Подръжка, сравнена с тази на Golf IV, Bora. Може ли да се газифицира двигателя. Харесва ми вида на колата и нали се казва, "ако не германски автомобил, то тогава японски" Сега някой ще напишат каква газ!? Аз предпочитам колата да е красива,да изглежда добре и да се подържа лесно, а с колкото по-малко пари толкова по-добре.
Колега, как изобщо можем да говорим за еднаква поддръжка на Лексъс и VW???? С едното са заляти всички автоморги, другото още не съм го виждал в морга да се продава на части. Ако ти е тънък джобът, не поглеждай към марки като - Лексъс, Инфинити, Сааб и др.подобни екзотики.
Това е кола за хора с пари,няма части по-морги както каза Стефанчо,с 2 думи-не е за теб след като я принизяваш до Бора 4-ка.Готино е,че е на задно предаване ,масова дрифтачка в Япония заедно с Чейсър и Лаурел
Викаш колко са 500 лева сравнени със 100 Още цени да даваме ли? Или стига толко? Колите, дето се поддържат лесно и с малко пари вече се срещат все по-рядко на пътищата. Имам "удоволствието" да карам такъв тип кола, дето се ремонтира с комплект гаечни ключове, клещи и тел
Това което аз знам за IS200 и подръжката му, сравнено с подръжката на пасат Б5 афн, излиза, че е еднакво дали ще поддържаш пасат или is200... Разликите м/у пасат и is200 няма да ги изброявам... всеки си има вкус
Искаш да те засипя с линкове с минимална разлика в цените ли? За отспътки няма да говоря, аз поне ползвам такива. В някои големи магазини и в ТМ Ауто също. Колко е смяната на ангренаж на пасат б5 знаеш ли? А съединител + демпфер ?
Сега сравняваме дизелов пасат с демпфер с бензинов лексъс така ли??? А дали дизеловите лексъси не са и те с демпферен маховик? Хайде като ползваш голяма отстъпка питай в ТМ Ауто колко струва радиатор за Лексъс с остъпката и кажи тук цифрата, да видим ние тези евтинджос лексъси Смяната на ангренаж при Пассат Б5/5.5 в Стара Загора е от порядъка на 60-100 лева за труд. Отдавна вече майсторите се научиха как се разглобяват пасати и аудита отпред
Последна промяна от stefan4o на Пон 14 ное 2011 22:16, променено общо 1 път.
Така де, но аз визирах Бора 2.0л., където няма демпфери. Понеже колегата пуснал темата търси база за сравнение с нея (което за мен е безумно, все едно да сравняваме Опел Вектра и Мерцедес цЕ-клас) Изобщо за мен клони към абсолютна безсмисленост да сравняваме марките VW и Lexus в каквото и да било, това са марки, насочени към два коренно различни типа клиенти. Особено що се отнася до това да вземаме Фолксваген, чието шарнирче сигурно струва 20 лева, колкото и на моята Джета. Вижте колко струва шарнира на Лексъс: http://drive.bg/index.php?ModelId=10281 ... 0113_10311 За справка на същата марка, в същия сайт, само че за Бора цената е наполовина
Последна промяна от stefan4o на Пон 14 ное 2011 22:23, променено общо 1 път.
Говоря за дизелов пасат защото съм поддържал такъв 5 години. Не казвам, че е по евтино да караш лексус но пък не и толкова по скъпо, и аз бих го предпочел. За радиатора мога да напиша утре цената. А при ангренажа на пасат не става въпрос само за цената на труда. 2 пъти съм сменял... 750лв с маслото и филтрите и втория път 300паунда с един носач и без масло и филтри.
Колега от форума има лични впечатления от тези автомобили, ако реши ще ги сподели
Трудно ще ме убедиш, че Лексъс е марка с лесна поддръжка, поради фактът, че: 1. На старо трудно се намират части 2. Новите им части не са като при ФВ да ти предлагат 100 марки и различни цени. Плюс това на прима виста разгледах цените на нови части и те варират от 20 до 500 % разлика с тези на ФВ. Реално каквато и отстъпка да имаш ако пазариш оригинални части, цените ще са доста високо в небето. Това важи не само за Лексъс, а за почти всички марки.
Ако пазариш резервни части от магазина,няма да е кой знае колко голяма разликата и пак ще бъде по-висока за дръпнатия.Тук се получава разлика,заради голямото наличие на народната кола по моргите,както и взаимозаменяемостта и с братовчедите.Напр. огледало за Б5 става от МК4,Октавия,Супърб,А4 и А6,може и от др.,които не се сещам.Все една от тия ще има по моргите да го вземеш за 10 кинта,вместо за 32 от ауто+.Говоря за стъклото само + подгрев.
Иначе Лексуса си е екзотика за нашите ширини,а и не е нещо кой-зна колко по-добро от изброените.Чичо ти япон барне ли нещо,не се излага,ама не лъже и в цени.С времето се доказа,че за в България,среда имат основно немските корави машини.И руските разбира се.Вече има тенденция за пооправяне на пътната мрежа и то доста сериозна,та в светло бъдеще,може да прашасат теми от рода на "Най-качествените носачи за Б5" или "Колко често сменяте носачи на Б5",а сега просперират с по 30-40 страници и нагоре.
Аз бих взел Лексуса,винаги съм държал на това,да си различен от масата,че пък може да се забележиш...метафорично разбира се.