MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Asen_D
Мнения: 2239
Регистриран на: Чет 19 яну 2006 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот Asen_D » Съб 13 авг 2011 0:30


Возих се, хареса ми, особенно във високите....Не знам какво го плюете човека...
А пък тези със предположенията за падане от 90 коня моно, да ходят да се прегледат сериозно...на психиатър...
Павка, давай все така....Големият успех започва с една крачка :да:




Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4307
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 03 ное 2011 11:59


Извинявам се за офф-а но колегата е прав за манталитета, може да не се е изразил правилно, но и вашите коментари са прекалено остри! Какво толкова като иска да се пусне с колата , като толкова върви значи не трябва да се притеснява колегата от нищо :) Да пуснат за спорта и толкова. Със здраве :beer


Потребителски аватар
brabus
R-циклопедист на VW
R-циклопедист на VW
Мнения: 11164
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
Двигател: 1991 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот brabus » Съб 05 ное 2011 19:17


Меко казано почистих. Повече от половината мнения ги няма вече.
Ако имате нещо градивно да кажете го направете.
Ако просто си разтягаме локуми - спестете си ги!


Потребителски аватар
vanko_5
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот vanko_5 » Сря 16 ное 2011 1:36


Колега интерсува ме какво е това третото забно колело с което контактува агренажния ремак защото при свалянето на ремака мрадна малко има ли опасност от нещо като е мраднало колата еголф3 1995г 2.0 16в ( АБФ)


Потребителски аватар
vanko_5
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 12 сеп 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот vanko_5 » Сря 16 ное 2011 1:56


Колега интерсува ме какво е това третото забно колело с което контактува агренажния ремак защото при свалянето на ремака мрадна малко има ли опасност от нещо като е мраднало колата еголф3 1995г 2.0 16в ( АБФ)


Потребителски аватар
mladennn
Мнения: 140
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 19:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот mladennn » Сря 16 ное 2011 3:43


според мен ефекта ще е +
всички коментари против това са излишни ,трабва да се оважи маниполацията и с нижните настрики ще се получи оптималния резултат :да:


Потребителски аватар
w3sky
Мнения: 111
Регистриран на: Пон 03 яну 2011 11:59
Автомобил: Golf 3
Двигател: AFT
Местоположение: Пещера

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот w3sky » Чет 17 ное 2011 10:52


успех колега :да:


Потребителски аватар
Iago
Мнения: 463
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:10
Автомобил: Volvo XC90 V8 Sport
Двигател: B8444S
Местоположение: София

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот Iago » Чет 17 ное 2011 21:51


vanko_5 написа:Колега интерсува ме какво е това третото забно колело с което контактува агренажния ремак защото при свалянето на ремака мрадна малко има ли опасност от нещо като е мраднало колата еголф3 1995г 2.0 16в ( АБФ)
Не. Важни са ти коляновия и разпределителния вал единствено.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот indjov_GTI » Нед 22 апр 2012 23:25


Дано не се сърди колегата,но да не пускам излишна тема....


та някой в крайна сметка,сметна ли колко става CR на 2000цц 8в долнище(2е например)с 16в глава ... :roll:

аз степента я изкарвам 7.6:1 :shock или ми се приспа много или нещо бъркам ..


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот Pavcho2 » Пон 23 апр 2012 9:55


Малко е късно да мериме mhihi
Най-добре беше да го направиме докато главата беше долу.


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот indjov_GTI » Сря 16 май 2012 9:43


добре де,някой да каже колко е обема в буталото и ще го сметнем ... :beer


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот Bobby_ » Сря 16 май 2012 21:32


indjov_GTI написа:добре де,някой да каже колко е обема в буталото и ще го сметнем ... :beer


Добре де.... а мислиш ли че буталото има недоход????
.....а дебелина на гарнитурата в смачкано положение?????

Мога да ти кажа че камерата в главата е между 47 и 43 кубика.... ако е шлайфана може и по малко да е ....


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот indjov_GTI » Сря 16 май 2012 22:49


незнам колега,но вече е под налягане и ми харесва много как избухва след 3000рпм :D .....на главата и блока пуснах по една стружка да са правички и затворих с метална гарнитура на рейнц....докато поразработя малко новите железа(лагери и сегменти) покарах без турбина ....и да наистина 2е 16в опъва по-добре от сток 2е :да:


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот Pavcho2 » Чет 17 май 2012 15:25


Да разбирам колега, че си оставил 2Е буталата като мен?
Между другото с каква скоростна кутия си?


Потребителски аватар
indjov_GTI
Мнения: 342
Регистриран на: Пон 08 мар 2010 20:04
Автомобил: E30
Двигател: M20B20 1990g
Местоположение: Rakovski

Re: MK3 GTI ADY-8V -> 16V

Мнениеот indjov_GTI » Чет 17 май 2012 19:42


да с 2е буталата съм ...и с кашкавалената 020 кутия...(дето на 0.4 налягане,на 2 седмици ги сменям mhihi )



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта