.7 - 0.8 бара, мога само да се изсмея силно на глас, че не налягането е смешно, а някои индивиди в тоя форум.
Замислете се, че на такова налягане се карат сток бензиновите турбо мотори! Едва ли е много смешно...
В сравнение с налягането което си помпаш гумите наистина е смешно де......![]()
Наистина ми писна да гледам теми от този сорт!
И въпроса не е в момчето, което иска да си направи голфчето по-яко, ами в тези, които си дават "компетентното" мнение без дори и да знаят на какъв принцип работят турбо колите!
п.с. Аман от баш майстори!
и ти мно разбираш я ни обясни как работат турбо колите да не би да е неква магия ..
а ако ви кажа кои е правил колата ще млъкнете с изразите за отверки клещи и подобни
и да 0.7 е лек пролетен брис това че туга боготворите некви 20 клапанови мъртавци дето работат на 0.3 и вие си мислите че са много бързи турбо коли
Aбе кълцаник, ела да ти покажем кое е 20клапанов мъртвец на половината от налягането което караш твоя праисторически мотор за мото фреза. Аман от тунери.