Polo 6n AEE - Проблем с парното
- ivo_sn
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Polo 6n AEE - Проблем с парното
Преди месец и половина си взех поло 1.6 АЕЕ 97 година. От два три дена ми прави впечатление, че парното от време на време отказва. Както си духа горещо на напълно загрята кола и изведнъж започва студено, като вдигна оборотите започва пак топло. Единия майстор ми казва да сменям гарнитура на главата, другия че разстоянието между цилиндрите ми било малко и стените сигурно били пробити и трябвало там да наваря и престъргва нещо, третия да сам си вземел нова капачка за антифриза и такива историй. Някои има ли идея от какво може да се получава това?
Последна промяна от Bobi_S13 на Съб 03 дек 2011 17:57, променено общо 1 път.
Причина: редактирано заглавие
Причина: редактирано заглавие
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Обясни по-подробно. Започва да духа по-студено когато работи на място и си пуснал вентилатора, след което като започнеш да я караш и работи на по-високи обороти започва отново да духа топло, така ли? Ако е така съм 98% сигурен, че е термостат. Миналата седмица смених моя. При теб няма ел. командване на клапите за топъл/студен въздух, така че ако не въртиш нищо няма друга причина да започне да изстива. Температурата на водата пада ли?
- ivo_sn
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Значи първия път като ми го направи тоя номер бях минал около 10 километра извън градско парното си беше 6 духаше топло и няма6е проблем. Спрях за 10 мин и като тръгнах парното духаше студено въпреки, че колата вече беше загряла стрелката беше малко под 90 градуса. Днес отново около 10 километра градско пуснах я по енерция за малко и парното започна пак да духа студено...както си беше по инерция изфорсирах два три пати и пак започна да духа топло... след километар спрях на светофара и пак студено при тръгване отново топло и така. Не мога да разбера и аз
- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Термостат
Мизерии в радиаторчето на парното или по маркучите.Провери ги тези неща, ако ти е много мръсен антифриза е възможно да има боклуци.
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Да, това също е много възможно. Един термостат /аз съм със същия мотор/ е 15-тина лева. Смени го и виж дали ще се оправят нещата. 
- ivo_sn
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Антифриза като ми го сменяха изкараха една оранжево-кафява пумия отвътре и казаха че са промили цялата система с вода. Може и да е останала някаква мизерия. Това радиаторче на парното къде се намира?
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Повярвай ми не искаш да знаеш.
Трябва да разхвърляш цялото табло.....
Трябва да разхвърляш цялото табло.....- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Не е термостат.
Имаш ли газ? Губиш ли антифриз?
Много вероятно е да имаш някъде пропуск, да засмуква въздух при изстиване на антифриза и после, при повишаване на оборотите, да се обезвъздушава и да грее нормално.
Имаш ли газ? Губиш ли антифриз?
Много вероятно е да имаш някъде пропуск, да засмуква въздух при изстиване на антифриза и после, при повишаване на оборотите, да се обезвъздушава и да грее нормално.
- ivo_sn
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Газ нямам, антифриз не съм забелязал да губи, защото през ден съм по майстори и като отворят капачката обикновено една част излиза после доливат. Възможно ли е да го гори тоя антифриз? Забелязал съм сутрин като я запаля и тресе около 20-30 секунди после се оправя не знам дали има нещо общо с цялата история понеже не съм много на ти...
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
И забравих да питам, надува ли маркучите?
- ivo_sn
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 20:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Тоя горния маркуч към радиатора доста се надува.
- jijo99
- Мнения: 20
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 20:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
маркучите при загряла кола --трабва да са нормално твърди, като ги пипаш да могат да се свиват, не трябва маркуча да ти е кокъл корав. Това не е добре и е хубаво да го споменешщ на някой майстор че ти надува маркуча.
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
И след всичките основни ремонти дето казахте на човека на мен ми намерисва на водна помпа и че няма дебит на празен ход.Счупена или счупени перки на водната помпа .
- zfa159
- Мнения: 7908
- Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
- Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
Мда,никой не спомена нищо за водната помпа (която много често е пластмасова и прави въртели на ниски обороти).


- Gecatawe
- Мнения: 470
- Регистриран на: Нед 26 авг 2007 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с парното на Поло 1.6 АЕЕ
djshomi написа:И след всичките основни ремонти дето казахте на човека на мен ми намерисва на водна помпа и че няма дебит на празен ход.Счупена или счупени перки на водната помпа .
Аз съм го ял това със счупената турбина на помпата, резултата беше 3 часово прибиране до вкъщи.Постоянно минаваше 100 и и градуси... Така че ако е това ще му прегрее колата според мен.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта