


3и400 160км ч и неще повече - РЕШЕНО
- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
3и400 160км ч и неще повече - РЕШЕНО
Колата е голф 4 1.9тди агр влиза на 4-та до 4500 след като сложа 5-та забива на 3400 и 160 и край неще повече.някакви идей?? дали може да е от горивният филтър сменян е преди 15к или H75 мерси предварително .. зареждам само от лукойла ако това има значение
Последна промяна от 90hp power на Вто 15 ное 2011 20:52, променено общо 1 път.
- mladen201
- Мнения: 95
- Регистриран на: Съб 01 яну 2011 23:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: 3и400 160км ч
Мисля, че колата ти влиза в авариен режим. Да не ти пре-надува турбото?
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: 3и400 160км ч
Да нямаш ограничител



-
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 16 апр 2011 11:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria
Re: 3и400 160км ч
Колега виш дебитомера как е или геометрията на турбото ,но най добре ще се види на VAG COM направи му лог фаил в движение ... а за лукойл-а да знаеш,че е най буклочивата нафта за ТДИ от опит съм разбрал ,че само про форс дизел от петрол му влиеа най-добре и на вървеж и на всичко нито макс молсшан нито нищо само с изклучение и екото сащо е много добра ,много сам доволен и от тяхната нафта 

- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: 3и400 160км ч
Имаше писано.Пробвай с търсачката.
Последна промяна от H2O на Вто 15 ное 2011 20:34, променено общо 1 път.
- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 3и400 160км ч
значи мисля че турбото не е с променлива геометрия . а ако евентуално влиза в авариен режим какво ли ще е причината . освен като пресуша нафтата от лукойла да пробвам от петрола. утре ш я закача на ваг да видим ко ще става 

- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 3и400 160км ч и неще повече
А след като на пета не ще повече ако върнеш четвърта какво става ,и там ли стига само до 3500 или пак може да си я режеш до 4500 ??
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: Пон 27 сеп 2010 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: 3и400 160км ч и неще повече
Колата на колегате не влиза в сервизен режим
Пуши ли много?

Пуши ли много?
- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 3и400 160км ч и неще повече
на 5 въобще неще повече от 3и400 оборота предала до долу не съм пробвал да и върна . А за пушенето нея бях карал 2-3 седмици извин градско и днес като я изкарах 1-вият и 2-рият път като я напънах бая припуши после вече мн малко,но дали може да е от това.а иначе маслото е castrol magnatec diezel 10-40 с старото лики моли въобще не пушеше .
изкажи се всяко мненйе ще ми е от полза мерси!

- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 3и400 160км ч и неще повече
днес ходих да я гледа един майстор каза 4е турбото било за чистене и някав датчик за смяна в понеделник я оставям то ще се чуе дано стане
- forski
- Мнения: 4160
- Регистриран на: Пет 07 мар 2008 22:10
- Автомобил: SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet
- Двигател:
- Местоположение: Сенник/Севлиево
- Контакти:
Re: 3и400 160км ч и неще повече
Турбото на AGR мотора не е с променлива геометрия,какво ще му чисти твоя майстор,попитай го все пак какво мисли да чисти и ако ти каже че ще чисти геометрията си вземи колата и я закарай на друг майстор?
Според мен причината най вероятно е на друго място.
Според мен причината най вероятно е на друго място.
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 3и400 160км ч и неще повече
forski написа:Турбото на AGR мотора не е с променлива геометрия,какво ще му чисти твоя майстор?
Според мен причината най вероятно е на друго място.
Ама то това е дежурното на всички майстори като разберат че човека не е навътре в материята,щом е TDI и не върви му се чисти геометрията


- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 3и400 160км ч и неще повече
е незнам ся тъи ми каза . пък и аз рядко я гоня смъсъл поиче градско дали мове да е от това незнам
- Stivi
- Мнения: 8371
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 3и400 160км ч и неще повече
90hp power написа:е незнам ся тъи ми каза . пък и аз рядко я гоня смъсъл поиче градско дали мове да е от това незнам
Ако със сигурност е без променлива геометрия /понеже има и 90кс със такава ама не помня кой бяха/ значи градското каране изобщо не я бърка !Други консумативи сменяни ли са скоро освен горивен филтър-масло,въздушен филтър ,нещо друго правено ли е преди да почне да не върви или изведнъж така стана ?
- 90hp power
- Мнения: 169
- Регистриран на: Пон 06 дек 2010 22:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: stara zagora
Re: 3и400 160км ч и неще повече
откакто съм я взел вече една година освен ремъци, ролки, масла,филтри ,термостат сменях стартера праих, и това е. а това с невървежа от 1 месец някаде
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 13 госта