hooligan_sk написа:GodLike написа:За България не е серийна, бъди сигурен!
Лоши хора... дано поне загрява по-бързо от 1,9 че иначе продължава голямото мръзнене
Не се надявай много


hooligan_sk написа:GodLike написа:За България не е серийна, бъди сигурен!
Лоши хора... дано поне загрява по-бързо от 1,9 че иначе продължава голямото мръзнене
Stivi написа:hooligan_sk написа:GodLike написа:За България не е серийна, бъди сигурен!
Лоши хора... дано поне загрява по-бързо от 1,9 че иначе продължава голямото мръзнене
Не се надявай многоАко искаш по-бързо да се топлиш мини на бензин...ама топлото там е с пари
hooligan_sk написа:А и както казах, супърбите са сериино с печки дори на 1,9ТДИ от последните 4 години
Stivi написа:hooligan_sk написа:А и както казах, супърбите са сериино с печки дори на 1,9ТДИ от последните 4 години
Само пак не разбрах това което казваш че е серийно печка като отделен агрегат /тип Вебасто/ ли е или подгряване на антифриза понеже за мен това последното със сигурност не е "печка" а първото все си мисля че няма как да е серийно за БГ ,или е някаква нова система ??
hooligan_sk написа:И да и не. Да - печка е. Не - през последните 3-4 години при масата дизели от компактен клас нагоре е сериина.
bnick написа:hooligan_sk написа:И да и не. Да - печка е. Не - през последните 3-4 години при масата дизели от компактен клас нагоре е сериина.
Как пък не. При моя модел не е, да не говорим за долния клас. Там не всички имат и климатроник, ел стъкла и т.н
ALESYZ написа:Няма такава печка, дето ще ти задуха веднага топло. Откъде и как? Т'ва да не е духалка? Печката пали автоматично при под 5 градуса навън и задачата и е да подгрее антифриза, за улеснен старт на двигателя. Бонуса е стоплянето на купето. Но това не става веднага. Парното почва да топли, след като е загряла кола, защото е загрял и антифриза, то няма друг източник на топлина. Печката улеснява този процес, когато е студено. Аз например моята я програмирам, сутрин да се включи 15 мин. преди да сляза. И като сляза, антифриза е на края на синята черта, в купето най-малко не е студено. За BMW знам, че всички Common Rail мотори са снабдени с печка. Уточнявам, говоря за отделен модул, агрегат, както искате го наречете, не за подгревни свещи. Печката ползва гориво и ток от акумулатора, има си собствена циркулационна помпа, управление, което може да се програмира и т.н., дори може да се пали с дистанционно от около 500 м. права видимост. За наличнието й, свидетелства лепенка Webasto, в двигателния отсек.
Върни се в “Общи автомобилни дискусии”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта