Доколкото зная, тая битумна лента е по-скоро за топло и хидроизолация, в много малка степен коригира шума. Иначе тая заводската, която си махнал е подобна на тази. Има и по вратите от нея. С нейна помощ при затварянето на вратите не се чува дрънчене като при москвичите, дотам свърват шумоизолационните й качества май

По-добрия вариант за шумо и виброизолация са точно тези споменатите пресовани конци, някой ги наричат кечета. Такива има по пода на купето, при дизеловите Мк2 на предния капак хванато със скоби, при някои коли има такива кечета между двигателя и арм.табло. Поставят се точно зад мотора на ламарината, която е към купето и през нея минава рейката, ако се сещаш за коя точно иде реч.
Може би добър вариант е един слой такава битумна лента + слой шумоизолация някаква. И нещата ще станат. Само не зная дали на някои места от купето е възможно да се сложат два слоя и дали няма да пречат на някои компоненти като надигнат прекалено много над себе си.