компресор или турбина +/-
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
martin_G60 написа:Колата ми трябва за стрийт каране а не за драг!В смисъл че искам да мога да я карам всеки ден а не веднъж в годината за 400м.!
Що се отнася до конете няма нещо конкретно или да гоня рекорди по скорост!Щом сега е около 190кс. с чип и филтър значи да не е 220кс. с турбо и да съм дал 2000-3000лв.
Става въпрос за някакъв среден вариант мощност-цена!
аре пак ги почна конете и как с чипа му дигна налягането на Г компресора?????? сигорно от филтура или пак янкой та е облъчвал с големите барове
за тва нещо е необходима и ролка и ремак
за всекидневна турбина може да се избира много една Т3 с .48 чогун ша ти доиде екстра
ама поктаи турботи ти трябват още работи, който наи вероятно ще са по скупи от самото турбо!!!
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Колеги германеца ми прати инфо за онази турбина но ми го прати на немски да го знам...... пращам ви го както той ми го е пратил
kkk k03 = Turbinendurchmesser 30 mm und einstellbereich 0,6 bis 1,0 bar am integriertem wastegate und mit Dampfrad bis 2,6 bar m?glich je nach verwendetem zubeh?r und Fahrzeug
Ако някой знае немски да го преведе ако иска де...........
kkk k03 = Turbinendurchmesser 30 mm und einstellbereich 0,6 bis 1,0 bar am integriertem wastegate und mit Dampfrad bis 2,6 bar m?glich je nach verwendetem zubeh?r und Fahrzeug
Ако някой знае немски да го преведе ако иска де...........
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
martin_G60 написа:Кое от всичките неща????
Последно за да не ставаме досадни-заслужава ли си да купя тази турбина или не?
и пак не!
бе хората се чудят как да си махнат К-тата а ти на Г60 мотор искаш от компресор да го направиш с турбо и искаш К03 да си сложиш , то горе долу си идва като турбоконверсия на атмосверен мотор!
ако искаш мога да ти кажа кво ша стане с колата, ша тръгва на 2000обр и ша върви в наи добрия случай до 4500обр
ако тва та кефи я зимай и бягай при някои да ти прави конверсията на мотора , че гледам сам няма да можеш да се справиш!!!
-
Cordoba16vt
- Мнения: 540
- Регистриран на: Пон 10 юли 2006 17:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
martin_G60 написа:Кое от всичките неща????
Последно за да не ставаме досадни-заслужава ли си да купя тази турбина или не?
виж сега за да не изнервяме темата - вземи и попрочети тук там из нета за конверсии от компресор към турбо на Г60 мотор. Има доста написано ето ти един линк за старт за едно момчета дето са малко скрапери ама в това няма лошо.
www.snstuning.com
хубавото тук е че виждаш какво може да се постигне с Диги 1 ... в всичките му варианти - 8в, 16в.... 1.8 и 2 л
както и Килъра ти каза - избий си от главата налягания над един бар за стрийт кола.... както и тази прословута К03.
а в крайна сметка в тоз тунинг форум има 3 турбо конверсии които са даже от атмосферки и са по сложни от към управление.
- martin_G60
- Мнения: 130
- Регистриран на: Сря 23 авг 2006 16:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта